2016 הונדה NSX החדשה – הנתונים נחשפים

הונדה NSX החדשה מצוידת במערכת הנעה היברידית מתקדמת עם שלושה מנועים חשמליים לניהוג חד כתער והספק כולל של 573 כ"ס.

2016 הונדה NSX החדשה
הונדה NSX החדש - מכונית ספורט היברידית.

לאחר שהוצגה בבכורה עולמית בתחילת השנה, הונדה חושפת סוף סוף את המפרט הטכני של הונדה NSX החדשה (אקורה NSX בארה"ב) – הדור השני למכונית הספורט האייקונית של הונדה שהחלה את דרכה לפני 25 שנה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הונדה ציידה את ה-NSX החדשה במערכת הנעה היברידית SH-AWD מתוחכמת המשלבת בין מנוע V6 טווין טורבו בנפח של 3.5 ליטר המותקן מאחורי המושבים לבין שלושה מנועים חשמליים. מערך ההנעה הזה מאפשר לפי הונדה תגובה מידית לדוושת הגז יחד עם ניהוג חד יותר – בזכות פעולה עצמאית של המנועים הקדמיים -  ושיפור הורדת הכוח ביציאה מסיבובים.

 

מנוע הבנזין מייצר הספק מרבי של 500 כ"ס בין 6,500-7,500 סל"ד ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 2,000-6,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 9 הילוכים כפולת מצמדים כאשר בין מנוע ה-V6 לתיבת ההילוכים מותקן מנוע חשמלי קטן  בהספק של 47 כ"ס ב-3,000 סל"ד ומומנט מרבי של 14.9 קג"מ בין 500-2,000 סל"ד. בחזית הדגם ומניעים את הגלגלים הקדמיים באופן עצמאי, מותקנים שני מנועים חשמליים (TMU- Twin traction moto) בהספק של 36 כ"ס ומומנט של 7.5 קג"מ האחד. סוללות ליתיום-יון המותקנת במרכז הרכב אחראית על אספקת המתח לשלישיית המנועים.

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 573 כ"ס מה שמאפשר לדגם לרשום מהירות מרבית של 308 קמ"ש, הונדה עדיין לא חושפת את נתון התאוצה של הדגם הצפוי לעמוד בין 3.0-3.5 שניות 0-100 קמ"ש.

 

2016 הונדה NSX החדשה - תא הנוסעים
תא נוסעים כמיטב המסורת של הונדה - הייטקי עם שפע של טכנולוגיה.

 

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה (IDS) השולט על כל רכיבי ההנעה וההיגוי ומאפשר לנהג לבחור מבין 4 מצבי כיול: Quiet – עדיפות להנעה חשמלית במהירויות נמוכות ויעילות אנרגטית של מערכת ההנעה יחד עם שקט מרבי בתא הנוסעים, במצב זה מנוע הבנזין מוגבל ל-4,000 סל"ד. Sport – ביטול הגבלת המנוע ל-4,000 סל"ד ותגובה אגרסיבית יותר של מערכת ההנעה לפקודה. Sport + - תוגבה מהירה ואגרסיבית יותר של מערכת ההנעה יחד עם העברות הילוכים מהירות יותר של תיבת ה-DCT-9 והמצב הקיצוני ביותר הוא מצב מסלול, Track, בו המערכת מספקת את מלוא היכולות שלה להשגת זמן מהיר ביותר של הקפת מסלול.

 

הונדה NSX עושה שימוש בפלטפורמת אלומיניים וכל חלקי המרכב הם מאלומיניום בשילוב של יריעות מחומר מורכב. חלקים רבים בדגם עושיים גם מקרבון ומגנזיום. בהתחשב במערכת ההנעה המורכבת, משקל הדגם העומד על 1,725 ק"ג הוא הישג לא קטן. לדגם מידות הדומות לאלו של מכוניות ספורט כגון פרארי 488 החדשה: אורך של 4.47 מטר, רוחב של 1.94 מטר, גובה של 1.22 מטר ובסיס גלגלים של 2.63 מטר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות