מקלארן 570S: התשובה לפורשה 911 טורבו

מקלארן חושפת דגם כניסה חדש למותג, 570S קופה, עם הספק של 570 כ"ס ונתון תאוצה של 3.2 שניות 0-100 קמ"ש.

2015 מקלארן 570S

לאחר שהציגה בשנה שעברה את מכונית העל 650S ואת ההייפר-קאר P1, מקלארן חושפת היום (ג') דגם כניסה חדש למותג הבריטי – מקלארן 570S. המקלארן S570 היא מכונית הראשונה לסדרת הכניסה ספורט החדשה של המותג שתאפשר לחברה להתחרות ישירות במכניות כגון פורשה 911 או באודי R8 החדשה שהוצגה לאחרונה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כפי שהעיצוב דומה ל-650S, המקלארן 570S שומרת על תצורת המנוע המרכזי והנעה אחורית של האחות הגדולה והחזקה יותר, היא גם עושה שימוש באותו מנוע 3.8 ליטר V6 טווין-טורבו (בהספק מופחת) ובאותה תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. כפי שהשם רומז, המנוע מייצר בדגם הספק מרבי של 570 כ"ס ב-7,400 סל"ד ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ בין 5,000-6,500 סל"ד.

 

על משקל יבש של 1,313 קג"מ (בדגם הבסיס), זה מספיק לנתון תאוצה של 3.2 שניות 0-100 קמ"ש ו-9.5 שניות עד ל-200 קמ"ש. המהירות המרבית בדגם עומדת על 328 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 10.8 ק"מ לליטר.

 

את המשקל הקל במיוחד של הדגם (קל בכ-150 ק"ג מאודי R8 החדשה), מקלארן השיגה בעיקר בזכות פלטפורמת הקרבון של ה-S650 שהותאמה במיוחד לדגם ונקראת במקלארן MonoCell II. הרוכשים יוכלו לשדרג את הדגם באמצעות מחלקת ‘By McLaren’, כולל קיט קרבון למשל המפחית ממשקל הדגם או קיט אווירודינמי ועוד ועוד.

 

על עוצמת הבלימה בדגם אחראיים בלמים קרמיים המוצעים כסטנדרט בדגם ועל החיבור לכביש אחראיים צמיגי פירלי P-Zero Corsa במידה של 225/35/R19 מלפנים ו- 285/35/R20 מאחור. כמכונית המיועדת לשימוש "יום יומי" באופן יחסי למכוניות מסוגה, ה-570S תוכננה להציע נוחות גבוהה יותר לנהג, כך למשל תא הנוסעים מתהדר בגימור "מפנק" יותר וכן במסך מולטימדיה "7 עם מערכת שמע יוקרתית ואף בתא מטען הנמצא בחזית הדגם בנפח של 144 ליטר – נחשב לגדול יחסית לסגמנט.

 

מקלארן תציג השבוע את ה-570S החדשה בתערוכת ניו יורק ובהמשך השנה היא תציג גרסאות נוספות לדגם כגון גרסת ספיידר פתוחה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות