2013 סובארו פורסטר החדש – פרטים ראשונים

סובארו השיקה ביפן את הפורסטר החדש שישווק בישראל ב-2013, עם עיצוב מחודש ומנועים חסכוניים יותר.

2013 סובארו פורסטר החדש

סובארו השיקה לאחרונה בשוק הבית ביפן את הפורסטר החדש. הדור הרביעי לדגם, מבוסס על סובארו XV החדש, אך לעומתו, הפורסטר מתוכנן לספק עבירות גבוהה יותר בשטח גם בזכות מערכת הנעה כפולה קבועה חדשה - X-Mode.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו כל דגמי סובארו החדשים, בהם עיצוב ומוחצנות זה לא הצד החזק, גם הפורסטר החדש לא מציג עיצוב פורץ דרך אלא אבולוציה מודרנית קלה לדגם המוחלף. הפורסטר מקבל את הגריל החדש של סובארו אותו ראינו לראשונה באימפרזה החדשה ובנוסף, בדומה לסובארו XV החדש והאימפרזה החדשה, נוסף חלון צד קדמי לשיפור שדה הראיה.

 

תא הנוסעים כפי שניתן לראות בתמונות, כמעט וזהה לחלוטין לזה שתמצאו ב-XV החדש או באיפרזה החדשה עם דשבורד זהה לחלוטין. ההבדלים בין הדגמים, מעבר לתצורה השונה, נמצאים בעיצוב הדלתות ובגימור בתחתית הקונסולה המרכזית ובדלתות.

 

הפורסטר החדש גדול יותר מהדגם היוצא, עם אורך של 4,595 מ"מ (35 מ"מ+ לעומת הדגם היוצא), רוחב של 1795 מ"מ (15 מ”מ+), גובה של 1,695 מ"מ (5 מ"מ-) ובסיס גלגלים של 2,640 מ"מ (25 מ”מ+). מרווח הגחון זהה ל-XV ועומד על 220 מ"מ.

 

 

 

2013 סובארו פורסטר החדש – מנועים וצריכת דלק:

סובארו תשווק את הפורסטר החדש עם חמישה מנועים שונים, בהתאם לשוק היעד. ביפן ישווק הדגם גם עם מנוע 2.0 טורבו חדש (FA20-DIT) בהספק של 280 כ"ס, בשאר העולם ישווק מנוע זה בהספק של 250 כ"ס. כל המנועים מוצעים עם הנעה כפולה X-MODE כסטנדרט המשולבים עם מערכת עצור/סע ותיבת הילוכים ידנית או CVT רציפה.

 

פורסטר 2.0: מנוע בוקסר בנפח 2.0 ליטר FB20 בהספק של 150 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 20.0 קג"מ ב-4,200 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית או CVT רציפה ומציע צריכת דלק של 13.4 ק"מ לליטר בדגם הידני או 15.4 ק"מ לליטר בדגם האוטו'-CVT.

 

פורסטר 2.0 טורבו: מנוע בוקסר בנפח 2.0 ליטר טורבו (מנוע חדש FA20) בהספק של 280 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בין 2,000-5,600 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה המיועדת להספקים גבוהים ומציע צריכת דלק של 13.2 ק"מ לליטר.

מנוע זה כאמור יוצע בשאר העולם בהספק של 250 כ"ס בלבד.

 

בארה"ב יוצע הפורסטר גם עם מנוע 2.5 ליטר החדש שהוצג השנה בהספק של 173 כ"ס ו-24.0 קג"מ ובאירופה יוצע הדגם גם עם מנוע טורבו דיזל בהספק של 147 כ"ס ו-35.7 קג"מ.

 

כאמור, הפורסטר נבדל מה-XV הדומה לו בעיקר במערכת ההנעה כפולה שלו שכוללת מערכת X-MODE חדשה. בלחיצת כפתור, המערכת שולטת על המנוע, הגיר, הבלמים ועוד בכדי לספק יכולת עבירות גבוהה בשטח. בנוסף, הדגם מציוד במערכת בורר מצבי שטח(SI-DRIVE ) ובמערכת בקרת ירידה במדרון.

 

בתחום הבטיחות, כל הדגמים יוצעו עם 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, ובהתאם לרמת הגימור, גם מערכת EyeSight של סובארו שהיא שם כולל למערכת בקרת שיוט אדפטיבית (0-147 קמ”ש), למערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה על נקודות מתות ומערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)