מרצדס GLE החדש מציג שדרוג ל-ML בכל הקשור לעיצוב, גימור והאבזור בדגם והוא יוצע גם בגרסה היברידית פלאג-אין עם צריכת דלק של 33.3 ק"מ לליטר.

2015 מרצדס GLE

מרצדס לא ממתינה לפתיחתה של תערוכת ניו יורק בשבוע הבא וכבר היום (ה') היא מסירה את הלוט מעל מרצדס GLE החדש, הדגם המהווה את מתיחת הפנים למרצדס ML והנושא את השם החדש GLE בהתאם לאסטרטגיה החדשה של מרצדס לשמות הדגמים שלה.

 

העיצוב החדש/מחודש של הדגם לא מפתיע שכן כבר פגשנו אותו בגרסת הקופה של הדגם – מרצדס GLE קופה החדש שהוצג בשנה שעברה. לעומת ה-ML היוצא, ה-GLE זוכה בחזית חדשה הכוללת עיצוב חדש לפגוש, לגריל ולפנסים הראשיים (תאורת LED ראשית כאופציה) ומאחור נמצע פגוש שעוצב מחדש ופנסים מעודכנים.

 

תא הנוסעים זכה לשדרוג באמצעות גלגל הגה חדש, מערכת מולטימדיה "7 חדשה במרכז הדשבורד. בנוסף לכך מרצדס שדרגה את הגימור בדגם והוסיפה מגוון של צבעים חדשים לגימור בתא הנוסעים.

 

לראשונה בדגם, מרצדס מציידת את ה-GLE ביחידת הנעה היברידית פלאג-אין (PHEV), גרסה שתתחרה באופן ישיר בגרסת ה-PHEV של אודי Q7 החדש ו-ב.מ.וו X5 xDrive40e שהוצג לאחרונה. יחידת ההנעה ההיברידית משלבת בין מנוע 3.0 ליטר V6 טווין טורבו בהספק של 333 כ"ס לבין מנוע חשמלי בהספק של 116 כ"ס היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 442 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ.

 

הכוח מועבר לכל הגלגלים דרך תיבת 7 הילוכים אוטו' 7G-tronic ולרשות הנהג בחירה מבין 4 מצבי נהיגה, כולל מצב נהיגה חשמלי מלא ומצב המשמש לטעינת הסוללה באמצעות המנוע. לפי מרצדס, במצב נסיעה חשמלי מלא טווח הנסיעה עומד על 30 ק"מ והמהירות המרבית על 130 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 33.3 ק"מ לליטר.

 

בנוסף לגרסה ההיברידית, מרצדס תציע את ה-GLE עם מבחר גדול של מנועי בנזין ודיזל. היצע דגמי הדיזל, המוצע עם תיבת ה-9 הילוכים אוטו' החדשה של מרצדס, כולל את דגם GLE 250d המצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 204 כ"ס וממשיך לדגם GLE 300d עם מנוע 3.0 ליטר V6 בהספק של 258 כ"ס.

 

הציע דגם הבנזין כולל את ה-GLE 400 עם מנוע V6 טווין-טורבו בהספק של 333 כ"ס ודגם GLE 500 עם מנוע V8 טווין-טורבו בהספק של 425 כ"ס.

 

בפסגת ההיצע ניצבת גרסת הביצועים של הדגם, GLE63 AMG S, המצוידת במנוע 5.5 ליטר V8 טווין-טורבו המייצר הספק מרבי של 585 כ"ס, נתון המספיק בכדי להאיץ את הבהמה הכבדה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות בלבד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.