ניסאן חשפה היום רשמית את ה-GT-R לשנת 2011, לשוק היפני, בשאר העולם לקראת פברואר 2011.

ניסאן כבר חשפה את ה- GT-R 2012 בתערוכת פריז האחרונה, אך לא מסרה פרטים כלל. היום, ניסאן מספקת פרטים נוספים על הגרסה היפנית, השונה רק במקצת מזו המשווקת בשאר העולם. במקום שתדלגו להמשך, נרשום את הפרטים שמעניינים את כולם. ניסאן הקפיצה את ההספק ל-530 כ"ס ב-6400 של”ד (לעומת 486 כ"ס) והמומנט צמח ל- 62.4 קג"מ המתקבל בין 3200-6000 סל"ד (לעומת 59.9 קג"מ).

 

ניסאן עדיין לא מפרסמת נתוני האצות, אך המהירות המרבית מעל ל-300 קמ"ש ובנוסף, היא מקזזת לא פחות מ-6 שניות מזמן ההקפה של הנורבגרינג שעומד כעת על 7:20, מה שמציב אותה כמכונית הסדרתית המהירה ביותר על המסלול. אמנם פורשה GT2 RS החדשה השיגה זמן של 7:18, אך זו למעשה מכונית מסלול טהורה למרות שהיא חוקית לכביש ומיוצרת בייצור סדרתי. ניסאן שיפרה את מקדם הגרר שעומד כעת על 0.26 לעומת 0.27 זאת למרות שיפור של כ-10% בכוח ההצמדה מאחור. למי שממש מתעקש, גם צריכת הדלק השתפרה ועומדת על 8.5 ק"מ לליטר לעומת 8.0 ק"מ לליטר במוחלפת.

 

ניסאן GT-R המוחלפת מול לקסוס LF-A

 

ניסאן כמובן לא הסתפקה בשיפור המנוע והמתלים כוילו מחדש, יחד עם תוספת נכבדה של שימוש בקרבון. הרשימה ארוכה מידי בכדי לתאר את השינויים שהוכנסו ל- GT-R החדשה, אך זמני המסלול החדשים, מאשרים את השיפור מעבר לתוספת הכוח. ירוקה היא לא, אך ניסאן הוסיפה מוד נהיגה בשם "SAVE” המשנה את ניהול המנוע והחלפות הגיר ומאפשר נסיעה חסכונית יותר, יחסית כמובן, בדלק.

 

לניסאן GT-R נוספו עוד שתי גרסאות חדשות, אחת למסלול בלבד "Club Track” שתשווק ביפן בלבד ושנייה הנקראת "EGOIST” שתכלול פרטים ייחודיים לגרסה זו בלבד בתחום האבזור והעיצוב. גרסאות אלו מצטרפות ל-4 גרסאות נוספותPure Edition, Black Edition, Premium Edition, and SpecV. מבפנים, ניסאן עיצבה מחדש את מסך הניווט ולוח המכשירים, הדוושות הוחלפו לכאלו עשויות מגנזיום קל משקל ושימוש נרחב בקרבון בכל תא הנוסעים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.