אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X - קרוסאובר עירוני פרקטי.
אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X - קרוסאובר עירוני פרקטי.

אופל קרוס-לנד X הוא מיניוואן קומפקטי עירוני בעיצוב של קרוסאובר והמבוסס על פיג'ו 2008.

 

אופל מסירה את הלוט מעל קרוסאובר עירוני חדש למותג, אופל קרוס-לנד X, קרוסאובר במידות דומות למדי לאלו של המוקה X, אך המבוסס על הפלטפורמה של פיג'ו 2008 זאת כחלק משת"פ בין PSA לאופל.

 

אותו שת"פ יתרחב בהמשך השנה כאשר אופל תציג את הגרנד-לנד X, קרוסאובר קומפקטי אשר יתבסס על פיג'ו 3008 החדש. שני דגמים חדשים אלו הם חלק משבעה דגמים חדשים/מחודשים אותם אופל תציג במהלך 2017.

 

לאופל קרוסלנד X מידות קטנות במעט לעומת המוקה X, אורך של 4212 מ"מ, רוחב של 1,764 מ"מ וגובה של 1,588 מ"מ, זאת לעומת 4,275 מ"מ, 1,781 מ"מ ו-1,685 מ"מ בהתאמה למוקה X.

 

למרות הנחיתות הקלה במידות, וכדגם מצפוי להחליף באופל את המריבה קרוסוואן, בחברה מציינים כי הקרוסלנד מרווח ופרקטי יותר והוא כולל ספסל אחורי בחלוקה של 40/60 הנעה על מסילה באורך של 150 מ"מ, דבר המאפשר להגדיל את נפח תא המטען מ-410 ליטר ל-520 ליטר – נפח עצום ביחס לסגמנט. קיפול המושבים מאחור מאפשרים להגדיל את נפח תא המטען לכדי 1,255 ליטר.

העיצוב החיצוני של הקרוסלנד הוא שילוב בין כל הדגמים הקטנים של אופל, חזית מהמוקה X, שלישי אחורי מהאדם והמרכז מהמריבה. גם עיצוב תא הנוסעים של הקרוסלנד הוא שילוב בין המוכר לנו משאר דגמי אופל, הכלאה מוצלחת בין המוקה X לאסטרה. האבזור בדגם כולל מולטימדיה "8 מהדור העדכני ביותר של אופל, אופציה לתאורה ראשית אדפטיבית בטכנולוגיית LED וכן שלל מערכות בטיחות מתקדמות.

 

אופל לא חושפת עדיין את היצע המנועים בדגם, את זה היא תעשה בתערוכת ז'נבה, אך הצפי הוא שהקרוס-לנד יעשה שימוש במנועי הבנזין והדיזל המוכרים של פיג'ו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.