2016 אודי A3 החדשה נחשפת – מתיחת פנים

אודי חושפת את דגמי 2016 המחודשים של משפחת ה-A3, כולל את דגמי ה-S3 האצ'בק, ספורטבק, סדאן וקבריולט המחודשים, עם 310 כ"ס מעתה, וכן בגרסה היברידית פלאג-אין e-tron.

2016 אודי A3 החדשה
אודי חושפת את דגמי 2016 המחודשים של משפחת ה-A3.

אודי מרעננת את משפחת דגמי ה-A3 שלה במתיחת פנים שהוענקה לדגמי 2016 של הדגם אותם היא תחל לשווק בקיץ הקרוב, כלומר אצלנו במהלך המחצית השנייה של 2016. מתיחת הפנים כוללת את כל תצורות המרכב של הדגם, שלוש דלתות, חמש דלתות (ספורטבק), קבריולט וסדאן וכן את גרסאות הביצועים S של כל המרכבים השונים.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

חזית הדגם מיישרת קו עם שפת העיצוב העדנית של החברה כפי שפגשנו ב-A4 החדש לדגומה, זו כוללת כעת עיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי יחד עם גריל בולט יותר ופנסים בעיצוב חדש שיוצעו כאופציה עם תאורת Metrix LED המתקדמת של אודי – תאורת קסנון תוצע מעתה כסטנדרט. מאחור ניתן למצוא עיצוב חדש לפגושים וליחידות התאורה (LED כסטנדרט).

 

חמישה צבעים חיצוניים חדשים וחישוקי גלגלים בעיצובים חדשים משלימים את העדכון החיצוני. יש לציין שברוב התמונות הדגמים מאובזרים בחבילת S-line הספורטיבית המוצעת בדגם כאופציה בלבד. 

 

בתא הנוסעים המחודש נפגוש גלגל הגה חדש עם תחתית שטוחה וגימור משודרג. כאופציה, אודי תאפשר לרוכשים לבחור בלוח מחוונים דיגיטלי (Virtual Cockpit) עם מסך TFT בגודל "12.3 המאפשר לנהג לבחור בין מספק מצבי תצוגה. מערכת המולטימדיה MMI בדגם כוללת כעת תפריט תפעול חדש, המוצג על מסך "7 הנשלף מהדשבורד כמו בדגם היוצא.

 

2016 אודי A3 החדשה - תא הנוסעים
גימור משודרג, גלגל הגה חדש ואופציה ללוח מחוונים דיגיטלי.

2016 אודי A3 – מגוון מנועים חדשים

אודי עדכנה את היצע המנועים בדגם שיכלול שישה מנועים, שלוש מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. דגם הבסיס יצויד מעתה במנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו TFSI בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 22.0 קג"מ בין 2,000-3,500 סל"ד (משקל דגם של 1,150 ק"ג בלבד). את מנוע ה-1.4 ליטר 125 כ"ס מחליף מנוע ה-1.4 ליטר TFSI COD עם מערכת צילינדר לפי דרישה (פעולה על בסיס שני צילינדרים בלבד) בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ.

 

את מנוע ה-1.8 ליטר 180 כ"ס של הדגם היוצא מחליף מנוע 2.0 ליטר TFSI החדש של אודי (הוצג לראשונה עם ה-A4 החדשה) בהספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ בין 1,500-4,200 סל"ד. מדובר בתוספת של 10 כ"ס ו-7.1 קג"מ לעומת מנוע ה-1.8 ליטר של הדגם היוצא.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו משודך לתיבת S-Tronic כפולת מצמדים חדשה, 7 הילוכים עם מצמד רטוב. דגם זה יוצע כאופציה גם עם מערכת הנעה כפולה קוואטרו.

 

היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.6 ליטר TDI (מנוע חדש בדגם) בהספק מרבי של 110 כ"ס, אליו מצטרף מנוע 2.0 ליטר TDI שיוצע בשתי גרסאות הספק: 150 כ"ס ו-34.6 קג"מ או 184 כ"ס ו-38.7 קג"מ.


בתחום המכני, המתלים בדגם זכו לכיול מחדש וכאופציה ניתן לבחור במתלים בכיול ספורטיבי עם הנמכת מרכב של 15 מ"מ. רוכשים שיבחרו בחבילת S Line יזכו בהנמכת מרכב נוספת של עוד 10 מ"מ. אודי עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק עם המנועים החדשים. מערכת תגבור היגוי פרוגרסיבי תוצע ברוב גרסאות הדגם, סטנדרט בדגמי ה-S.

 

2016 אודי S3

דגמי 2016 המחודשים של ה-S3 האצ'בק, S3 ספורטבק, S3 סדאן ו-S3 קבריולט זכו למנוע 2.0 ליטר טורבו משודרג בהספק מרבי של 310 כ"ס ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ בין 2,000-5,400 סל"ד, זאת לעומת 300 כ"ס ו-38.5 קג"מ בדגם היוצא. 

 

2016 אודי S3 החדשה
2016 אודי S3 המחודשת - תוספת כוח.

הנעה בגז ודגם היברידי פלאג-אין: לא ממש רלוונטי לשוק המקומי שלנו, אך ה-A3 החדשה מוצעת עם שתי יחידות הנעה אלטרנטיבית, e-tron היברידי פלאג-אין ו-g-tron עם הנעה בגז. דגם ה-e-tron מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע 1.4 טורבו 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ למנוע חשמלי המספק 100 כ"ס ו-33.6 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 204 כ"ס. סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 8.8kWh - הנטענת בשעתיים – מסוגלת לספק בדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. דגם ה- g-tron מצויד במנוע 1.4 טורבו 110 כ"ס ולפי אודי טווח הנסיעה עם מיכל הגז עומד על 400 ק"מ, כאשר מיכל הבנזין מספק עוד 900 ק"מ לטווח נסיעה כולל של 1,300 ק"מ.

 

אודי מציידת את דגמי 2016 המחודשים של ה-A3 בשלל מערוכת בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד. מערכת בקרת השיוט האדפטיבית ACC כוללת מערכת נהיגה אוטונומית לפקקי תנועה (traffic jam assist), מערכת המסירה מהנהג את הצורך לשלוט על דוושת התאוצה או הבלימה ואף שולטת גם על ההיגוי בנסיעה בפקקי תנועה, עד למהירות של 65 קמ"ש.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות