פורד מחדשת את המונדיאו בגרסת לשוק האמריקאי (פיוז'ן) ומוסיפה גרסה ספורטיבית לדגם עם מנוע 2.7 טורבו בהספק של 325 כ"ס והנעה כפולה.

2016 פורד מונדיאו החדשה
פורד מונדיאו-פיוז'ן מתחדשת בדגמי 2016 ונוספת גרסת ביצועים עם מנוע V6 טורבו.

פורד מסירה בתערוכת דטרויט את הלוט מעל דגמי 2016 המחודשים של פורד מונדיאו, המשפחתית הגדולה של פורד, בגרסתה לשוק האמריקאי שם היא משווקת כפורד פיוז'ן. החידושים המשמעותיים בדגם הם קבלתה של מערכת המולטימדיה Ford SYNC 3 וגרסה ספורטיבית וחדשה לדגם המצוידת במנוע ה-2.7 ליטר V6 טורבו EcoBoost החדש של פורד בהספק מרבי של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 48.4 קג"מ.

 

המונדיאו/פיוז'ן V6 ספורט מצוידת במערכת הנעה כפולה AWD ובמערכת בולמים אדפטיביים, שלפי פורד כוללת "זיהוי מכסי ביוב" כך שבמהירות הבזק המערכת משנה את קשיחות הבולמים ומפחיתה משמעותית את התזוזה של המרכב. הדגם מצויד בנוסף בחישוקי "19 בעיצוב ייחודי לדגם ובצבע שחור מתכתי, יחד עם שבכת כוורת בגימור שחור, ספוילר אחורי וארבע יציאות מפלט.

 

פורד לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, שישווק בארה"ב כפיוז'ן V6 ספורט, היא גם לא מציינת האם גרסה זו תשווק באירופה – אולי כמונדיאו ST?

 

השינויים החיצוניים בדגם קלים למדי וכוללים טאצ' קל של עיצוב לגריל הקדמי שכעת הוא קצת בולט יותר עם מסגרת כרום (שבכת הכוורת השחורה שייכת לדגם ה-2.7 טורבו החדש בלבד), בתי פנסי הערפל עוצבו מחדש וכך גם פנסי הערפל עצמם והשינוי הבולט ביותר בדגם נמצא מאחור, שם פורד עיצבה מחדש את הפנסים והוסיפה פס כרום לאורך דלת תא המטען המקשר בין הפנסים. הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש ובמקום מוט הילוכים ישנה כעת חוגה שפינתה מקום לעוד תא אחסון.

 

בנוסף לכך, הדגם כולל כעת מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל ומערכת חנייה אוטו' במקביל ובניצב למדרכה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.