2013 אודי RS6 החדשה – סטיישן מהגיהנום

אודי חושפת תמונות ופרטים ראשונים של הסופר סטיישן שלה, RS6 החדשה, שתוצע עם מנוע V8 כפול מגדשים בהספק של 560 כ"ס.

2013 אודי RS6 אוונט החדשה

מכוניות סטיישן הן מכוניות מאוד פרקטיות. אודי, מומחית להפוך אותן גם למאוד מהירות עם הצגתה של אודי RS6 אוונט (סטיישן) החדשה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אודי RS6 החדשה, מציבה בחרטומה מנוע V8 כפול מגדשים TFSI בנפח 4.0 ליטר המייצר הספק של 560 כ"ס ומומנט אדיר של 71.3 קג"מ. מנוע זה מחליף את מנוע ה-V10 כפול המגדשים של הדגם הקודם שהציע 580 כ"ס ו-66.2 קג"מ. אותו מנוע משרת גם את S6 אוונט, שם הוא מציע 420 כ"ס  ו-56 קג"מ ו-4.9 שניות 0-100 קמ"ש.

 

המנוע משודך הפעם לתיבת 8 הילוכים אוטו' במקום שישה וביחד עם מרכב קל יותר מבעבר (100 ק"ג פחות) והנעה לכל ארבעת הגלגלים – קוואטרו באאודית, המנוע החדש מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד עד למהירות מרבית של 250 קמ"ש. עם חבילת Dynamic המהירות המרבית תוגבל ל-280 קמ"ש ועם חבילת Dynamic Plus המהירות המרבית תעמוד על לא פחות מ-305 קמ"ש. הדגם הקודם הציע מספרים הרבה יותר "שפויים" עם 4.6 שניות ו-274 קמ"ש.

 

אם תהיו עדינים עם דוושת הגז, תוכלו להשיג צריכה של 10.2 ק"מ לליטר, גם בזכות מערכת "צילינדר לפי דרישה" (COD) המאפשרת נסיעה על ארבע צילינדרים בלבד מתוך השמונה.

 

למרות התבססות על מרכב סטיישן פרקטי (1,650 ליטר נכנסים בתא המטען), אודי RS6 החדשה רחוקה מלהיות זאב בעור כבש והשכנים ידעו בדיוק מה יש לכם בחניה. כמו כל דגמי ה-RS של אודי ל-RS6 החדשה בתי גלגלים מנופחים המאכלסים צמיגים שמנים, שבכת כוורת מעטרת את הגריל המשושה הקדמי ואת כונסי האוויר בפגוש הקדמי- האגרסיבי למראה.

 

מי שיצפה בכם מאחור, ואלו כניראה רוב הנהגים על הכביש, יבחין בצמד יציאות מפלט אובליות מצופות כרום משני צידיו של דיפיוזר בגימור שחור-מבריק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות