לאחר שאיבדה את כתר הזמן המהיר ביותר ב"גיהנום הירוק", רנו עובדת בימים אלו על גרסה משודרגת של המגאן RS שתפקידה הוא אחד, להחזיר את כתר ההנעה הקדמית לרנו.

רנו

בחודש שעבר, סיאט לאון קופרה החדשה, שתעשה עלייה בקרוב, קבעה שיא חדש למכוניות הנעה קדמית בייצור סדרתי כאשר הקיפה את מסלול הנורברגרינג הגרמני בזמן של 7 דקות ו-58.4 שניות ובכך, גדעה רצף של 6 שנים בהן רנו החזיקה בשיא.

 

אמנם כבר בשנה הבאה תוצג המגאן החדשה, אך בחטיבת הספורט של רנו לא ממתינים עד אז והם החלו בקמפיין רשמי תחת הכותרת "UNDER8#”. מאחורי הכותרת עומדת גרסה משופרת של המגאן 265 הנוכחית שתפקידה להשיג זמן מהיר יותר מהזמן אותו השיגה הקופרה 280 של סיאט.

 

את השיא האחרון, רנו השיגה עם המגאן RS 265 טרופי שקבעה זמן של 8 דקות ו-7.97 שניות. בכדי לקזז כ-10 שניות מהזמן ולהחזיר את כתר ההנעה הקדמית, רנו ספורט חברה למספר ספקים: על הצמיגים תהיה אחראית מישלן, על מערכת הפליטה המשודרגת אחראית אקרופוביץ' ואולינס תספק מערכת בולמים/קפיצים משודרגת. רנו כמובן תהיה אחראית על שדרוג מנוע ה-2.0 טורבו של המגאן 265 ועל כיול כל הרכיבים לכדי מכונית אחת שתשבור את השיא.

 

את התוצאה, רנו תפרסם ב-16 ביוני. מכיוון שהדגם חייב להיות בייצור סדרתי, רנו תציע את הדגם המשודרג במהדורה מוגבלת במספר מדינות באירופה.

 

רנו וסיאט לא לבד דרך אגב, גם הונדה עם הסיוויק טייפ R החדשה שלה כבר הצהירה בעבר שהיעד הוא זמן של פחות מ-8 דקות להקפה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.