2013 אופל אינסיגניה החדשה – מתיחת פנים

אופל חושפת את האינסיגניה החדשה לשנת 2013 לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, מנועי טורבו חדשים (170-250 כ"ס) ותא נוסעים ששודרג משמעותית.

2013 אופל אינסיגניה החדשה - מתיחת פנים ומנועי טורבו חדשים

אופל חושפת היום (יום ד') לראשונה את האינסיגניה 2013 החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם, 5 שנים לאחר שהוצג לראשונה בשנת 2008 כמחליף הוקטרה. האינסיגנה המחודשת, כפי שחשפנו כאן לפני מספר ימים, זוכה בעדכון קל לעיצוב החיצוני - בחזית ומאחור, בשני מנועי טורבו בנזין חדשים (170 כ"ס ו-250 כ"ס) וכן בשדרוג תא הנוסעים ושיפור משמעותי בהנדסת האנוש של הדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

{jathumbnail off}

חיצונית, האינסיגניה זוכה בעדכון קל בלבד עם חזית חדשה הכוללת פנסים מעודכנים, תאורת LED ליום המשולבת בפנסים הראשיים, גריל צלעות כרום גדול ובולט מבעבר ופגוש דגמי חדש. מאחור, האינסיגניה מזכירה את האסטרה ברלינה עם עדכון דומה לפנסים ופגוש אחורי בעיצוב חדש.

 

בתא הנוסעים, האינסיגניה המחודשת שומרת על העיצוב המוכר מהדגם היוצא, אך זוכה בקונסולה מרכזית שחודשה באמצעות מערכת מולטימדיה ומידע חדשה הכוללת מסך מגע מרכזי בגודל "8 וכן פקדים חדשים ומודרניים למראה למערכת בקרת האקלים. השינויים בקונסולה המרכזית הביאו סוף לאין סוף הכפתורים המבלבלים של הדגם היוצא מה שתורם משמעותית להנדסת אנוש משופרת וידידותית למשתמש. יחד עם הקונסולה המרכזית החדשה, הנהג ימצא לוח מחוונים חדש לחלוטין, מודרני למראה המחליף את לוח המחוונים המיושן של הדגם היוצא, זאת יחד עם גלגל הגה חדש וכפתורי תפעול חדשים לחלוטין. בנוסף לכך אופל שדרגה את הגימור בתא הנוסעים.

 

מערכת המולטימדיה והמידע החדשה נשלטת הן באמצעות הכפתורים שעל גלגל ההגה, הן באמצעות מגע המסך עצמו והן באמצעות משטח מגע ייעודי המותקן מאחורי מוט ההילוכים. המערכת מציע דיבורית BT וסנכרון מלא עם המכשיר הסלולרי, תפעול קולי, ניווט 3D ועוד. ברמת הגימור הבסיסי יוצע מסך צנוע יותר בגודל "4.2 אך שעדיין כולל דיבורית BT (כולל הזרמה של מוזיקה) וכניסת USB.

2013 אופל אינסיגניה - תא הנוסעים שודרג משמעותית ונהנה מקונסולה מרכזית נקיה, מודרנית ומסודרת יחד עם לוח מחוונים חדש ומודרני

 

אינסיגניה 2013 – מנועים חדשים וחסכוניים:

האינסיגניה החדשה מקבלת שני מנועי טורבו בנזין חדשים ומנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל מחודש וחסכוני במיוחד. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית עם מערכת עצור/סע או תיבת 6 הילוכים אוטו' מחודשת ומשפורת עם חיכוך מופחת. כל המנועים החדשים עומדים כבר כיום בתקן יורו-6 שיכנס לתוקפו בשנה הבאה. גרסת ה-OPC נשארת עם אותו מנוע טורבו V6 בנפח 2.8 ליטר ובהספק מרבי של 325 כ"ס.

 

אינסיגניה 1.6 טורבו: מנוע 1.6 ליטר טורבו חדש SIDI עם הזרקת דלק ישירה שהוצג לאחרונה באסטרה. למנוע החדש, המחליף את מנוע ה-1.6 ליטר 180 כ"ס הנוכחי, הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ בין 1,650-3,200 סל"ד (28.5 קג"מ עם גדישת יתר – בהאצה מלאה). מנוע זה עם תיבת 6 הילוכים אוטו' מספק ביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 14.3 ק"מ לליטר.

 

אינסיגניה 2.0 טורבו: מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש SIDI, המחליף את מנוע ה-2.0 טורבו 220 כ"ס של הדגם הנוכחי. למנוע החדש הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ. מנוע זה עם תיבת 6 הילוכים אוטו' והנעה כפולה (ישנה גם גרסת הנעה קדמית) מספק ביצועים של 7.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 248 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה והנעה קדמית עומדת על 12.0 ק"מ לליטר, זאת לעומת 11 ק"מ לליטר בדגם הנוכחי.

 

יחד עם מנועי הבנזין החדשים הרלוונטיים במיוחד לשוק הישראל, האינסיגניה החדשה תוצע גם עם מנועי טורבו דיזל חסכוניים במיוחד: 2.0 ליטר CDTI בשני הספקים של 120 כ"ס או 140 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ ו-37.1 קג"מ בהתאמה. מנועים אלו עם תיבה ידנית ומערכת עצור/סע מציעים צריכת דלק מרשימה של 27 ק"מ לליטר.

 

לאלו המעוניינים למהר אך גם לחסוך בצריכת הדלק, מוצע דגם הטורבו דיזל 2.0 BiTurbo CDTI כפול מגדשי הטורבו בהספק מרבי של 195 כ"ס ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ, עם צריכת דלק של 21.3 ק"מ לליטר. בנוסף מוצעת גרסת LPG (גז) עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס וצריכת דלק של 13.1 ק"מ לליטר (של גז כמובן).

 

בנוסף לכל השינויים, אופל מציינת שהמתלים וההיגוי זכו לכיול מחדש לטובת התנהגות כביש מהנה יותר ונוחות נסיעה גבוהה יותר. את האינסיגניה החדשה/מחודשת, אופל תציג לקהל הרחב בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר.

 

2013 אופל אינסיגניה:

 

2008 אופל אינסיגניה:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • אלי

    יש לכם מלא טעויות בנתונים טכניים

    כתובת URL מקוצרת:
  • שון

    לאבא שלי יש בליסינג וזה פשוט רכב פצצה. אם הוא יגיע כך מאוזר, לדעתי הוא יהיה הכי טוב בסגמנט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דור

    הם חייבים לשפר את פתח הטעינה בתא מטען !!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • דור

    אני מקווה שהיא באמת תגיע ככה עם כל האיבזורים האלה.רכב ממש טוב . באמת שיביאו לפה את כל האיבזורים שקיימים שתהיה בחירה...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אופליסט

    איפה כל אוהדי מאזדה 6 העגלה הזו עם 155 כ"ס שלא זזה בכלל?

    כתובת URL מקוצרת: