2016 פיאט 124 ספיידר נחשפת – מאזדה במדי פיאט

פיאט 124 ספיידר היא גרסתה של פיאט למאזדה MX-5, מצוידת במנוע 1.4 טורבו עם 160 כ"ס.

2015 פיאט 124 ספיידר
2015 פיאט 124 ספיידר - מאזדה MX-5 במדים ומנוע של פיאט.

פיאט הסירה היום את הלוט  מעל פיאט 124 ספיידר החדשה, מכונית הרודסטר החדשה של החברה המבוססת על מאזדה MX-5 החדשה ומיוצרת ע"י מאזדה עבור פיאט שממינה חלק נכבד מפיתוח הדגם.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

על העיצוב החיצוני ניתן לכם לשפוט בעצמכם, על תא הנוסעים בכל מקרה אין הרבה מה לומר שכן למעט הסמל שעל גלגל ההגה ושדרוג קל לאיכות הגימור/אפשרויות שילובי הצבעים, הוא זהה לחלוטין לתא הנוסעים של מאזדה MX-5.

 

את ההבדלים המשמעותיים ביותר בין מאזדה MX-5 לפיאט 124 ספיידר נמצא מתחת למכסה המנוע ובכיול ההיגוי והמתלים. במקום המנועים האטמוספריים של מאזדה, פיאט התקינה את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו שלה עם הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ, זאת לעומת 155 כ"ס ו-20.5 קג"מ במאזדה MX-5 בגרסת ה-2.0 ליטר.

 

המנוע לא משודך לתיבת TCT של פיאט אלא לתיבת שישה הילוכים אוטו' של מאזדה, תיבת שישה הילוכים ידנית מוצעת בדגם כסטנדרט - יחס העברה שונה מזה של מאזדה בשתי תיבות ההילוכים. פיאט לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים של הדגם אותו היא תחל לשווק בקיץ הבא. עם תחילת השיווק של הדגם הוא יוצע במהדורת השקה מוגבלת עם צבע ייחודי, עור איטלקי בתא הנוסעים ועוד.

 

 עדכון: במקביל להצגתה של הגרסה האמריקאית של ה-124 ספיידר, פיאט חשפה את המפרט האירופאי של הדגם (תמונות בלבן, באדום הוא דגם השקה בגרסה מוגבלת). הגרסה האירופאית מצוידת באותו מנוע 1.4 טורבו מולטי-אייר, אך במקום הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ שבגרסה האמריקאית, בגרסה האירופאית ההספק המרבי עומד על 140 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ ב-2,250 סל"ד. היתרון הוא מומנט הזמין בסל"ד נמוך ביותר 2,250 בגרסה האירופאית לעומת 2,800 סל"ד בזה האירופאי. ברוב מדינות אירופה, פיאט תציע את ה-124 ספיידר עם תיבה ידנית בלבד. 

 

למעט פנסים ראשיים בתקינה אמריקאית, העיצוב זהה לחלוטין, מהחוץ ומהפנים. שוני נוסף בין הדגמים הוא כיול מתלים והיגוי שונה בין הגרסאות. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות