סיטרואן C4 מגיעה בדגמי 2015 המחודשים עם עיצוב מלוטש, יותר אבזור, מנוע 1.2 טובו 130 כ"ס עם תיבת6 הילוכים אוטו' ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד.

2015 סיטרואן C4 החדשה

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן וMG לישראל, מודיעה היום (ד') על תחילת השיווק של סיטרואן C4 החדשה בדגמי 2015 שזו למתיחת פנים מקיפה. זו כוללת עיצוב מעודכן ומלוטש יותר, יותר אבזור כולל מערכת מולטימדיה מקורית ומעל הכל, מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו' ותג מחיר אטרקטיבי ותחרותי במיוחד של 123,900 שקל.

 

בכל הקשור לעיצוב, מהחוץ נמצא פנסים ראשיים חדשים הכוללים תאורת LED ליום ופנסים אחוריים מעודכנים מבוססי תאורת LED. בתא הנוסעים, השינוי מינורי גם כן וכולל בעיקר תאורה לבנה ללוח המחוונים וקבלתה של מערכת מולטימדיה (סטנדרט) עם מסך מגע "7, קישורית BT, כניסת USB+AUX, ועוד.

 

כאמור, החידוש העיקרי בדגם הוא החלפת יחידת ה-1.6 ליטר 120 כ"ס הוותיקה ותיבת ה-4 הילוכים האוטו' הוותיקה עוד יותר. במקום יחידת הנעה זו, ה-C4 מקבלת את יחידת ההנעה המצוידת של ה-308: מנוע 1.2 טורבו שלושה צילינדרים מסדרת PURE TECH החדשה של פיג'ו סיטרואן יחד עם תיבת 6 הילוכים אוטו' יפנית מבית Aisin.

 

למנוע הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, זה מספיק בכדי להאיץ את ה-C4 המחודשת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות ולרשום מהירות מרבית של 197 קמ"ש. יחידת ההנעה הזו לא מציעה רק ביצועים טובים משמעותית מבעבר אלא גם צריכת דלק (על הנייר לפחות) חסכונית למדי של 20.4 ק"מ לליטר.

 

ה-C4 החדשה תגיע ברמת גימור Comfort הכוללת, בין היתר: שש כריות אויר, עיגוני ISOFIX, מחשב דרך, מערכת בקרת שיוט, שקעי אודיו USB וAUX לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך מגע מרכזי 7", מערכת "BLUETOOTH, מסנן פחם פעיל, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, מזגן אויר מקורי, תא כפפות מקורר, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.