קיה מאשרת שהיא תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה בחודש מרץ את הדור הרביעי של המשפחתית הגדולה שלה – קיה אופטימה.

2016 קיה אופטימה החדשה ריגול

קיה אופטימה, המכונית משפחתית הגדולה של קיה, אמנם זוכה להצלחה מסוימת בשוק האמריקאי, אך באירופה ואצלנו הדגם לא זכה להצלחה (בלשון המעטה) והוא הזדחל הרחק מאחור בטבלת המכירות למול המתחרות הטובות בסגמנט. כמובן שיש לציין שכמו בישראל, גם באירופה סגמנט המשפחתיות הגדולות נמצא בדעיכה מתמשכת כאשר עוד ועוד קונים מעדיפים קרוסאובר על פני משפחתית סדאן וכך נוצר המצב שאם אתה לא הכי טוב בסגמנט המשפחתיות הגדולות, אתה פשוט לא קיים.

 

בתערוכת ז'נבה הקרובה, קיה תציג את האופטימה 2016 החדשה, דור הרביעי לדגם, ואולי הפעם זה יהיה זה, במיוחד לאור קפיצת המדרגה המרשימה שהמותג הזה מבצע בכל דגם חדש שהוא מציג. עיצוב חיצוני היה התחום החזק יותר של הדגם הנוכחי וכך זה גם צפוי להישאר בדגם החדש אשר יישא את הפנים העדכניות של קיה כפי שפגשנו בסורנטו החדש.

 

בעוד העיצוב החיצוני לא צפוי להציג שינוי דרמתי מהדגם הנוכחי, תא הנוסעים החדש יציג שינוי משמעותי יותר עם עיצוב חדש ושדרוג משמעותי בכל הקשור לאיכות החומרים, הגימור, בידוד רעשים ואיכות ההרכבה. בחלקה העליון של הקונסולה יוצב מסך מגע מרכזי "8.

 

באירופה, האופטימה תשווק רק עם גרסה משודרגת של מנוע ה-1.7 ליטר טורבו דיזל CDRi המוכר מהדגם הנוכחי ובהמשך, קיה צפויה להוסיף גרסה היברידית מלאה וכן גרסה מיקרו-היברידית T-Hybrid על בסיס מנוע הדיזל כפי שקיה הציגה בתערוכת פריז האחרונה. ומה אצלנו? אין ספק שגרסת הדיזל תוצע גם כאן עבור שוק המוניות, אך בתחום מנועי הבנזין? סביר להניח שנמצא באופטימה החדשה את אחת מיחידות ההנעה המשרתות את יונדאי סונטה החדשה בשוק האמריקאי: 2.4 ליטר GDI עם 185 כ"ס, 1.6 טורבו עם 177 כ"ס ותיבת DCT-7 או 2.0 טורבו עם 240 כ"ס.

 

קיה צפויה להתחיל לשווק את האופטימה החדשה באירופה לקראת סוף 2015, כך שבמהלך 2016 אנחנו מצפים לראות את הדגם כאן אצלנו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.