דגמי 2016 המחודשים של הפורסטר נחתו בישראל, עם עיצוב מעודכן, תא נוסעים מאובזר, משודרג ושקט יותר ומערכת X-MODE כסטנדרט. מחיר הדגם נותר ללא שינוי – החל מ-179,990 שקל.

2016 סובארו פורסטר החדש מתיחת פנים
2016 סובארו פורסטר החדש הגיע לישראל.

במקביל להשקת דגמי 2016 המחודשים של סובארו XV, סמל"ת, יבואנית סובארו בישראל, החלה בשיווקם של דגמי 2016 המחודשים של סובארו פורסטר לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם שהוצגה ביפן בחודש אוקטובר האחרון.

 

מה השתנה? העיצוב החיצוני עודכן קלות, תא הנוסעים שודרג כולל תוספת של חומרי בידוד, המנועים שופרו במעט וכל הדגמים מוצעים כעת עם מערכת X-MODE לשיפור יכולת השטח. מה שלא השתנה הוא המחיר, החל מ-179,990 שקל לדגם X ידני ועוד ל-264,990 שקל לדגם XT טורבו אוטו'.

2016 סובארו פורסטר
סובארו פורסטר 2016 מול דגם 2012.

חיצונית, סובארו העניקה לדגם חזית מחודשת עם פגוש קדמי חדש הכולל גריל בולט יותר ועיצוב חדש לבית פנסי הערפל. מאחור נמצא עיצוב עדכני לפנסי הגלגלים וחישוקי סגסוגת בעיצובים חדשים משלימים את העדכון הקל, אך המתבקש והמעניק לדגם מראה מודרני ומלוטש יותר.

 

בתא הנוסעים נמצא גימור משודרג בדלתות, בקונסולה המרכזית ולאורך הדשבורד, יחד עם לוח מחוונים חדש ומודרני יותר למראה וכן גלגל הגה חדש שנלקח ישירות מה-B4 החדשה. גם מסך מחשב הדרך המרכזי עודכן לתצוגה מודרנית יותר. בידוד רעשים משופר לטובת נסיעה שקטה יותר משלים את השדרוג הפנימי.

2016 סובארו פורסטר תא הנוסעים
תא הנוסעים המחודש עם גימור משודרג, לוח מחוונים והגה חדשים ובידוד רעשים משופר.

 

מנועי ה-2.0 ליטר אטמוספרי 150 כ"ס וה-2.0 ליטר טורבו 240 כ"ס שודרגו לטובת צריכת דלק משופרת וכך גם התיבה הרציפה של הדגם. בנוסף לכך הפורסטר המחודש זכה גם לעדכון כיול המתלים וההיגוי ובדגם הטורבו נוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני לגלגלים הקדמיים. כל הדגמים מצוידים כמובן במערכת הנעה כפולה סימטרית של ובכל רמות הגימור מוצעת כעת מערכת X-MODE שהוצעה בעבר רק החל מרמת הגימור XS.

 

מערכת X-MODE נועדה לשפר את יכולת השטח של הפורסטר באמצעות שליטה על המנוע, תיבת ההילוכים, הבלמים ומערכת ההנעה הכפולה. סובארו פורסטר 2016  - מפרט טכני מלא להורדה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.