2013 טויוטה קורולה החדשה – השקה מקומית

טויוטה קורולה החדשה, שתוצע במחירים של בין 124-130 אלף שקל, הושקה היום רשמית בישראל כאשר היא מציעה מרווח גדול לנוסעים ולמטען, מערכת מולטימדיה מתקדמת במיוחד וצריכת דלק טובה - 17.86 ק"מ לליטר.

2013 טויוטה קורולה החדשה - נתפרה במיוחד לשוק הישראלי

טויוטה קורולה 2013 החדשה, הושקה היום (ה') רשמית בישראל במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב. באירוע ההשקה, זכינו להתכבד בנוכחותו של האיש שאחרי על הדור החדש (ה-11) של הקורולה - מר שיניצ'י יאסואי (Shinichi Yasui), המהנדס הראשי הגלובלי של פרויקט הקורולה החדשה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ישראל, היא המדינה הראשונה בעולם בה משווקת הקורולה החדשה המגיעה אלינו ממפעל טויוטה בטורקיה, שם החל ייצור הקורולה החדשה רק לפני שלושה שבועות בלבד, מה שבהחלט מראה על הערכה רבה לשוק הישראלי ובמיוחד ליוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל.

 

הקורולה החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר ועם תיבת הילוכים רציפה Multidrive S או ידנית. מנוע ה- 1.6 ליטר החדש Valvematic בעל הספק מרבי של 132 כ"ס ו-16.32 קג"מ מספק ביצועים של 11.1 שניות 0-100 קמ”ש (ידני: 10.0 ש') ומהירות מרבית של 190 קמ”ש (ידנ:י200 קמ”ש). צריכת הדלק של הדגם עומדת על 17.86 ק"מ לליטר בדגם האוטו' ו-16.67 בדגם הידני והציון הירוק הוא 3 ו-4 בהתאמה.

 

הקורולה תוצע בשתי רמות גימור: SUN הבסיסית שתוצע במחיר של 127,990 שקל ו-GLI המאובזרת יותר (תוספת של בקרת אקלים, פנסי ערפל, חישוקים קלים, קיפול מראות חשמלי ומסגרת כרום לחלונות הצד) במחיר של 129,990 שקל. הדגם הידני משווק ברמת גימור GLI ובמחיר של 123,990 שקל. יש לציין שבתחילת אוגוסט, רוב המשפחתיות בישראל יתייקרו בכמה אלפי שקלים בשל עדכון נוסחת המיסוי הירוק. הקורולה החדשה תישאר עם אותו ציון ירוק גם לאחר העדכון כך שמחירה, לפי מנכ"ל טויוטה רן דנאי, לא צפוי להשתנות.

 

את כל הפרטים הטכניים, אבזור ומחירים תוכלו לקרוא בקישור: טויוטה קורולה 2013 החדשה בישראל.

 

 

לעומת הדגם היוצא, הקורולה החדשה מרווחת משמעותית בזכות בסיס גלגלים שגדל ב-10 ס"מ ומרווח ברכיים שגדל בלא פחות מ-92 מ"מ. גם מלפנים תחושת המרווח טובה מבעבר, הן בזכות הדשבורד הישר והאנכי והן בזכות הרוחב שגדל ב-15 מ”מ. שיפור משמעותי נוסף נרשם בתחום איכות החומרים והגימור בזכות שימוש נרחב בפלסטיקה רכה ואיכותית מבעבר בחלקו העליון של הדשבורד ובחלקן העליון של הדלתות.

 

הקורולה החדשה מבוססת על האוריס החדשה וכמו במקרה של האוריס, בטויוטה מבטיחים שיפור בתחום בידוד הרעשים, נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. באוריס טויוטה קיימה את שהבטיחה ולתשובה האם ההבטחה קיומה גם בקורולה החדשה, נוכל לספר לכם במבחן הדרכים לדגם שיפורסם ביום ראשון הקרוב (14.07).

 

מערכת המולטימדיה TOYOTA TOUCH 2:

מערכת טויוטה טאצ' 2 עם פונקציית שיקוף Mirror Link

בהשקה נחשפנו לראשונה אל מערכת המולטימדיה Toyota Touch 2 שהיא בעלת מסך צבעוני "6.1 והכוללת רדיו, נגןCD/MP3 , חיבור בלוטות', 6 רמקולים, כניסת USB ומצלמת רוורס מקורית. המערכת מוצעת כסטנדרט בכל רמות הגימור.

 

החידוש העיקרי במערכת זו היא טכנולוגיית ה"שיקוף" - Mirror Link - המאפשרת סנכרון מלא עם הטלפון הסלולרי ושימוש במכשיר דרך מסך המגע של המערכת באמצעות ממשק ייעודי לרכב. בזמן נהיגה, ניתן להשתמש בתכנת הניווט המותקנת במכשיר כגון WAZE, וכן להשתמש בספר הטלפונים ובקבצי המוזיקה המותקנים על המכשיר. בזמן עצירה מלאה, ניתן להשתמש באפליקציות נוספות כגון Facebook Outlook Calendar, Waze, Google Maps ועוד. כל מה שמוצג במסך הרכב, מוצג גם על המכשיר כך שבעת ניתוק המכשיר מהרכב, אתם יכולים להמשיך מהמקום בו הפסקתם.

 

בשלב זה, הטכנולוגיה זמינה ופועלת בישראל עבור מכשירי Samsung Galaxy S3 ו-Samsung Galaxy Note 2 באמצעות אפליקציית "Drive Link" הניתנת להורדה חינם. בקרוב צפויים להיות מכשירים נוספים אשר יתמכו בטכנולוגיית Mirror Link. במידה ואין בידכם מכשיר מהסוג הנ"ל, עדיין ניתן כמובן להשתמש בקישורית ה-BT של המערכת עבור שיחות ומוזיקה.

 

טויוטה קורולה - עבר והווה:

שיניצ'י יאסואי - המהנדס הראשי של הקורולה החדשהטויוטה קורולה מיוצרת מזה 47 שנה מאז הוצג הדור הראשון של הדגם ב-1966. מהדור הראשון ועד לעשירי האחרון, טויוטה מכרה מעל ל-40 מיליון יחידות מהדגם, מה שהופך את הקורולה למכונית הנמכרת ביותר בעולם ולפי טויוטה, 26 מיליון קורולות עדיין נוסעות ברחבי העולם. הדור החדש של הקורולה ייוצר ב-16 מפעלים שונים בעולם והיא תשווק ב-154 מדינות בעולם (לא ביפן, שם משווקת הקורולה כדגם אחר לחלוטין).

 

בישראל משווקת הקורלה מזה כ-20 שנה, מאז הדור השישי של הדגם ששווק לתקופה קצרה והחולף בדור השביעי בתחילת שנות ה-90. טויוטה מכרה בישראל כ-170,000 יחידות מהדגם כאשר 69,000 מתוכן נמכרו מהדור העשירי המוחלף, מה שהופך את הקורולה למשפחתית סדאן הנמכרת בישראל.

 

מר שיניצ'י יאסואי (Shinichi Yasui), המהנדס הראשי הגלובלי של פרויקט הקורולה, ציין: "פרויקט הקורולה החדשה, שבפיתוחו הושקעו שש שנים, הקיף למעלה מ- 400 מהנדסים ו- 16 אתרי יצור ברחבי העולם. היא תימכר ב- 154 מדינות ואנו מעריכים כי היא תעבור את רף המכירות השנתי של 1.1 מיליון רכבי קורולה בשנה ותמשיך לשאת בגאווה את תואר המכונית הנמכרת ביותר בעולם".

עוד הוסיף כי "בתהליך התכנון הקשבנו ללקוחות הקורולה, חזינו והטמענו צרכים קיימים ועתידיים של משתמשי הרכב, תוך התאמה לצרכים וציפיות משתנות בחלקים שונים בעולם."

 

מעניין היה לגלות שליוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, היה חלק נכבד בפיתוחה של הקורולה החדשה (בגרסתה האירופאית) בתחומים של בחירת מנועים, אבזור, חומרים וגימור, צבעים בתא הנוסעים ועוד. רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, ציין במסיבת העיתונאים: "אנו גאים להיות הראשונים בעולם להשיק את הקורולה החדשה, אשר נחשפה אך לפני כחודש. החשיבות של השוק הישראלי למתכנני הקורולה אינה מתבטאת רק בתיזמון ההשקה, אלא בעיקר בכך שיוניון מוטורס היתה שותפה מלאה בתכנון הרכב, כך שיהיה המתאים ביותר עבור לקוחותינו. זו הפעם הראשונה בה יוניון מוטורס נוטלת חלק משמעותי בתהליך פיתוח רכב. לאורך השנתיים וחצי האחרונות של התכנון, הגיעו משלחות רבות לבחון את התנאים, הצרכים והמתחרים, ובוצעו נסיעות רבות מצידנו לבחינה של המוצר בשלביו השונים".

 

דנאי הוסיף כי: "הקורולה החדשה היא בוודאות הקורולה הטובה ביותר שיוצרה אי פעם. היא מציגה שדרוג מובהק באיכותו של כל היבט עיצובי, הנדסי וטכנולוגי, באופן שנועד לספק את צרכי לקוחותינו כיום ובשנים הבאות".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (19)

  • משה

    מערכת מולטימדיה בלי תמיכה בעברית. כבר שנה מורחים אותנו עם עדכון שבדרך... אי אפשר להתקשר בזמן נסיעה. עזבו אתכם לכו על רכב אחר . יוניון מוטורס ממשיכים לצחוק עלינו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איציק

    אני רכשתי קורולה 2013 ולתדהמתי ראיתי שאין תמיכה בעברית במערכת המולטימדייה ,לפי דעתי היבואן חייב לדאוג שהרכב יכלול עברית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    הם אומרים שניתן להשתמש בספר טלפונים דרך האפליקציה , אבל בפועל זה לא עוזר לי שאני לא מצליח לבצע שיחה דרך האפליקציה כשהרכב זז.<br />המערכת מודיע שהרכב זז ולא נותנת לבצע שיחה.<br />כל שניתן הוא להשתמש בWAZE והמוסיקה.<br />מה שזה גורם לי זה להשתמש בטלפון כדי לחייג וזה ממש לא בטיחותי.<br />הרעיון מאחורי המערכות הללו הם לחסוך את השימוש ישירות בטלפון הנייד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חסרונות

    לא הצלחתי להבין אם יש לו תמיכה בעברית או בגופן, ממה שבדקתי, אין!

    כתובת URL מקוצרת:
  • מידע נוסף

    http://www.toyota.co.il/pdf/brandSpecs/mifrat_corolla_2013.pdf

    כתובת URL מקוצרת:
  • בדקתי

    המערכת ברכב לא כולל ניווט למרות שיש כפתור ניווט... מצד שני המערכת מתחברת לנייד שלי לנגן המוסיקה ולטלפון + אנשי הקשר באופן מושלם! איכות סאונד מעולה והכל על מסך מגע הפועל באופן מושלם! הרכב נראה מאוד יוקרתי ולמי שנהג קודם במזדה 3 מקבל כאן שדרוג מטורף!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אני

    אני 1.87 שוקל 110 ויש לי מקום לרגלים פלוס! אם אתה יותר ממני אז תקנה ג׳יפ.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יגאל

    המקום המרווח לרגלי היושבים מאחור, הוא על חשבון המקום לנהג בעל בטן רחבה. שאם יוריד את הכסא הדשבורד יסתיר חלק מהחלון הקדמי. היו צריכים להזיז את המסילות של מושבי הנהג והיושב על ידו כ15 ס"מ לאחור ובכך לאפשר ליושבים מלפנים לשבת בנוחות גם ע"ח היושבים מאחור שרוב הזמן לא קיימים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    מה זה משנה טורקיה?<br />העקר בקרת איכות יפנית למהדרין.<br />ולכל המשמיצים למינהם...אתם תמשיכו לנסוע בעגלות המתפרקות שלכם.<br />ואני בקורולה שלי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אושר

    תפסיקו לבלבל את המוח , הכי מצחיק אותי אלו שתוקפים את טויוטה ובסופו של דבר אפילו לא מצליחים לעקוף אותה עם רכב שנחשב "חזק"... טוב נו ילדים...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אושר

    רואים שאתה לא נהגת בטויוטה קורולה .<br />יאללה סע לבית ספר .. אה יש חופש גדול ... רק אל תעשה 0-100 בכבישים בסדר?<br /><br />לנושא, אחלה אוטו קטלני מהיר ואמין (עד הדגם הזה) חבל שברשיון יהיה כתוב מייד אין טורקיה הרסו הכל...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אדיר

    הצחקתה אותי -אבזור מלא שלא היה עד כה<br />כמו מה ?? רדיו ?? מזגן ? אולי גלגלים ??<br />מושב נהג מתכוונן לגובה ?<br />4 חלונות חשמל ?<br />כל המערכת רדיו הזו עולה 200$ אז מה תקנו אותנו ב BLUETOOTH ?<br />כל זה יש גם בפיאט ( לא שיש לי משהו נגד )<br />איפה ריפוד בהיר (אולי עור ) ?<br />כיסא נהג חשמלי ?<br />הדבר היחיד שחשוב ברכב הזה זה 7 כריות אוויר<br />כי כל האותו הזה פח מילימטרי , נגיעה הכי רטנה והוא מתפרק

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    היבואן שומר את הלוח המחוונים האופקי לעוד שנתיים ..שלוש שנים..ועוד כמה פיציפקעס.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    הדבר הראשון שהנהג מסתכל פנימה זה לוח המחוונים-חשוב ביותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    לוח המחוונים לא כל כך חשוב...הפעם הקורולה מגיע עם אבזור מלא שלא היה עד כה.<br />נקווה שהדגם יהיה מוצלח...ושהקורולה החדשה תכבוש את שוק הרכב...ימים יגידו.<br />בכל אופן שיפור ניכר בעיצוב החיצוני והפנימי.<br />שאפו לטויוטה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גל

    היבואן אומר שהיה שותף לתכנון ולקבלת החלטות וסדר עדיפויות. האם זה מתייחס רק לדגמים שיימכרו בישראל, או שהיצ**** היפני ישתמש במיקוד שנבחר בעזרת הישראלים גם לשווקים אחרים בעולם?<br /><br />ז"א האם זה אומר שמה שקרה זה שפשוט טויוטה היו יותר פתוחים לגמישות במפרט גם לשוק קטן כמו ישראל,ולא הנחיתו מלמעלה מפרט קבוע? ז"א שטויוטה החליטו להתאים עצמם לכל שוק,אפילו אם קטן?

    כתובת URL מקוצרת:
  • גל

    היבואן טוען שהיה שותף לבחירת החומרים,הגימור,והצבעים בתא הנוסעים.<br /><br />מה שהחוכמה לבחור הכל שחור על שחור?! זה הכי בנאלי וסטנדרטי....

    כתובת URL מקוצרת:
  • גל

    האם יש GPS במסך המובנה?<br />אם לא - האם ניתן להוסיף בקלות למסך ולמערכת הקיימים?<br />ויהיה זה תמוה לטעון שהרכב מותאם המיוחד לישראל, אם אין GPS מובנה לישראל...

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות