2016 טויוטה קורולה החדשה בישראל – מחיר החל מ- 125,900 שקל

הקורולה 2016 המחודשת מצוידת בעיצוב מלוטש יותר, תא נוסעים מוקפד ומאובזר יותר ולראשונה, היא מצוידת גם במערכת בטיחות מתקדמת Toyota Safety Sense. מחירי הדגם נותרו כשהיו, החל מ-125,900 שקל. 

2016 טויוטה קורולה החדשה בישראל
קורולה 2016 החדשה - עיצוב מלטוש, תא נוסעים איכותי יותר, ומערכת בטיחות מתקדמת

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, השיקה הבוקר בנוכחות נשיא טויוטה אירופה ואפרקיה, ד"ר יוהאן ואן זיל, ובכירים נוספים בחברה את הקורולה 2016 החדשה – מתיחת פנים לדור ה-11 של הדגם. מתיחת הפנים לקורולה המחודשת כוללת עיצוב מעודכן, תא נוסעים מוקדם ומאובזרת יותר ובנוסף לכך, הקורולה המחודשת היא המכונית הראשונה של טויוטה בישראל להיות מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקורולה 2016 תשווק, כמו הדגם היוצא, עם מנוע 1.6 ליטר 132 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית או אוטו' רציפה ובשתי רמות גימור – SUN הבסיסית ו-GLI. מחירי הדגם נורתו כשהיו, החל מ- 125,900 שקל לדגם SUN הידני ועד ל- 131,900 שקל עבור דגם GLI האוטו'.

 

הפנים החדשות לחלוטין של הקורולה 2016, המיישרות קו עם שפת העיצוב העדכנית של טויוטה, מעניקות לה מראה מודרני ומלוטש יותר ועם נוכחות רבה יותר על הכביש. עדכון בוצע גם ליחידות התאורה מאחור ולפס הקישוט על דלת תא המטען. עיקר השינוי בתא הנוסעים נמצא בקונסולה המרכזית, זו עוצבה מחדש יחד עם חומרים משודרגים ובה הותקנו מערכת מולטימדיה עדכנית ומערך שליטה חדש על בקרת האקלים – המוכרים לנו מהאוריס. בנוסף לכך, פתחי המיזוג הקיצוניים בדשבורד הוחלפו בכאלו עגולים, גם הם מוכרים לנו מהאוריס המחודשת.

 

2016 קורולה החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים זכה לשדרוג בתחום החומרים והאבזור.

יחידת ההנעה של הקורולה לא השתנתה עם מתיחת הפנים: מנוע 1.6 ליטר בעל הספק מרבי של 132 כ"ס ב-6,400 סל"ד ומומנט מרבי של 16.3 קג"מ צריכת הדלק עומדת על  17.9 ק"מ לליטר בדגם האוטו' ו-16.7 ק"מ לליטר בדגם הידני. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 10.0 שניות.  המנוע לא השתנה, אך תיבת ההילוכים בדגם שודרגה והיא מציעה כעת אופי פעולה הדומה לתיבה אוטו' רגילה עם ממיר מומנט. בנוסף לכך כיול המתלים וההיגוי בדגם שודרג. 

 

קורולה 2016 החדשה – בטוחה יותר:

החידוש העיקרי בתחום האבזור בדגם הוא קבלתה של מערכת הבטיחות המתקדמת  Toyota Safety Sense (פיתוח עצמאי של טויוטה) הכוללת: בלימה אוטו' 10-80 קמ"ש, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התראה על סכנת התנגשות (16-140 קמ"ש), זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטו'. למידע נוסף על המערכת תוכלו לקרוא בקישור: טויוטה Safety Sense.

 

רמת האבזור SUN כוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "7 HD, דיבורית BT, בקרת שיוט ומגביל מהירות, שליטה מההגה, מראה מתכהה אוטו', חיישן אורות, מצלמת רוורס, מראות צד חשמליות, 4 חלונות חשמל, תאורת LED ליום ועוד. רמת הגימור GLI מוסיפה לרשימה: מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי סגסוגת "16 ועוד. קורולה 2016 - מפרט טכני מלא להורדה

 

בתוספת תשלום, ניתן להוסיף על מערכת המולטימדיה את מערכת 'קונקטד-קאר' של איתורן (התקנה מקומית), זו מוסיפה חיבור קבוע לרשת האינטרנט באמצעות SIM קבוע ברכב וחבילת גלישה בנפח של 1 ג'יגה (ניתן לשדרג כמובן). עם חיבור זה ניתן להאזין לרדיו אינטרנטי, גלישה באפליקציות כגון פייסבוק, יו-טיוב ועוד, קבלת תכנים כגון ספר רכב וסרטוני הדרכה על מערכות הרכב השונות וכן הזמנת טיפולים במוסך. במקרה חירום או תאונה, המערכת תחבר את הרכב באופן אוטו' עם גורמי הצלה ומוקד מענה אנושי. ניתן גם להתחבר למוקד טויוטה המציע מגוון של שרותים כגון קביעת טיפול במרכזי השירות, הכוונה בדרכים, הזמנת מקומות במסעדות ועוד.  

 

מחירון טויוטה קורולה 2016:

קורולה GLI ידני: 125,900 שקל

קורולה SUN אוטו': 128,900 שקל

קורולה GLI אוטו': 131,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • יוסי

    לא אמין בכלל. משתיקים את כל התקלות שיש ללקוחות. כמו גירי ה dsg של פלוקסוואגן

    כתובת URL מקוצרת:
  • חישוקי 16', צמיגים ספורטיביים וגג נפתח

    לא רק שהתוספות האלה מיותרות,
    הן גם פוגעות בנוחות - צמיגים ספורטיביים+חישוקים-מוגדלים ש"בזכותם", כל שקע ובור משודר בשידור-ישיר לגב שלנו,
    והוילון (זה שמסתיר את השמש )... אחרי שנה-שנתיים נקרע, ואז נוסעים עם מכונית שהשמש חודרת אליה דרך הגג ,באופן קבוע (ככל הנראה בזאת לא, אבל באחרות). תסעו אתם עם שמש קבועה על הראש והגב (ואני לא מדבר על הקיץ, אפילו ביום שמש חורפי זה לא נעים).

    ומי שרוצה רמת-גימור גבוהה, צריך לבלוע את הצפרדעים האלה - אז הוא מחליט שהוא לא רוצה, והתוצאה: היבואן מפסיד בגלל התוספות "יוקרתיות", שלמעשה פוגעות במכירות שלו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל דדון

    מתי ריקול ?

    רכבים לא אמינים עם עלות אחזקה נמוכה מאוד !
    הכיצד הרכב לא מתקלקל גם בגלל שיש בו טכנולוגיה בשלה אם לא לומר ישנה

    אין טורבו
    מנוע ענתיקה

    אבל האמינות או חוסר האמינות באה לידי ביטוי בריקולים - קריאת שירות
    בענינים של חיים ומוות !
    אז אולי לא עולה כסף להכנס למוסך אבל היצ**** חווה תקופה מאוד קשה בכל מה שקשור לאמינות

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישו

    אייל דדון

    הפוך, גוטה.
    כשאין ריקולים - זה הזמן לדאוג לעניין האמינות.
    מותג אמין לוקח אחריות על כשלים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    נראה רכב טורקי.
    מגעיל

    כתובת URL מקוצרת:
  • מונו

    ועדיין השעון המטופש הזה באמצע הקונסולה שנראה כאילו לקחו אותו ממאזדה 323 1992.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    מונו

    בסקר שנערך לפני כמה שנים, רוב לקוחות הדגם העדיפו להשאיר את השעון בדיוק כך.

    כתובת URL מקוצרת: