פורד גלאקסי החדש איכותי ומאובזר יותר מבעבר והוא יוצע עם מבחר של שישה מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 120-240 כ"ס.

2015 פורד גלאקסי החדש

פורד חשפה אמש בתערוכת ניו יורק את פורד גלאקסי 2015 החדש, המיניוואן 7 מושבים בגודל מלא של פורד - במונחים אירופאיים - המהווה את הגרסה הפרקטית/משפחתית יותר של פורד S-MAX עליו מבוסס הגלאקסי.

 

פורד S-MAX החדש נושא את שפת העיצוב העדכנית של פורד והחזית דומה עד מאוד לזו של ה-S-MAX החדש, אך משם לאחור הגלאקסי מעוצב בצורה קופסתית בהתאם בכדי לעשות שימוש מרבי במידות הדגם עבור מרחב המחייה של הנוסעים.

 

שורת המושבים השנייה בדגם כוללת שלושה מושבים נפרדים בגודל מלא הנעים על מסילה (גם האחוריים בגודל מלא) וברמות הגימור הגבוהות של הדגם, את כל חמשת המושבים מאחור ניתן לקפל – או לפתוח - באופן חשמלי דרך מתגים בתא המטען וכך לקבל משטח הטענה שטוח וגדול ממדים – דלת תא המטען חשמלית גם כן. ליושבי השורה השנייה מוצע מערך שליטה נפרד על בקרת האקלים ובפורד מציינים שבדגם מותקנת מערכת בקרת אקלים חדשה – חזקה ויעילה יותר (נקודת חולשה של הדגם היוצא).

 

פורד עדיין לא חושפת את מידות הדגם, שלא צפויות להיות שונות מאלו של הדגם הנוכחי, אך היא כן מציינת שיושבי השורה השנייה נהנים ממרווח ראש שגדל ב-10 מ"מ ובשורה השלישית ב-40 מ"מ. לפי פורד לא נעשה שימוש בדגם בדלתות הזזה בכדי להציע מרווח כתפיים/מרפקים אופטימלי.

 

שישה מנועים יוצעו עם הגלאקסי החדש, ארבעה מנועי טורבו דיזל ושני מנועי טורבו בנזין. כל המנועים עומדים בתקן אירו 6 וכוללים מערכת עצור/סע, מערכת רגנרציה של אנרגיית הבלימה וגריל קדמי עם תריסים אקטיביים להפחתת מקדם הגרר במהירויות גבוהות.

 

היצע מנועי הדיזל כולל את מנוע ה-2.0 ליטר TDCi החדש המייצר בעזרת שני מגדשי טורבו הספק מרבי של 210 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. שלושת מנועי הדיזל האחרים מבוססים על גרסת מגדש הטורבו היחיד של מנוע זה עם הספקים של 120 כ"ס, 150 כ"ס ו-180 כ"ס. גרסת ה-120 כ"ס היא החסכונית ביותר ומציעה צריכת דלק של 20 ק"מ לליטר עם תיבת 6 הילוכים ידנית.

 

היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-1.5 ליטר אקובוסט החדש של פורד בהספק מרבי של 160 כ"ס וכן את מנוע ה-2.0 ליטר אקובוסט בהספק מרבי של 240 כ"ס. המנוע החזק יותר משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 8.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 222 קמ"ש זאת לצד צריכת דלק משולבת של 12.6 ק"מ לליטר.

 

חלקו הקדמי של תא הנוסעים זהה בעיצובו למוכר לנו מה-S-MAX החדש והוא כולל שפע של אבזור כגון מערכת מולטימדיה מהדור החדש של פורד (SYNCE2) עם שליטה קולית על השמע, הטלפון והמיזוג וכן אופציה למושבים חשמליים הכוללים חימום/אוורור ועיסוי לטובת שימרה על ערנות הנהג. בפורד מציינים שתא הנוסעים החדש מציע חווית נסיעה שקטה יותר מהדגם הנוכחי.

 

כמו בכל דגמי פורד החדשים הגלאקסי החדש כולל שלל מערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת חניה אוטו' (בניצב ובמקביל), מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור, מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל, מערכת בקרת גלגול המרכב ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.