2013 יונדאי ix35 החדש – הפרטים המלאים

יונדאי ix35 המחודש, זכה לעדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג האבזור ולמנוע 2.0 ליטר GDI חזק וחסכוני יותר.

יונדאי ix35 החדש - מתיחת פנים לדגם

בתערוכת ז'נבה האחרונה (מרץ 2013) יונדאי הציגה לראשונה באירופה את מתיחת הפנים ליונדאי ix35, הקרוסאובר הקומפקטי של יונדאי אשר הוצג לראשונה בספטמבר 2009 בתערוכת פרנקפורט והיה לדגם הראשון ביונדאי לשאת את שפת העיצוב העדכנית של יונדאי -fluidic sculpture.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בימים אלו, יונדאי מתחילה בשיווקו של הדגם החדש/מחודש של ה-ix35 באירופה הצפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה/תחילת שנה הבאה.

 

חיצונית, מתיחת הפנים לדגם כמעט ולא שינתה דבר בעיצוב הדגם. בחזית ההבדל היחידי בין הדגם הנוכחי לחדש הוא בתאורת DRL מסוג LED שנוספה לפנסים הראשיים. מהצד אין כל שינוי ומאחור, השינויים היחידי הוא בעיצוב מחדש לפנסים המבוססים כעת על תאורת LED. שינוי קטן נוסף הוא החלפת אנטנת הגג בסגנון "סנפיר כריש". חישוקים קלים בעיצוב חדש, משלימים את השינוי החיצוני הקל.

 

גם בתא הנוסעים אין כל שינוי בעיצוב למעט לוח מחוונים מחודש והחלפת הגימור הכסוף על ההגה ופתחי המיזוג בגימור בצבע מתכתי כהה ומעודן יותר. בתחום האבזור, לדגם נוספה מערכת FLEX-STEER המציעה 3 דרגות תגבור שונות להיגוי ומערכת השמע הבסיסית כוללת מסך מגע קטן (כמו בקיה קארנס החדש). יש לציין שאמנם ה-ix35 מיוצר גם באירופה, אך הדגם המשווק בישראל מגיע מקוריאה ושם, הדגם המחודש מעוצב אחרת ומאובזר יותר (בישראל ישווק הדגם האירופאי). על כך תוכלו לקרוא בכתבה הבאה על ה-ix35 המחודש.

 

שינויים נוספים שבוצעו בדגם הם כיול מחדש למתלים ולהיגוי וכן שיפור של בידוד הרעשים. מידות הדגם לא השתנו כלל: 4.41 מטר אורך, 1.82 מטר רוחב, 1.69 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.64 מטר.

השינויים העיקריים בעיצוב מתרכזים ביחידות התאורה מלפנים ומאחור

 

יונדאי ix35 החדש – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

את השינוי העיקרי בדגם, יונדאי עשתה מתחת למכסה המנוע כאשר היא החליפה את כל מנועי הבנזין של הדגם במנועים חדשים למנועי GDI עם הזרקת דלק ישירה המציעים שיפור בצריכת הדלק וזמינות המומנט.

 

באירופה משווק הדגם עם מגוון רחב של מנועים, כולל 1.6 ליטר GDI עם 135 כ"ס וכן עם שלושה מנועי טורבו דיזל – 1.7 ליטר עם 117 כ"ס ו-26.5 קג"מ ועד ל-2.0 ליטר עם 184 כ"ס ו-40 קג"מ.

 

מנוע ה-2.0 ליטר GDI החדש, המשמעותי והחשוב בשוק הישראלי, מציע הספק מרבי של 166 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ ב-4,000 סל"ד, זאת לעומת 163 כ"ס ו-20.1 קג"מ ב-4,600 סל"ד בדגם המוחלף.המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומוצע עם הנעה קדמית בלבד או כפולה. הביצועים לא השתנו עם 10.8 שניות 0-100 קמ"ש (4X4 עם 11.4 ש') ומהירות מרבית של 183 קמ"ש (4X4 עם181 קמ"ש) אך צריכת הדלק השתפרה ועומדת על 12.5 ק"מ לליטר לעומת 11.5 ק"מ לליטר בדגם המוחלף ובגרסת ההנעה הכפולה 11.7 ק"מ לליטר לעומת 11.1 ק"מ לליטר.

 

גם מנוע ה-2.4 ליטר הוחלף למנוע GDI עם הספק מרבי של 182 כ"ס במקום 177 כ"ס.

 

2013 יונדאי ix35:

 

2010 יונדאי ix35:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • DDD

    אנחנו היינו צריכים לקבל את הדגם האירופאי, עם מנוע GDI ובמקום זה קיבלנו דגם שהוא בכלל נחות יותר, עם צריכת דלק גבוה יותר. המחיר תחרותי כי דגם הבסיס משווק החל מ-150 אלף שקל שכיום זה רק 20 אלף שקל יותר ממשפחתית ממוצעת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סופר מאיר

    אני חושב שאתם תועים בכתבה <br />1.הספק במנוע 2000 הוא 154<br />2.הספק במנוע 2400 הוא 170<br />3.צריכת הדלק עלתה<br />4.שינוי רגישות הגה 3 דרגות לא קיים<br />5.אנטנה חדשה לא קיימת<br />פשוט מאכזב

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    רק אני לא הצלחתי להבין מהיכן מגיע הרכב?<br />"...אך הדגם המשווק בישראל מגיע מקוריאה ושם, הדגם המחודש מעוצב אחרת ומאובזר יותר (בישראל ישווק הדגם האירופאי)"<br />איך מצד אחד הדגם המשווק בישראל מגיע מקוריאה ומצד שני בישראל ישווק הדגם האירופאי?

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג

    ביונדאי i35 בסיס הגלגלים הוא 2.7<br />זה ממש מצחיק שהגיפון של יונדאי יותר קטן במרווח הפנים מרכב משפחתי של יונדאי

    כתובת URL מקוצרת: