ניסאן מקסימה החדשה לובשת עיצוב נועז, מציעה תא נוסעים איכותי ומאובזר ומצוידת בשלל מערכות בטיחות מתקדמות ובמנוע V6 מחודש בהספק של 300 כ"ס.

2016 ניסאן מקסימה החדשה

לא. זו לא מכונית קונספט, זו ניסאן מקסימה 2016 החדשה המעוצבת בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של ניסאן המעניקה לדור השמיני של הדגם עיצוב ייחודי ולא שגרתי. זהו בהחלט מהלך אמיץ מצידה של ניסאן שבעבר התאפיינה בשמרנות עיצובית ובשנים האחרונות גילתה שתעוזה עיצובית יכולה להשתלם (בסיטרואן וודאי יאמרו על כך שזה תמיד עוזר אם יש גם סמל יפני בחזית).

 

אל העיצוב החיצוני והמרשים של הדור השמיני של ספינת הדגל של ניסאן, ניסאן דאגה לשדך גם תא נוסעים איכותי ומעוצב שנועד לפי ניסאן לספק תחושה ספורטיבית ולכן, היא גם התקינה גלגל הגה ספורטיבי בעל תחתית שטוחה. ניסאן מציינת שתא הנוסעים של המקסימה יוקרתי במידה שהוא יוכל להתחרות ברכבים יקרים בהרבה, על זה אפשר אולי להתווכח, אך למול מתחרות הנושאות תג מחיר דומה כגון שברולט אימפלה, טויוטה אבלון ואקורה TLX, המקסימה החדשה בהחלט מציבה תחרות קשה.

 

ניסאן מקסימה החדשה מבוססת על פלטפורמה משודרגת של הדגם היוצא - קשיחה יותר ב-25% וקלה יותר בכ-40 ק"ג. השימוש בפלטפורמה של הדגם היוצא הכתיב מידות שלא השתנו במיוחד כאשר למקסימה החדשה אורך של 489.7 ס"מ, רוחב של 185.9 ס"מ, גובה של 143.5 ס"מ ובסיס גלגלים קטן יחסית של 277.6 ס"מ, מה שהופך את המקסימה החדשה לקצת ארוכה יותר (5 ס"מ) וקצת נמוכה יותר (3 ס"מ).

 

 

בניסאן מדגישים את ההשקעה שבוצעה בתכנון המתלים של הדגם שנועד לספק חווית נהיגה ספורטיבית, לכן זו גם הפעם הראשונה בה המקסימה מצוידת בבורר מצבי נהיגה הכולל מצב ספורט והשולט על ההיגוי, תגובת המנוע, תיבת ההילוכים ובבולמים האדפטיביים ברמות הגימור הגבוהות יותר. בנוסף לכך רמת הגימור SR של הדגם כוללת כיול ספורטיבי יותר למתלים.

 

על הנעת הדגם מופקד אותו מנוע V6 אטמוספרי בנפח של 3.5 ליטר המשרת את הדגם הנוכחי. לפי ניסאן המנוע זכה לשדרוג מקיף וכ-60% מרכיבי המנוע הוחלפו עבור המקסימה החדשה. למנוע המשופר הספק מרבי של 300 כ"ס ב-6,400 סל"ד ומומנט מרבי של 36 קג"מ ב- 4,400 סל"ד, שיפור קל של 10 כ"ס לעומת המנוע הקודם. את המנוע ניסאן שידכה לדור החדש של תיבת ההילוכים הרצפה שלה Xtronic CVT.

 

בתחום האבזור הדגם מצויד במסך מרכזי "8 עבור מערכת המולטימדיה ובמסך "7 בלוח המחוונים עבור מחשב הדרך (ברמות הגימור הגבוהות יותר), יחד עם שפע של אבזור נוחות ושלל מערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת בלימה אוטו', תצוגת 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. בנוסף לכף ניסאן ציידה את הדגם במערכת הבוחנת את התנהגות הנהג ומתריעה במידה והיא מזהה התנהגות לא אופיינת שיכולה להיות תוצאה של הירדמות, עייפות וכו'.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.