2016 אופל אסטרה החדשה בישראל - החל מ-132,900 שקל

האסטרה החדשה תשווק עם מנוע 1.4 ליטר טורבו 150 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו' ובמרכב חמש דלתות האצ'בק או סטיישן. מחיר מחירון החל מ-131,900 שקל לדגם ENJOY.

2016 אופל אסטרה החדשה
אופל אסטרה החדשה נוחתת בישראל - איכותית יותר, חזקה יותר, מאובזרת וחסכונית יותר.

אופל ישראל תשיק רשמית רק מחר בבוקר את האסטרה 2016 החדשה, אך מחירי הדגם נחשפו הבוקר באתר האינטרנט הרשמי של החברה. אופל אסטרה החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.4 טורבו 150 כ"ס, עם תיבת 6 הילוכים אוטו', במרכב האצ'בק או סטיישן ובמחיר מחירון של החל מ-131,900 שקל ועד ל-134,900 שקל, לפני תוספות.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אופל אסטרה החדשה, אשר נחשפה לראשונה לפני כעשרה חודשים, מבוססת על פלטפורמה חדשה (דלתא 2)  שהיא לא רק קשיחה יותר אלא גם אפשרה לדגם להפחית ממשקלו בין 120-200 ק"ג. להפחתת המשקל בדגם תרמו בנוסף גם מידות חיצוניות צנומות יותר לעומת הדגם היוצא.

 

עם אורך של 4,370 מ"מ, רוחב של 1,809 מ"מ, גובה של 1,485 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,662 מ"מ, האסטרה החדשה קצרה ב-49 מ"מ מהדגם היוצא, צרה ב-5 מ"מ, נמוכה ב-25 מ"מ ובסיס הגלגלים התקצר ב-23 מ"מ. למרות זאת מרווח הפנים שופר ולנוסעים מאחור נוספו 35 מ"מ למרווח הברכיים. נפח תא המטען נותר על 370 ליטר הגדלים לכדי 1,210 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. דגם הסטיישן החדש (ספורט טורר) של האסטרה שמר על מידות הדגם היוצא (4.70 מטר אורך) אך מציע תא מטען גדול מבעבר, 540-1630 ליטר.

 

העיצוב החיצוני של האסטרה החדשה הוא אבולוציה לעיצוב הדגם היוצא, מלוטש ומודרני יותר למראה. תא הנוסעים לעומת זאת כבר חדש לחלוטין ללא כל זכר לדגם היוצא, איכות החומרים והגימור גבוהה יותר והקונסולה המרכזית כוללת כעת הרבה פחות כפתורים כך שגם התפעול ידידותי יותר למשתמש.

 

2016 אופל אסטרה החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים מודרני ואיכותי יותר עם הנדסת אנוש ידידותית יותר למשתמש.

אסטרה החדשה - מנועים ביצועים וצריכת דלק:

כל המנועים באסטרה החדשה הם מסדרת SIDI החדשה של אופל הכוללים הזרקת דלק ישירה ומגוון שיפורים לטובת פליטת CO2 נמוכה יותר וצריכת דלק חסכונית יותר, כולל מערכת עצור/סע. לא פחות חשוב, תיבת השישה הילוכים אוטו' המיושנת של הדגם היוצא הוחלפה בתיבת שישה הילוכים אוטו' חדשה (של ZF) שהיא יעילה יותר וחלקה יותר.

 

בשלב הראשון, אופל ישראל תשווק את האסטרה החדשה עם מנוע ה-1.4 טורבו 150 כ"ס החדש של אופל, אליו יצטרפו בהמשך גם מנוע ה-1.6 טורבו החדש בהספק של 200 כ"ס וכן מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל החדש המחליף את מנוע ה-1.7 ליטר דיזל של הדגם היוצא.

 

מנוע ה-1.4 ליטר מייצר בדגם הספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,000-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ בין 2,000-4,000 סל"ד. תוספת של 10 כ"ס ו-3 קג"מ לעומת המנוע היוצא. משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' כסטנדרט, מנוע זה מספק בדגם ביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, זאת לעומת 10.0 שניות ו-200 קמ"ש בדגם היוצא. צריכת הדלק עם המנוע החדש השתפרה משמעותית ועומדת על 18.5 ק"מ לליטר, לעומת 15.9 ק"מ לליטר בדגם היוצא.

 

בדגם הספורט טורר (סטיישן) הנתונים הם 9.4 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.5 ק"מ לליטר.

 

2016 אופל אסטרה ספורט טורר החדשה סטיישן
2016 אופל אסטרה ספורט טורר (סטיישן) החדשה.


אבזור ובטיחות: בתחום האבזור, האסטרה החדשה תשווק בתי רמות גימור, כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר ENJOY PLUS כוללת בנוסף מערכות בטיחות מתקדמות OPEL EYE הכוללת בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ומערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה (LAK). לאסטרה החדשה ציון בטיחות מלא של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP האירופאי. 

 

רמת האבזור הבסיסית ENJOY כוללת, בין היתר: בקרת שיוט ומגביל מהירות, מערכת מולטימדיה מקורית Intellink עם מסך "7 הכולל Apple CarPlay (מסך "8 ברמת האבזור הגבוהה), דיבורית BT, שליטה מההגה, מראה מרכזית מתכהה אוטו', בקרת אקלים מפוצלת ועוד. יש לציין כי זו רשימת אבזור חלקית, הרשימה המלאה תעודכן מחר.

 

2016 אופל אסטרה החדשה - מפרט טכני מלא.

 

2016 אופל אסטרה מחירון:

אסטרה האצ'בק 1.5 טורבו אוטו' ENJOY – החל מ-131,900 שקל.

אסטרה האצ'בק 1.5 טורבו אוטו' ENJOY PLUS – החל מ-134,900 שקל.

אסטרה ספורט טורר 1.5 טורבו ENJOY – החל מ-132,900 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • אני

    ביזיון !!!
    הדגם שיגיע לישראל יהיה בלי מערכת הפנסים החכמה, בלי פנסי הערפל ובלי פס האלומיניום.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    איך אין מערכות בטיחות כסטנדרט???

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאן

    המחיר צפוי, הרכב עצמו ניראה כהצעה לא רעה בכלל, מנוע חזק, אבזור טוב (למרות שבטח דורשים תוספת על צבע וחישוקים לא?). השאלה היא כמובן איך הרכב נוסע.

    כתובת URL מקוצרת: