2015 ב.מ.וו X6 החדש – החשיפה הרשמית

הדור השני והחדש של ה-X6, הדגם שהמציא את קטגורית רכבי הפנאי קופה היוקרתיים, מציג עיצוב מעודכן ומודרני מבעבר יחד עם תא נוסעים יוקרתי מאי פעם.

2015 ב.מ.וו X6 החדש

ב.מ.וו נמצאת בשנה האחרונה במתקפה בלתי פוסקת של דגמים חדשים וכעת, ב.מ.וו מציגה את ה-X6 החדש (F16) לשנת 2015, דור שני לקרוסאובר קופה הספורטיבי של החברה ומי שהמציא את הסגמנט כאשר הוצג ב-2008. את הופעת הבכורה העולמית לקהל הרחב, יעשה ה-X6 החדש בתערוכת מוסקבה בחודש אוגוסט, אחד משוקי היעד העיקריים של ה-X6.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כאשר ב.מ.וו הציגה את הדור הראשון של ה-X6, רבים שאלו את עצמם "מי צריך את זה כשיש X5 מצוין ופרקטי?" וכך גם היה קצב המכירות עם תחילת השיווק. שש שנים לאחר מכן, מדובר בסופו של דבר בסיפור הצלחה עבור ב.מ.וו עם מכירות של כ-200,000 יחידות מהדור הראשון. זו גם הסיבה שאל ה-X6 החדש יצטרף בשנה הבאה מתחרה ראשון מבית מרצדס, מרצדס MLC שהוצג כקונספט מוקדם יותר השנה. גם אודי ופורשה צפויות להציג מתחרה משלהן ל-X6.

 

נוסחה מנצחת לא מחליפים וזו כניראה הייתה הגישה של ב.מ.וו בבואה לעצב את הדור השני של הדגם שנשאר נאמן לעיצוב של הדגם היוצא, כמובן עם עדכון בהתאם לשפת העיצוב החדשה של ב.מ.וו כפי שראינו עם ה-X5 החדש ובמיוחד עם ה-X4 החדש – האח הקטן של ה-X6.

 

לא רק העיצוב נשאר דומה, גם המידות לא השתנו במיוחד. עם אורך של 4,909 מ"מ, גובה של 1,720 מ"מ ורוחב של 1,989 מ"מ, ה-X6 החדש ארוך יותר ב-34 מ"מ, גבוה יותר ב-12 מ"מ, רחב יותר ב-4 מ"מ מה-X6 היוצא. ל-X6 החדש אורך בסיס גלגלים זהה ל-X5 החדש, עליו מבוסס ה-X6, 2,933 מ"מ שהם 2 מ"מ פחות מהדגם היוצא. נפח תא המטען גדל ב-10 ליטר ועומד בדגם החדש על 580 ליטר, 1,525 ליטר עם קיפול המושבים.

 

למרות שהדגם מאובזר וגדול יותר מבעבר, הוא קל ב-10 ק"ג בדגם הבסיס xDrive30 לעומת הדגם הקודם. חלוקת המשקל עומדת על 50:50.

 

 

לפי ב.מ.וו, ה-X6 החדש חסכוני בממוצע בכ-22% מהדגם היוצא ובנוסף לכך, גם בעל יכולות דינמיות גבוהות יותר. כסטנדרט הדגם יוצע עם תאורת בי-קסנון, חישוקי "19, דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים דו אזורית וכמובן מערכת iDrive מהדור החדש עם מסך "10.1 מרכזי וטכנולוגיית ConnectedDrive וכן מערכת בטיחות "Active Driving Assistant” הכוללת מערכת בלימה אוטו', מערכת התרעה כל סטייה מנתיב הנסיעה ועוד. רשימת התוספות האופציונליות ארוכה למדי וכוללת מערכת חניה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת, תצוגה עילית, תאורת LED ראשית, מערכת ראיית לילה המזהה הולכי רגל ובעלי חיים ועוד ועוד.

 

ב.מ.וו X6 החדש - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

עם תחילת השיווק בדצמבר, הדגם יוצע עם שלושה מנועים, מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל, כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' עם העברת הילוכים מההגה, הנעה כפולה Xdrive ומערכת עצור/סע. דגם הבנזין הוא X6 xDrive50i המוצע עם מנוע V8 כפול מגדשי טורבו בנפח 4.4 ליטר עם הספק מרבי של 450 כ"ס ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ, 42 כ"ס ו-5.1 קג"מ יותר מבדגם היוצא. זה מספיק בכדי להאיץ את הבהמה הכבדה ב-4.8 שניות 0-100 קמ"ש, 0.6 שניות מהיר יותר מהדגם הקודם. צריכת הדלק עומדת בדגם זה על 10.3 ק"מ לליטר.

 

דגמי הדיזל הם X6 xDrive30d הבסיסי עם מנוע טורבו דיזל 3.0 ליטר, שישה צילינדרים, המייצר הספק מרבי של 258 כ"ס ומומנט מרבי של 57 קג"מ. זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם ב-6.7 שניות 0-100 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 16.7 ק"מ לליטר.

 

דגם הדיזל הבכיר הוא ה-X6 M50d עם מנוע הדיזל האימתני: 3.0 ליטר שישה צילינדרים עם שלושה מגדשי טורבו, המייצר הספק מרבי של 381 כ"ס ומומנט מרבי של 75.3 קג"מ. דגם זה מסתפק ב-5.2 שניות בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש. כל הדגמים מוגבלים למהירות מרבית של 250 קמ"ש (ניתן להסיר הגבלה ברכישת חבילת הביצועים של הדגם).

 

באביב 2015, יצטרפו להיצע שני דגמים נוספים: X6 xDrive35i עם 306 כ"ס ו-X6 xDrive45d עם 313 כ"ס. לישראל הדגם צפוי להגיע במהלך המחצית הראשונה של 2015.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • חגיגה לעיניים

    וכל המניאקים בעולם כולו

    כתובת URL מקוצרת: