קאדילק CT6 היא ספינת הדגל החדשה של קאדילק שתוצע עם שלושה מנועים, הנעה אחורית או כפולה ושפע של יוקרה בכדי להתחרות במיטב של גרמניה.

2016 קאדילק CT6

קאדילק מסירה את הלוט מעל המכונית החשובה ביותר שלה, ספינת הדגל החדשה של המותג - קאדילק CT6. קאדילק CT6 אמנם לא תהיה המכונית הנמכרת ביותר של קאדילק וכנראה שגם לא הרווחית ביותר, אך זו המכונית שאמורה להחזיר את הגאווה למותג היוקרה האמריקאי שאיבד לפני שנים רבות את הבכורה בשוק היוקרה האמריקאי למתחרות מגרמניה.

 

בכדי להתחרות באודי A8, מרצדס S קלאס ועוד, קאדילק השקיע רבות בפיתוחו של הדגם ובטכנולוגיה המשמשת את הדגם. זה מתחיל מהבסיס עם פלטפורמת אומגה החדשה של קאדילק העושה שימוש נרחב באלומיניום קל משקל במעטפת ופלדה בליבת הפלטפורמה – יחד עם עוד 11 חומרים שונים - ולפי קאדילק, זה מאפשר ל-CT6 להיות קלה יותר ממכוניות סאלון קטנות ממנה כגון ב.מ.וו סדרה 5 או מרצדס E קלאס.

 

לקאדילק CT6 מידות המציבות אותו במרכז הסגמנט שלה, עם אורך של 5,184 מ"מ, רוחב של 1,879 מ"מ, גובה של 1,472 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,106 מ"מ. קאדילק תציע את ה-CT6 בשתי תצורות הנעה: אחורית RWD או בגרסת הנעה כפולה AWD.

 

כאשר קאדילק תחל לשווק את ה-CT6 בתחילת השנה הבאה, היא תציע את הדגם עם מבחר של שלושה מנועים כאשר המנוע הבכיר מבין השלושה הוא מנוע V6 טווין טורבו חדש בהספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 55.2 קג"מ. מנועים נוספים שישרתו את הדגם: מנוע 2.0 טורבו המוכר מה-CTS וה-ATS בהספק הצפוי לעמוד על 265 כ"ס וכן מנוע V6 אטמוספרי בנפח של 3.6 ליטר בהספק הצפוי לעמוד על 335 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת עצור//סע ורגנרציה של אנרגיית הבלימה.

 

 

כמו כל דגמי קאדילק האחרונים גם ב-CT6 הפוקוס הוא על הנהג, כך שבנוסף למשקל הקל התורם משמעותית ליכולת לייצר מכונית מהנה לנהיגה לצד נוחות הנדרשת ממכונית יוקרה שכזו, כל הדגמים מצוידים במערכת בקרת שלדה אקטיבית עם היגוי אחורי ובולמים אדפטיביים (Magnetic Ride Control) ומספר אפשרויות כיול לבחירת הנהג.

 

בתא הנוסעים של ה-CT6, המעוצב באופן שונה למדי מה-CTS וה-ATS, נמצא שפע של אבזור ויוקרה. כל המושבים החיצוניים כוללים עיסוי, חימום וקירור וכמובן כיוון חשמלי מלא ומערכת בקרת אקלים עם ארבעה אזורי שליטה תדאג שלכל הנוסעים יהיה נעים. הנהג ימצא עצמו מול לוח מחוונים שהוא מסך TFT גדול עם תצוגה הניתנת לשינוי, על השמע, הניווט והסלולרי הוא ישלוט דרך מערכת CUE מעודכנת הכוללת מסך מגע מרכזי "10.2 ברזולוציית HD הניתן לשליטה דרך משטח מגע הממוקם לצד ידית ההילוכים.

 

בנוסף לכך, ברכב מותקנות מספר מצלמות המספקות מבט של 360 מעלות סביב הרכב וכאשר הרכב נמצא במצב נעילה המצלמות משמשות כמצלמת אבטחה ומקליטות את הנעשה סביב הרכב (ניתן להשתמש גם כמצלמת רכב). בלחיצת כפתור על המראה המרכזית נדלק מסך ברזולוציה של 1280X240 אליו משדרת מצלמת HD אחורית, לפי קאדילק מראה מיוחדת זו מאפשרת לשפר ב-300% את שדה הראיה לאחור לעומת מראה רגילה. למי שאוהב לשמוע מוזיקה, קאדיקל מאפשרת לבחור במערכת שמע של BOSE עם לא פחות מ-34 רמקולים מסדרת PANARAY של BOSE.

 

בצד הבטיחות, קאדילק ציידה את ה-CT6 בבקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' עם זיהוי הולכי רגל, מערכת ראיית לילה, מערכת חנייה אוטו', תאורת LED ראשית אדפטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.