2014 סובארו WRX STI החדשה

סובארו WRX STI החדשה לשנת2014 אמנם נפרדה מהשם אימפרזה, אך נשארת עם אותו מנוע 2.5 ליטר טורבו 305 כ"ס של הדגם היוצא.

2014 סובארו WRX STI החדשה

סובארו חשפה את ה-WRX החדשה לפני מספר חודשים והיום (ג') בתערוכת דטרויט היא חושפת את גרסת העל של הדגם – WRX STI החדשה. כמו ה-WRX, גם גרסת ה-STI החדשה תוצע בתצורת סדאן 4 דלתות בלבד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אם חשבנו שסובארו תציב בחרטומה של ה-WRX STI החדשה את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 300 כ"ס החדשה שהוצג עם הקונספט לבורג', מסתבר שטעינו. מנוע ה-2.5 ליטר טורבו מסדרת EJ25 של הדגם היוצא ממשיך אל הדגם החדש עם אותו הספק מרבי של 305 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 40 קג"מ ב-4,000 סל"ד. תזכורת: ל-WRX החדשה מנוע 2.0 טורבו בהספק של 268 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ. סובארו לא מפרסמת עדיין את נתוני הביצועים, אך לאור נתון ה-5.5 שניות של ה-WRX, ניתן לצפות לנתון הקרוב לחמש שניות.

 

סובארו מציעה את ה-WRX STI החדשה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, בניגוד לאופציה לתיבה רציפה ב-WRX. את מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית של ה-WRX מחזקת מערכת בקרת דיפרנציאל מרכזי (DCCD). המערכת מציעה לנהג בחירה בין 3 מצבים אוטו' או מצב ידני המאפשר בחירה בין שישה מצבי נעילה שונים, ברירת המחדל של הדיפרנציאל המרכזי היא 41:59 לטובת הציר האחורי. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה (SI-DRIVE) הממוקם בין המושבים הקדמיים. המערכת מאפשרת לנהג לבחור בין3 מצבים המשנים את אופי פעולת המנוע והתגובה לדוושת הגז.

 

 

בנוסף, גרסת ה-STI מקבלת לראשונה מערכת ניהוג וקטורית כחלק ממערכת בקרת היציבות של הדגם (VCD), המערכת, כמו מערכות מוכרות אחרות, בולמת את הגלגל הקדמי פנימי בסיבוב לקראת סף רמת האחיזה של הצמיג ומדמה את פעולתו של דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. המערכת לא מתערבת כאשר בקרת היציבות מנותקת לחלוטין. מאחור כבר נמצא דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני מסוג טורסן כמו ב-BRZ. על הקשר עם הקרקע אחראיים צמיגים במידה של 245/40R18. הבדלים נוספים לעומת ה-WRX הרגילה הם היגוי מהיר יותר ב-11% וחלקי מתלים מחוזקים יחד עם כיול שונה.

 

לא קשה להבחין שההבדל החיצוני העיקרי בין ה-WRX לגרסת ה-STI זו הכנף האחורית גדולת הממדים המתנשאת גבוה מעל תא המטען. מעבר לכך, רק סמלי STI מלפנים ומאחור יאפשרו לכם להבדיל בין הדגמים. עם השקת הדגם, סובארו תציע 1000 בגרסת השקה מיוחדת הכוללת צביעה בכחול ראלי, חישוקי BBS מוזהבים "18 וגימור ייחודי בתא הנוסעים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • mc

    לא שזה בהכרח רע. <br />רק שלאור העובדה שסובארו "נפרדו" מהשם אימפרזה הציפיה הייתה לקפיצת מדרגה .<br />בדומה למה שעשתה ניסאן עם ה GT-R.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    חיה רעה מאוד

    כתובת URL מקוצרת: