2013 פורד פיאסטה החדשה בישראל – מחיר החל מ-75,500 שקל

פורד פיאסטה החדשה מגיעה לאחר מתיחת פנים ותוצע גם בגרסה ידנית 1.2 ליטר וגם עם מנוע 1.6 ליטר חדש ותיבת 6 הילוכים אוטו'.

2013 פורד פיאסטה החדשה

דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, תשיק בימים הקרובים את הפיאסטה 2013 החדשה/מחודשת, לאחר שהדגם זכה למתיחת פנים שהוצגה לפני מספר חודשים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדגם המחודש יוצע במחירים של 75 אלף שקל לדגם הידני ו-98,000 שקל בלבד לדגם 1.6 אוטו', הפחתת מחיר של כ-8,000 שקל לעומת הדגם היוצא.

 

מתיחת הפנים לפיאסטה מתרכזת בעיקר בחזית חדשה עם גריל טרפזי ענק - אסטון מרטין סטייל, בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של פורד. לתאורת החזית נוספה תאורת LED ליום ובתא הנוסעים, פורד שיפרה במעט את איכות הגימור וחידשה את ידיות דלת הנהג.

 

הפיאסטה 2013 תשווק כבעבר בגרסה ידנית 1.2 ליטר שמחירה לא השתנה ועומד על 75,000 שקל. לדגם זה מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.25 ליטר בהספק מרבי של 82 כ"ס ומומנט מרבי של 11.6 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד ומספק ביצועים של 13.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 168 קמ"ש. צריכת דלק: 19.2 ק"מ לליטר.

 

 

חידוש משמעותי לפיאסטה 2013 נמצא בגרסה האוטו' הזוכה גם במנוע חדש, 1.6 ליטר 105 כ"ס במקום 1.4 ליטר 98 כ"ס וכן החלפתה של תיבת ההילוכים האוטו' המיושנת של הדגם בתיבת POWERSHIFT כפולת המצמדים בת 6 יחסי העברה.למרות המנוע החזק יותר, הדגם חסכוני וזול מבעבר.

 

פיאסטה 1.6 Ti-VCT: מנוע בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 105 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים Powershift ומספק ביצועים של 10.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. צריכת דלק: 16.9 ק"מ לליטר. אלו נתונים טובים יותר מהפיאסטה 1.4 אוטו' של הדגם היוצא.

 

את מנועי האקובוסט החדשים של הפיאסטה 2013, לא נזכה לראות בישראל בשל העבודה שהם מוצעים עם תיבה ידנית בלבד ובמחיר לא נמוך במיוחד.

 

בתחום האבזור לא חל שינוי משמעותי. הדגם האוטו' ישווק ברמת הגימור טרנד הכוללת מערכת שמע עם שליטה מההגה וכניסת USB+AUX ומערכת בקרת אקלים, חלונות חשמל ומראות צד חשמליות ועוד. הדגם הידני ברמת הגימור אמבייט מסתפקת במזגן מכני וגימור פשוט יותר מהדגם האוטו', מהפנים ומהחוץ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

  • מושיקו

    ראיתי את הרכב, יפה, ורציתי להכנס למושב האחורי...ונשארתי אם הגוף בפנים והראש בחוץ. פשוט רמאות. יש את הקדידה....ויש את האחורה ברמה נמוכה ביותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    רכב מצוין עם התנהגות כביש ונוחות נסיעה מהמובילות בסגמנט. מנוע ה-1.4 לא מפריע לי, אבך תיבת ההילוכים מיושנת וזוועתית בנסיעה איטית, מזכירה תיבות אוטו' של לפני 20 שנה.<br /><br />אם התיבה החדשה טובה יותר (אמורה להיות) אז זו הקניה הכי טובה שיש כיום.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי ר

    יש לך אחת? תביא לי, אני קונה. הפיאסטה מכונית מצוינת, היבואן קצת פחות, אבל ברכב חדש, לא צריך ממש את היבואן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א.ח.

    דגם שלוש דלתות עולה 85 במבצע ועוד דורשים שתשלם 2500 תוספת לצבע מטאלי, כמו לפני 20 שנה...

    כתובת URL מקוצרת:
  • צנון כתוש

    Country of originGermany<br /><br />במחיר של 75אלף שקל עדיף לקנות את הפולו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • XXX

    רק דגם 1.6 ליטר 105 כ"ס מגיע עם תיבה אוטו', דגם זה קיים גם בחו"ל. כל שאר המנועים מגיעים עם תיבה ידנית בלבד כולל 1.0 אקובוסט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • פאדי

    בושה ליבואן הלווווווזר!

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    קיה פיקנטו שולטת.

    כתובת URL מקוצרת: