2015 קיה סורנטו החדש בישראל – מחיר החל מ-197,900 שקל

קיה סורנטו החדש 7 מושבים יוצע במספר רמות גימור, עם הנעה קדמית או כפולה, מנוע 2.4 בנזין או 2.2 טורבו דיזל ובמחירים הנעים בין 198 אלף שקל ל-273 אלף שקל.

2015 קיה סורנטו החדש
2015 קיה סורנטו החדש נחת בישראל.

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה היום (א') על תחילת השיווק של קיה סורנטו 2015 החדש – הדור השלישי לרכב הפנאי הגדול של קיה. הסורנטו החדש יוצע בישראל עם מנוע 2.4 ליטר 188 כ"ס או 2.2 טורבו דיזל עם 200 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו', הנעה קדמית בלבד או כפולה ובשלוש רמות גימור. כל גרסאות הדגם מוצעות עם 7 מושבים כסטנדרט.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הסורנטו החדש, שהוצג לפני כשנה, מבוסס על פלטפורמה חדשה, קלה וקשיחה יותר מהדגם היוצא, ועם אורך של 4,780 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ, גובה של 1,685 מ"מ, הוא גדול יותר מהדור השני היוצא ומציע מרווח משופר לנוסעים בכל שלושת שורות המושבים, גם בזכות בסיס גלגלים שהתארך ב-80 מ"מ לכדי 2780 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 320 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש, 1,077 ליטר כאשר השורה השלישית מקופלת ו-2,066 ליטר כאשר שתי שורות המושבים מאחור מקופלות.

 

הסורנטו החדש נושא את שפת העיצוב העדכנית של קיה אך שומר באדיקות על הפרופיל של הדגם היוצא. בעוד העיצוב החיצוני הוא שדרוג וליטוש של הקיים, תא הנוסעים כבר מציג אופרה שונה לחלוטין עם עיצוב חדש ושימוש נרחב בחומרים רכים למגע ואיכותיים למראה – מודרני נקי ושימושי ושדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא שסבל מתא נוסעים "עממי" ביחס למחיר. תא הנוסעים החדש לא רק מרווח ואיכותי יותר אלא גם שקט יותר בכ-6% לפי קיה. 

 

 

קיה סורנטו החדש – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הסורנטו החדש יוצע כמו הדגם היוצא עם שני מנועים (תקן יורו 6): 2.4 ליטר בהספק מרבי של 188 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ ב-4,000 סל"ד, המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומציע בדגם האורבן הבסיסי 2X4 צריכת דלק משולבת של 11.3 ק"מ לליטר. ביצועים: 10.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש.

 

מנוע נוסף הוא מנוע הדיזל הבריון של קיה: 2.2 ליטר טורבו דיזל VGT עם הספק מרבי של 200 כ"ס ב-3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 45 קג"מ בין 1,720-2,750 סל"ד. מנוע זה מוצע רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר ועם הנעה כפולה 4X4 בלבד, הוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומציע צריכת דלק משולבת של 14.9 ק"מ לליטר. ביצועים: 9.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 203 קמ"ש. שני המנועים מצוידים בשרשרת תזמון שלא דורשת טיפול.

 

הסורנטו החדש יוצע בשלוש רמות גימור: רמת הגימור הבסיסית אורבן כוללת, בין היתר, מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT, כניסת USB ושליטה מההגה, בורר מצבי נהיגה (3 מצבים), מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לכל שורות המושבים ויחידה נפרדת לאחור, בקרת שיוט, חלונות אחוריים כהים, משענת מרכזית קדמית ואחורית, חישוקי סגסוגת "17 ועוד.

 

מפרט טכני מלא – קיה סורנטו החדש 2015.

 

קיה סורנטו החדש זכה לדירוג של 5 כוכבים במבחני הריסוק של EuroNCAP, כשהוא זוכה לציונים גבוהים בכל ארבעת התחומים (90% להגנה על מבוגרים ברכב, 83% להגנה על ילדים ברכב, 67% להגנה על הולכי רגל ו-71% למערכות סיוע לבטיחות).

 

2015 קיה סורנטו - מחיר: 

בנזין:

אורבן 2X4 - החל מ-197,900 שקל.

EX 2X4 - החל מ-219,900 שקל.

פרימיום 4X4 - החל מ-262,900 שקל.

 

דיזל:

פרימיום 4X4 - החל מ-272,900 שקל.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • איתן

    שלום,<br />ראיתי את גרסת הדיזל פרימיום והיא מאכזבת , היבואן הוריד הרבה אבזור ברמת גימור זו ומתמחר אותה כגרסת פרימיום פשוט מאכזבת. תכנסו לאתרים בחול ותראו את ההבדל. גם יקרה וגם מאכזבת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    יקר כי זה רכב יקר. אבל לא חזירי בכלל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    נהגוס

    חוץ מבקרת שיוט אדפטיבית ומצלמות מסביב לרכב, איזה עוד תוספות הורידו בארץ?<br />אגב, אני ראיתי את הדגם בנזין פרימיום ו2 דברים שרשומים במפרט בארץ לא הופיעו.<br />מתזים לפנסי הקסנון לפתיחה חשמלית של תא המטען.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איתן

    אבי

    תמחור יקר מידי לגרסת הפרימיום 273 K זה המון כסף לרכב עם רמת אבזור זו. היבואן דאג להוריד פרטי אבזור רבים כאלו שקיימים בחול. כמו כן ישנן שתי גרסאות נוספות שלא מביאים לארץ 2 ליטר טורבו ומנוע 3.3. רמת גימור sxl . אני מניח שכאשר יראה היבואן שהוא לא מוכר מספיק הוא יצא במבצעים כדוגמת מבצעי חבר והוט אז ניתנת הנחה ריאלית לרכב זה.

    כתובת URL מקוצרת: