וולוו V40 ו- V40 קרוס קאנטרי זכו למתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן ומגוון של שדרוגים טכנולוגיים.

2016 וולוו V40 החדשה מתיחת פנים
וולוו V40 החדשה - מתיחת פנים לדגם.

וולוו חושפת לקראת תערוכת ז'נבה את דגמי 2016 המחודשים של ה-V40 לאחר שהעניקה להם מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, את כל סדרת המנועים החדשה של החברה וכן מספר שדרוגים טכנולוגיים שעיקרם תפעול מערכות שונות ברכב האמצעות מכישירים סלולריים.

 

חיצונית, V40 המחודשת זכתה לפגושים בעיצובים חדשים ופנסים ראשים מעודכנים עם חתימת תאורת LED חדשה בצורת T שוכבת כמו בכל דגמי וולוו העדכניים כדוגמת ה-XC90 או ה-S90. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, הפנסים מאחור וחמישה צבעים חיצוניים חדשים לבחירה, משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

 

וולוו עדיין לא חושפת את תא הנוסעים המעודכן, שם היא התקינה את מערכת בקרת אקלים משודרגת העושה שימוש בטכנולוגיית CleanZone של החברה הכוללת פליטר מתקדם לטיהור האוויר הנכנס לתא הנוסעים ומנוע כניסה של מזהמים לאלרגנים לחלל תא הנוסעים. בנוסף לכך וולוו מציינת כי הדגם יוצע עם אפשרויות חדשות לגימור אלומיניום בתא הנוסעים שעוצב בהשראת הקונספט אסטייט המרהיב.

2016 וולוו V40 קרוס קאנטרי החדש
V40 קרוס קאנטרי המחודש

עם מתיחת הפנים לדגם, וולוו שדרגה את האפליקציה הסלולרית "Volvo On Call” כך שתתמוך גם במכשירים מבוססי WIN10 בנוסף למכשירי אנדרואיד או אפל. האפליקציה של וולוו מאפשרת שליטה מרחוק ושליטה קולית על מערכות שונות ברכב, כגון נעילה או התנעה מרחוק, באמצעות המכשיר הסלולרי או מכשור לביש (אפל ווטש, לדוגמה). שדרוגים נוספים שנעשו באפליקציה: אפשרות לסנכרון לוח השנה עם מערכת הניווט כך שהיעד לפגישה נשמר מראש במערכת או יצירת כפתור קיצור על המכשיר הסלולרי כך שאין צורך להכניס לאפליקציה עצמה בכדי לבצע פעולה כגון נעילת הרכב או חימום מראש של תא הנוסעים.

 

את דגמי 2016 המחודשים של ה-V40 וה- V40 קרוס קאנטרי ישרתו מנועי הארבעה צילינדרים טורבו החדשים של החברה, המוצעים כבר כיום עם הדגם. היצע מנועי הבנזין כולל שישה מנועי טורבו בנפחים של 2.0 ליטר או 1.5 ליטר ובהספקים של 122-254 כ"ס ושלושה מנועי טורבו דיזל בנפח של 2.0 ליטר ובהספקים של 120-190 כ"ס.

 

 2016 וולוו V40  - מפרט טכני מלא להורדה

2016 וולוו V40 קרוס קאנטרי - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.