2015 יונדאי ג'נסיס סדאן החדשה מוצגת בדטרויט

יונדאי חושפת את מכונית הסאלון החדשה שלה, הדור השני של הג'נסיס סדאן, שהפעם תשווק גם באירופה ואולי אף בישראל.

יונדאי ג'נסיס סדאן החדשה

מספר חודשים לאחר שיונדאי חשפה את הג'נסיס סדאן בשוק הבית הקוריאני, היא חושפת היום (ג') בתערוכת דטרויט את הג'נסיס סדאן 2015 החדשה לשוק האמריקאי, שוק היעד העיקרי של הדגם. בניגוד לדור הקודם של הדגם ששוק בארה"ב וקוריאה בלבד, בכוונתה של יונדאי לשווק את הדגם באופן סדיר גם במדינות מסוימות באירופה עם סיכוי לכך שהדגם ישווק גם כאן בישראל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדור השני של הג'נסיס סדאן נושא את שפת העיצוב החדשה של יונדאי "Fluidic Sculpture 2.0”, המתאפיינת בגריל משושה גדול ממדים עם שבכת צלעות אופקיות, קו מותניים הנמתח לאורך המכונית ומסתיים בזנב בעיצוב ספורטיבי, דבר שיאפיין את דגמי יונדאי העתידיים – במיוחד אלו היוקרתיים יותר.

 

הג'נסיס סדאן, שהוצגה לראשונה ב-2008, היא מכונית סאלון סאלון גדולה ומאובזרת היושבת על המשבצת של מכוניות כגון סדרה 5 של ב.מ.וו, אך מוצעת בתמחור אטרקטיבי וזול משמעותית מזה של המתחרות מאירופה - מתחת ל-$40,000. כמכונית סאלון, לג'נסיס סדאן מידות גדולות למדי עם אורך של 4,990 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ, גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים שהתארך ב-75 מ"מ לעומת הדור הקודם ועומד בדגם החדש על 3,010 מ"מ. בהשוואה לסדרה 5 החדשה (F10), הג'נסיס סדאן החדשה ארוכה יותר, רחבה יותר ובעלת בסיס גלגלים ארוך יותר.

 

יונדאי תציע את הג'נסיס סדאן לשוק האמריקאי עם שתי יחידות הנעה: 3.6 ליטר V6 עם הזרקת דלק ישירה (GDI) בהספק מרבי של 311 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 40.5 קג"מ ב-5,000 סל"ד. הדגם הבכיר יוצע עם מנוע5.0 ליטר V8 עם הזרקת דלק ובהספק מרבי של 420 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52.9 קג"מ המספיקים ל-5.4 שניות 0-100 קמ"ש.

 

 

שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' שפותחה עצמאית ע"י יונדאי ומעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור. לראשונה, הג'נסיס סדאן תוצע עם אופציה למערכת הנעה כפולה "HTRAC” שפותחה ע"י יונדאי במיוחד עבור הדגם וחשובה עבור השוק האמריקאי. לטובת שיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, יונדאי התקינה מתלה רב חיבורי חדשה מאחור.

 

כצפוי ממכונית שרוצה לאתגר את מכוניות הסאלון של אירופה וארה"ב, הג'נסיס סדאן מאובזרת בנדיבות כולל התממשקות למשקפי גוגל ומערכת מולטימדיה  Blue Link  מהדור החדש המבוססת על מערכת הפעלה של גוגל ומאפשרת התממשקות מלאה למכשיר הסלוללרי כולל אפליקציות (עם מכשיר אנדרואיד בלבד כמובן). גם בתחום אבזור הבטיחות הג'נסיס מאובזרת היטב כולל מערכת בלימה אוטו', תצוגה עילית צבעונית בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • משה

    יש שם חלקים שמזכירים לי את הi35

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    באמת דומה... אבל זה אוטו כל כך לא מקורי ומשעמם...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    ואגב..הסמל מזכיר בנטלי בצורה מוגזמת

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    לא כי היא לא טובה, אלא כי בסמגנט הזה קונים מותג ולא רק "מכונית טובה" ויונדאי היא לא מותג יוקרה.<br /><br />חובה לעשות הפרדת שמות כמו לקסוס ואינפיניטי בשביל שיהיה סיכוי למכור אותה

    כתובת URL מקוצרת:
  • מתעניין

    כל שקל מעל אין להם סיכוי מול המתחרים

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    המשפט הראשון בכתבה מציין "מספר חודשים לאחר שיונדאי חשפה את הג'נסיס סדאן בשוק הבית הקוריאני". <br /><br />נראית לא רע מהחוץ, די שבלונית ומשעממת מבפנים. מצד שני, כך גם לקסוס החלה את דרכה בשוק היוקרה האמריקאי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יונדאי גניסיס

    כבר הציגו אותה לפני כמה חודשים

    כתובת URL מקוצרת: