2013 ניסאן נוט החדשה – פרקטיקה וחיסכון

ניסאן נוט החדשה מציעה עיצוב עדכני, מרחב גדול לארבעה נוסעים ומטען, יחד עם צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר.

ניסאן נוט 2013 החדשה - יותר מעוצבת, יותר חסכונית עם אותו מרווח מרשים לנוסעים

ניסאן משווקת את הנוט החדשה בשוק הבית ביפן כבר מעל לחצי שנה, אך רק בתערוכת ז'נבה האחרונה הוצגה הגרסה האירופאית של הנוט 2013 אשר מיוצרת באירופה (בריטניה). לישראל, הנוט החדשה צפויה להגיע כבר בחודשים הקרובים במחירים הצפויים לנוע סביב ה-110,000 שקלים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

{jathumbnail off}

הנוט החדשה (דור שני לדגם) אמנם שומרת על קווי העיצוב של הדגם היוצא שהוצג לראשונה ב-2006 (מתיחת פנים 2009), אך המראה מודרני וזורם יותר מבעבר בהתאם לשפת העיצוב החדשה של ניסאן. בזכות הנמכת הגובה ב-25 מ”מ (לטובת גרר נמוך יותר) והחזית החדשה והמעוצבת, המראה הכולל קרוב יותר למכונית האצ'בק משפחתית מאשר למיקרוואן. העיצוב החדש ללא ספק משפר את אחת מנקודות החלושה של הדגם המוחלף -העיצוב המיקרווני - דבר הצפוי לסייע במכירות של הדגם.

 

למרות העיצוב החדש, מידות הדגם כמעט שלא השתנו כלל. בפועל זה אומר שכמו הדגם היוצא, גם הנוט החדשה היא מכונית מאוד מרווחת לארבעה נוסעים (צרה מידי לחמישה מבוגרים) ומתחרה בקלות במשפחתית האצ'בק בכל הקשור במקום למטען ו במרחב לשני נוסעים מאחור, במיוחד עם מושבים הנעים על מסילה ויתרון הגובה המאפשר הכנסת ילדים למושבי בטיחות בקלות רבה יותר. לנוט 2013 מידת אורך של 4,100 מ"מ אורך, 1,695 מ"מ רוחב, 1,525 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,600 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 440-1335 ליטר.

 

 

ניסאן נוט 2013 – מנועים וצריכת דלק:

הדגם היוצא שווק עם מנוע 1.6 ליטר 110 כ"ס ועם תיבת 4 הילוכים אוטו'. הביצועים היו מספקים, אך צריכת הדלק המשולבת עמדה על 14.7 ק"מ לליטר. בדגם החדש, יוצעו רק שני מנועים בנפח 1.2 ליטר שלושה צילינדרים בהספקים של 80-98 כ"ס המציעים שיפור משמעותי של עד 58% בצריכת הדלק. כל המנועים מוצעים עם מערכת עצור/סע.

 

נוט 1.2: דגם הבסיס מוצע עם המנוע המוכר מהמיקרה, מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר בהספק של 80 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 11.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה ידנית בלבד ומציע צריכת דלק של 21.27 ק"מ לליטר.

 

נוט 1.2 DIG-S: גרסת מגדש-על של אותו מנוע, הספק של 98 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 14.5 קג"מ ב-4,400 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או CVT רציפה ומציע צריכת דלק של 19.2 ק"מ לליטר.

 

הנוט החדשה תוצע בנוסף עם עם מנוע טרבו דיזל של רנו. מנוע 1.5 ליטר בהספק של 90 כ"ס המציע צריכת דלק 27.8 ק"מ לליטר.

את נתוני הביצועים ניסאן שומרת עד לתחילת השיווק בפועל של הדגם באירופה.

ניסאן נוט

 

תא הנוסעים של הנוט 2013 חדש לחלוטין וכצפוי, מזכיר את עיצוב הדשבורד של המיקרה, אך איכות החומרים גבוהה יותר וההגשה מודרנית יותר. לראשונה במכונית מסגמנט B (סופרמיני) הנוט מציעה מערך מצלמות הקיפי AVM המקל על פעולת החניה. באמצעות 4 מצלמות, הנהג יכול לקבל על מסך ה-”5.8 המרכזי מבט-על.

 

עוד בתחום עזרי הבטיחות, ניסאן תציע (כאופציה) מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה והתרעה על עצמים בנקודות מתות. בנוסף, מערך המצלמות מאפשר לספק התראה על תנועה חוצה מאחור (ילדים או מכוניות). בתחום האבזור ניתן למצוא, בהתאם לרמת הגימור, מערכת בקרת אקלים, בקרת שיוט ומגביל מהירות, מערכת ניווט עם מפות של גוגל כולל תכנון מסלול מהמחשב הביתי או המכשיר הסוללרי, קישורית BT כולל חיוג מהמסך ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • אלי

    שיפור בין הדורות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    תא הנוסעים מקדימה נראה לי די דומה לזה של ניסאן ליף, אבל השייפור בין השורות ענק לדעתי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מריומנה

    והיבואן בטח ישאיר את כל העושר האיבזורי הרחק הרחק בבריטניה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בוקי

    אבל הרבה יותר נאה , וכנראה גם טובה יותר .

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    הנוט דומה מאוד לספייס ורסו של טויוטה.

    כתובת URL מקוצרת: