2016 סיטרואן C4 פיקאסו חמישה מושבים בישראל – מחיר החל מ- 140 אלף שקל

סיטרואן C4 פיקאסו החדש נוחת בישראל בגרסת חמישה מושבים עם מנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס, אבזור נדיב ומחיר השקה אקטרקטיבי במיוחד של 134,900 שקל.

2016 סיטרואן C4 פיקאסו חמישה מושבים
מיניוואן חמישה מושבים - C4 פיקאסו החדש נחת בישראל

זה קורה מוקדם משציפינו ובמחיר טוב משחשבנו, לבונסקי מודיעה כעת על תחילת השיווק של סיטרואן C4 פיקאסו בגרסת החמישה מושבים שישווק עם מנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו', רמת אבזור טובה הכוללת מולטימדיה, חישוקי סגסוגת ומובילאיי ומחיר השקה סופר אטרקטיבי של 134,900 שקל – המקום מחיר מחירון של 139,900 שקל.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המיניוואן הקומפקטי סיטרואן C4 פיקאסו מגיע אלינו בגרסת החמישה מושבים כשנה וחצי לאחר שגרסת השבעה מושבים של הדגם (C4 גרנד פיקאסו באירופה) הושקה אצלנו. לובינסקי מציעה את הדגם עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר של החברה, המייצר בדגם הספק מרבי של 165 כ"ס ומומנט מרבי של 24.4 קג"מ החל מ-1,400 סל"ד.

 

המנוע המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' פלנטרית, מספק בדגם ביצועים נאים של 8.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, זאת לצד צריכת דלק טובה של 17.85 ק"מ לליטר. בהמשך השנה הדגם יוצע גם עם מנוע דיזל: 1.6 ליטר Blue HDi בהספק מרבי של 120 כ"ס, מומנט מרבי של 30.6 קג"מ, תיבת 6 הילוכים אוטו' וצריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר. 

 

סיטרואן C4 פיקאסו 5 מקומות משווק ברמת הגימור Comfort Pack הכוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה עם מסך "7, שליטה מההגה, כניסת USB+AUX, דיבורית BT, בקרת שיוט ומגביל מהירות, בלם יד חשמלי, התנעה ללא מפתח (מפתח חכם), חיישני גשם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג לאחור, חישוקי סגסוגת "16, משענת יד מרכזית, שולחנות בגב המושבים הקדמיים ועוד. כל הדגמים משווקים כסטנדרט עם מערכת הבטיחות מובילאיי הכוללת בקרת סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי הולכי רגל, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי תמרורים וזיהוי רכב דו גלגלי.

סיטרואן C4 פיקאסו חמישה מושבים
C4 פיקאסו חמישה מושבים - תא נוסעים מרווח עם שלושה מושבים נפרדים מאחור, אבזור נדיב ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד.

ה-C4 פיקאסו חמישה מושבים מציע מרווח נדיב מאוד לכל הנוסעים באמצעות בסיס גלגלים ארוך של 2,785 מ"מ, רוחב של 1,820 מ"מ, גובה של 1,610 מ"מ ואורך של 4,228 מ"מ - שלא יקשה על חנייה בעיר. שורת המושבים האחורית בדגם כוללת שלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה ובכל מושב עיגוני ISOFIX לטובת עיגון קל ובטיחותי של מושבי בטיחות. נפח תא המטען עומד על בין 537-630 ליטר בהתאם למיקום המושבים מאחור, קיפולם של אלו מאפשרים לקבל תא מטען שטוח לחלוטין בנפח של 1,851 ליטר.

 

מיניוואנים קומפקטיים הם ללא ספק הרכב המשפחתי האולטימטיבי ולובינסקי מצליחה להעמיד כאן אלטרנטיבה משמעותית לא רק למכוניות המשפחתיות הרגילות אלא גם ובעיקר לכל דגמי הבסיס של הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יתרון מוחץ ל-C4 פיקאסו בלא מעט תחומים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • שימו לב שדגם של 5 מושבים משווק בארץ בלי מראות חשמליות! חסרון רציני

    אבזור רציני? אולי אצל ניצ**** היבואן בארץ מביא דגם נחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    כמעט היה יכול להיות רב מכר, אם היבואן היה משכיל לעשות את הדברים הבאים:
    1. המחיר בשקה צריך להיות קבוע, כך אולי זה היה גורם לאנשים בשוק המוסדי לעדיף אותו על הספוטאז' - המס נקבע לפי המחירון הרשמי.
    2. אם היו מציעים את רמת הגימור הגבוהה בסביביות 140K עם המערכות בטיחות המקוריות, שעדיין ללא כל הפיצ'רים הבטח' שיש בספורטאז'.
    עדיין יש לסיטרואן יתרונות לא מבוטלים יחסית לסופורטאז' כגון מנוע חזק בהרבה, שימושיות עדיפה למשפחות עם שלושה ילדים, אבל הקהל של היום מעדיף את הלוק של ג'יפ ומוכן לשלם עליו פרמיה לא מבוטלת ואז בעצם מגלים שלפיקאזו אים גם ייתרון במחיר כמו גם לא בלימה אטונומית שחשובה מאוד למובילי ילדים

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    רב המכר החדש. כל הכבוד!!

    כתובת URL מקוצרת: