2013 מאזדה 3 החדשה – הפרטים המלאים

כל הפרטים על מאזדה 3 החדשה -סדאן והאצ'בק. מאזדה 3 תוצע עם מנוע 1.5 ליטר 100 כ"ס או 2.0 ליטר 120-165 כ"ס ועם צריכת דלק של 17.85 ק"מ לליטר בדגם 120 כ"ס אוטו'.

2013 מאזדה 3 החדשה - בחודש הבא בישראל

מאזדה 3 החדשה נחשפה בדורה השלישי לפני כשבועיים וכעת, מאזדה מפרסמת את המפרט הטכני המלא של הדגם שישווק כבכל הדורות האחרונים בגרסת האצ'בק 5 דלתות וסדאן 4 דלתות. לישראל תגיע מאזדה 3 החדשה כבר בחודש הבא.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לפי מאזדה, ה-3 החדשה תציע שיפור בכל התחומים לעומת הדגם היוצא, החל מביצועי המנועים, נוחות נסיעה, בידוד הרעשים, איכות החמורים בתא הנוסעים באמצעות שימוש נרחב בפלסטיקה רכה למגע, אבזור, בטיחות ועד לתחום צריכת הדלק ששופר משמעותית.

 

{jathumbnail off}

מאזדה 3 החדשה, כמו כל דגמי מאזדה החדשים-CX5 וה-6 החדשה, נבנתה על בסיס טכנולוגיית/פילוסופיית SKYACTIV ועוצבה בהתאם לשפת העיצוב 'קודו' (KODO). באמצעות טכנולוגיית SKYACTIV, מאזדה 3 החדשה קלה מבעבר בכ-70 ק"ג בממוצע למרות שלדה קשיחה יותר מבעבר. באמצעות שפת העיצוב החדשה, מאזדה הצליחה להשיג את מקדם הגרר הנמוך ביותר בסגמנט: 0.258 בדגם הסדאן ו-0.275 בדגם ההאצ'בק, נתון המשפיע רבות על צריכת הדלק הבינעירונית.

 

 

מאזדה 3 החדשה תציע תא נוסעים איכותי, שקט ומאובזר מבעבר

 

מאזדה 3 סדאן החדשה בעלת מידות של 4,585 מ"מ אורך (האצ'בק: 4,465 מ”מ), 1,795 מ"מ רוחב, 1,450 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ.לעומת הדגם היוצא, מאזדה 3 החדשה (סדאן) ארוכה ב-5 מ"מ, רחבה ב-40 מ"מ נמוכה ב-20 מ"מ ובסיס הגלגלים גדל ב-60 מ"מ. נפח תא המטען בדגם הסדאן עומד על 415 ליטר ובדגם ההאצ'בק על 350 ליטר, 1250 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

מאזדה 3 החדשה מציעה מרווח משופר – אך רק במעט - בכל המדדים (ראש כתפיים וכו'), למעט מרווח הרגליים מאחור שדווקא צומצם (909 מ"מ לעומת 919 מ"מ בעבר) זאת למרות בסיס הגלגלים שהתארך ב-60 מ"מ כך שמרווח הברכיים מאחור שופר ב-3 מ"מ בלבד.

 

 

2013 מאזדה 3 החדשה: מנועים ביצועים וצריכת דלק:

באירופה, מאזדה תשווק את ה-3 החדשה עם 4 מנועים:1.5 ליטר 100 כ"ס, 2.0 ליטר בשני הפקים של 120 או 165 כ"ס ו-2.2 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס. בארה"ב מוצעת יחידת הנעה נוספת בנפח 2.5 ליטר ובהספק של 184 כ"ס וגרסת ה-2.0 ליטר החזקה מוצעת בהספק של 155 כ"ס ויחס דחיסה של 13:1 (כמו במאזדה CX-5). כל המנועים עם יחד דחיסה גבוה של 14:1, הזרקת דלק ישירה ושרשרת תזמון. בכל הגרסאות, צריכת הדלק נמוכה משמעותית מהדגם היוצא.

 

מה תהיה הגרסה הישראלית? אמנם מנוע ה-1.5 ליטר לא מוצע עקרונית עם תיבה אוטו', אך יתכן שכן יוצע עבור השוק הישראלי. הניחוש שלנו הוא שבישראל תוצע מאזדה 3 , כדגם הבסיס, עם מנוע 2.0 ליטר ותיבה אוטו' ולפי הנתונים, הוא מספק ביצועים טובים וצריכת דלק של מנועי 1.6 ליטר מודרניים.

 

מאזדה 3 - המנועים:

מנוע 1.5 ליטר 2.0 ליטר 2.0 ליטר i-ELOOP 2.2 ליטר דיזל
הספק (כ"ס/סל"ד) 100/6,000 120/6,000 165/6,000 150/4,500
מומנט(קג"מ)/סל"ד 15.3/4,000 21.4/4,000 21.4/4,000 37.8/1,800

 

מאזדה 3 סדאן ביצועים וצריכת דלק (לא תוצע עם מנוע 2.0 165 כ"ס):

מנוע 1.5 ליטר 2.0 ליטר 2.2 ליטר דיזל
תיבת הילוכים 6MT 6MT 6AT 6MT
מהירות מרבית (קמ"ש) 185 198 198 213
0-100 קמ"ש (ש') 10.7 8.8 10.3 8.0
צריכת דלק (ק"מ/ליטר) 20.0 19.6 17.85 25.64

 

מאזדה 3 האצ'בק ביצועים וצריכת דלק:

מנוע 1.5 ליטר 2.0 ליטר 2.0 ליטר i-ELOOP 2.2 ליטר דיזל
תיבת הילוכים 6MT 6MT 6AT 6MT 6MT 6AT
מהירות מרבית (קמ"ש) 182 195 194 210 210 201
0-100 קמ"ש (ש') 10.8 8.9 10.4 8.2 8.1 9.7
צריכת דלק (ק"מ/ליטר) 19.6 19.6 17.85 17.24 24.4 20.8

AT-אוטו', MT - ידני.

משקלים (סדאן-מינימלי ללא נהג): 1190 ק"ג לדגם 1.5 ידני;1,240 ק"ג לדגם 2.0 אוטו';1220 ק"ג לגרסת 165 כ"ס.

 

מאזדה 3 החדשה - אבזור ובטיחות:

כמו בכל דגמי מאזדה, גם ב-3 החדשה מאזדה מבטיחה לשמור על מורשת ה-Zoom Zoom עם מערך מתלים של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, מפסק סרנים שגדל משמעותית מלפנים ובמיוחד מאחור. בהתאם לרמת האבזור, הדגמים יצוידו בחישוקי "16 וצמיגים במידה של 205/60R16 או חישוקי "18 וצמיגים במידה של 215/45R18.

 

בתחום אבזור הבטיחות, מאזדה ציידה את ה-3 החדשה בכל הטכנולוגיה העדכנית, אך רוב המערכות כניראה שלא יעשו את דרכן לישראל. בין מערכות הבטיחות ניתן למצוא, תצוגה עילית מתקדמת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' לעיר (עד 30 קמ"ש), מערכת התרעה על תנועה חוצה בנקודות מתות, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, תאורה ראשית אוטו' (מעבר אוטו' בין אור גבוה לנמוך), תאורה עוקבת פנייה ועוד.

 

מאזדה 3 עדיין לא נבחנה במבחני ריסוק, אך היא תוצע כסטנדרט עם 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, תאורת אזהרה אוטו' בזמן בלימת חירום (ESS) ועוד.

 

בתחום האבזור, מאזדה "פינקה" את ה-3 החדשה בשלל מערכות נוחות ומידע כולל מערכת מולטימדיה מתקדמת עם קישורית לאינטרנט (ישנה גם מערכת שמע פשוטה יותר - בגלריית תמונות דגם ההאצ'בק), מערכת שמע משודרגת של BOSE עם 9 רמקולים, מחשב דרך מתקדם ועוד ועוד. כמובן שכל יבואן תופר את חבילת האבזור בהתאם לשוק היעד, כך שנאלץ להמתין ולראות במה תאובזר ה-3 החדשה ע"י דלק מוטורס היבואנית לכשתגיע ה-3 לחופי ישראל.

 

2013 מאזדה 3 סדאן:

 

2013 מאזדה 3 האצ'בק:

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (11)

  • לאוני

    אין כמו מאזדה3

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאזדה

    מאזדה 3 החדשה תשים אתכל המתחרות בכיס הקטן, עוד להיט מדלק מוטורס.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בעל קורולה 2008

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודו

    תביאו את ה 1500 ידנית, למה צריך לעזזל 2 ליטר אוטומטית????

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמיר

    בתאילנד מיוצרת רק המזדה 2 והטנדר

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    לא מובן מה ההבדל בין שני מנועי ה-2 ליטר ידני.<br />לשניהם אותו מומנט יש רק הבדלים בהספק.<br />1. 120 כ"ס<br />2 165 כ"ס<br />וכמעט אין הבדלים בביצועים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • קורולה

    נראית מצוין, תהיה חסכונית, התנהגות כביש מהנה ו...? המרווח לא גדל בעוד בכל המתחרות סדאן המרווח כבר עצום כיום (ג'טה, קורולה, פלואנס, i35, פורטה וכו'), הנחות תהיה מאזדה כלומר לא משהו מפנק כמו גולף, מאחור זה ניראה סגור כמו קפוסת שימור ותא המטען קטן בכלל יותר ממה שהיה כאשר בכל המתחרות יש עוד ועוד מקום למטען. בקיצור, אני ממתין לאוקטביה החדשה: מרווח, מנועים חזקים, איכות גרמנית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאזדה

    נדמה לי שאכן מייצרים אותה בתאילנד, את הדגם שישווק בישראל. תכלס, אחלה של איכות ייצור יש שם, הרבה יותר טובה מטורקיה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רן

    דרכה כרגיל ישירות לליסינג.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נועם

    לפחות על הנייר , יש להם הפעם סיבה טובה.<br /><br />למרות שכמו תמיד, בכל המבחנים הישראליים ישבחו את התנהגות הכביש וכו' וישכחו שקודם כל זו מכונית משפחתית, כמו במקרה של הפוקוס הצפופה להחריד עם הגיר הסופר מעצבן (והמתקלקל יותר מה-DSG).

    כתובת URL מקוצרת:
  • רזי

    בטרייד אין , אתה לא מקבל מהיבואן מחיר מחירון... בניגוד לכמה יבואנים.. חבל!!!

    כתובת URL מקוצרת: