2016 טויוטה קורולה החדשה נחשפת – מתיחת פנים (עדכון)

טויוטה חושפת את דגמי 2016 המחודשים של הקורולה אשר זכו לעיצוב מעודכן ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2016 טויוטה קורולה החדשה - מתיחת פנים
טויוטה קורולה 2016 החדשה - עיצוב מעודכן ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

טויוטה חושפת היום (ה') תמונות ופרטים ראשונים על הקורולה 2016 החדשה זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים שתשווק אצלנו במהלך הקיץ הקרוב - ברבעון השלישי של השנה. מתיחת הפנים לקורולה 2016 כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

חיצונית, דגמי 2016 המחודשים של הקורולה מיישרים קן עם שפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו כבר בדגמים אחרים כגון באוריס המחודשת או באוונסיס החדשה. בחזית הדגם נמצא פגוש קדמי בעיצוב חדש עם כונס אוויר גדול ובולט, עיצוב חדש לגריל הקדמי ופנסים ראשיים חדשים מבוססי טכנולוגיית LED.

 

בחלקה האחורי של הקורולה נמצא פנסים שזכו לעיצוב מעודכן מודרני יותר ומבוססים על תאורת LED. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני בדגם. טויוטה עדיין לא חושפת תמונות של תא הנוסעים וגם לא מציינת אם ואילו שוניים נעשו בו.

 

2016 טויוטה קורולה החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה ומערך שליטה עדכני על בקרת האקלים.

עדכון: טויוטה חשפה במקביל את הגרסה האמריקאית של הקורולה שהיא אמנם בעלת עיצוב חיצוני שונה, אך בעלת תא נוסעים זהה (למעט מיקום השעון הדיגיטלי) כך שאנחנו יכולים כעת לעמוד על השינויים שבוצעו בתא הנוסעים של דגמי 2016 המחודשים של הקורולה. שני שינויים בולטים במיוחד בוצעו בקונסולה המרכזית, התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה ומערך שליטה חדש על מערכת בקרת האקלים, את שניהם כבר פגשנו באוריס המחודשת בהבדל אחד, תוספת של שני כפתורים פיזיים למערכת המולטימדיה לטובת תפעול אינטואיטיבי יותר של המערכת. 

 

דגמי 2016 המחודשים של הקורולה זוכים בשדרוג בטיחותי באמצעות תוספת כסטנדרט (בהתאם לשוק) של מערכת הבטיחות המתקדמת Toyota Safety Sense. זו כוללת מערכת בלימה אוטו', מערכת קדם תאונה, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים ואורות גבוהים אוטומטיים.

 

טויוטה לא חושפת האם ואילו שינויים נעשו בתחום יחידות ההנעה של הדגם, סביר להניח שגם אם הדגם צויד במנוע 1.2 טורבו החדש של החברה, כאן בישראל נמשיך עם מנוע ה-1.6 ליטר 132 כ"ס של הדגם הנוכחי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • חיים

    אחלה רכב אמין זריז חסכוני מזגן חזק אני מרוצה מאוד אחרי שנתיים נסיעה והיה לי מזדה סוזוקי מהטיוטה אני מרוצה אחד מהישוב אוביקטיבי!

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    וואו. רכב מדהים. רק משתבחים עם הזמן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • xxx

    שיפור!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אפור

    הייתה אפורה ונשארה אפורה, מלכת הבינוניות. מצד שני, זה מה שכולם מחפשים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אתאיסט

    אפור

    עלות/תועלת הטובה ביותר שקיימת. מבחינת אמינות שמה בכיס את כל המתחרות. אבל בשביל הוד רוממותו היא "אפורה" - פשוט הזוי. אני אישית מעדיף אותה על פני כל מכוניות ה"שמונצעס" כולל מכוניות יוקרה כמו - מרצדס, BMW ואאודי. תמיד יהיו אנשים נפוחים וריקניים שמנסים להרשים עם מכונית יקרה ונוצצת כדי לכסות את ערוותם !!!

    כתובת URL מקוצרת: