אופל אסטרה סטיישן (ספורט טורר) חוזרת לישראל הפעם עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס ותיבת הילוכים אוטו'.

אופל אסטרה סטיישן חוזרת לישראל - הפעם עם מנוע 1.4 טורבו

אופל ישראל, משיקה מחדש את גרסת הסטיישן של האסטרה 2013 (מתיחת פנים), שתשווק הפעם עם מנוע 1.4 טורבו במקום מנוע 2.0 טורבו דיזל ששיווקו הופסק. מנוע ה-1.4 טורבו מאפשר לאופל להציע את הדגם במחיר תחרותי של 126,990 שקל לעומת ה-150 אלף שקל הנדרשו עבור דגם הדיזל (המצוין דרך אגב).

 

האסטרה ספורט טורר (Sports Tourer) היא ממכוניות הסטיישן המשפחתיות הגדולות בישראל, עם אורך של 4,698 מ"מ, רוחב של 1,814 מ"מ, גובה של 1,535 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,685 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 500 ליטר וגדל עד 1,550 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

כמו כל גרסאות האסטרה, גם גרסת הסטיישן מקבלת את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו 140 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', המספק בדגם ביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק העירונית עומדת על 11.2 ק"מ לליטר ו-19.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית.

 

 

האסטרה סטיישן טורבו, מוצעת עם אותו אבזור של האסטרה ברלינה (בקרת אקלים מפוצלת , בקרת שיוט, שליטה מלאה מגלגל הרכב על מערכות השמע, Bluetooth) ומשלימה למעשה את משפחת האסטרה של אופל בארץ. תאריך השיווק יחל בתחילת יוני והאספקה באוגוסט.

 

אילן טל, מנכ"ל משותף באופל ישראל: "אופל ישראל" היא חברת הרכב הצומחת ביותר בתחום קהל הצרכנים הרחב. התחזקות של אופל בשוק הישראלי באה לידי ביטוי בגידול של מעל 55% בשליש ראשון של השנה לעומת שנה שעברה, השקת הרכב החדש היא חלק מהמגוון האדיר שיש לאופל הגרמנית ואנחנו שמחים לתת לציבור את כל האופציות בבואם לבחור רכב אני בטוח כי הרכב ייהפך מהר מאוד למוביל הקטגוריה".

 

278200
278200
278202
278202
278204
278204
278205
278205
278206
278206
278213
278213

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.