2017 ב.מ.וו סדרה 5 החדשה – ממשיכת המסורת

סדרה 5 החדשה אולי דומה לדגם היוצא והמנועים מוכרים, אך מעבר לכך היא מכונית חדשה לחלוטין ועמוסה בטכנולוגיה מתקדמת.

2017 ב.מ.וו סדרה 5 החדשה
ב.מ.וו סדרה 5 החדשה - חדשה לחלוטין אך ממשיכה את המסורת.

לאחר שזכינו להצצה מוקדת לדגם, ב.מ.וו חושפת רשמית את סדרה 5 החדשה, הדור השביעי למכונית הסאלון של החברה המתחרה באודי A6, מרצדס E קלאס, לקסוס GS ועוד. כן, מהחוץ ומהפנים יש לנו כאן מיני סדרה 7, בדיוק כפי שה- E קלאס החדשה היא מיני S קלאס, ועיצוב שהוא אבולוציה של הדגם היוצא, אך סדרה 5 החדשה (G30) היא מכונית חדשה לחלוטין והסיבה לאבולוציה ולא לרבולוציה היא פשוט כי זה מה שהלקוחות רוצים ו-2.1 מיליון יחידות שנמכרו מהדגם היוצא זו סיבה מספיק טובה לשפר ולחדש אך לא לשנות לחלוטין.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מתחת לעיצוב המוכר שוכנת פלטפורמת CLAR החדשה של ב.מ.וו כאשר חלקים נרחבים מהשלדה והמרכב עשויים מאלומיניום וחלקים נוספים עשויים ממגנזיום, מה שאפשר ל-ב.מ.וו להפחית את משקל הדגם בכ-100 ק"ג בממוצע, 70 ק"ג בזכות הפלטפורמה בלבד.

 

כמו בדגם היוצא הפלטפורמה נשענת על מתלי עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור, אך הפעם חלקים רבים מהמתלים עשויים מאלומיניום קל משקל מה שמפחית את המשקל הבלתי נתמך ומאפשר לשפר את הנוחות והיכולות הדינמיות. את המתלים ניתן לקבל בארבע קונפיגורציות: סטנדרטי, קשיח וספורטיבי יותר, עם בולמים אדפטיביים ובדגמים היקרים יותר גם עם מוטות מייצבים אקטיביים.

 

2017 ב.מ.וו סדרה 5 החדשה תא הנוסעים
מיני סדרה 7 עם שפע של טכנולוגיה מתקדמת.

סדרה 5 החדשה: מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

עם השקת הדגם בפברואר 2017 היצע המנועים יכלול שלושה מנועים והחל ממרץ 2017 יצטרפו להיצע עוד שני מנועים – שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. בנוסף לכך הדגם ישווק גם בגרסה היברידית פלאג-אין בדגם 530e. כל המנועים מוצעים עם אופציה להנעה כפולה xDrive, סטנדרט בדגם 550i הבכיר. מנוע הדיזל הבסיסי משודך כאופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית, שאר המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' בגרסה משופרת של הדגם היוצא.

 

מנועי הבנזין:

ב.מ.וו 530i/ב.מ.וו 530i xDrive: מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 252 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בין 1,450-4,800 סל"ד. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-6.2 שניות (6.0 ש' בדגם xDrive) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-18.5 ק"מ לליטר.

 

ב.מ.וו 540i/ב.מ.וו 540i xDrive: מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ בין 1,380-5,200 סל"ד. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-5.1 שניות (4.8 ש' xDrive) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-15.4 ק"מ לליטר.

 

ב.מ.וו 550i xDrive: מנוע 4.4 ליטר שמונה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 462 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ החל מ-1,800 סל"ד. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-4.0 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.2 ק"מ לליטר.

 

2017 ב.מ.וו סדרה 5 החדשה - פרופיל
דומה אך מודרני ומלוטש יותר וכן, גם ספורטיבי ונאה יותר.

מנועי הדיזל:

ב.מ.וו 520d/ב.מ.וו 520d xDrive: מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 1,750-2,500 סל"ד. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב- 7.7 שניות עם תיבה ידנית, 7.5 שניות עם תיבה אוטו' (7.6 ש' xDrive) והמהירות המרבית עומדת על 235 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 25 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו' והנעה אחורית. דגם זה ישווק גם בגרסת EfficientDynamics חסכונית עם צריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר.

 

ב.מ.וו 530d/ב.מ.וו 530d xDrive: מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 265 כ"ס ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ בין 2,000-2,500 סל"ד. ביצועים: 5.7 שניות 0-100 קמ"ש (5.4 ש' xDrive) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-22.2 ק"מ לליטר.

 

 

היברידי-פלאג אין:

ב.מ.וו 530e iPerformance: מערכת הנעה היברידית נטענת המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו למנוע חשמלי היוצרים הספק כולל של 252 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ. עם תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה אחורית זה מספק לנתון של 6.2 שניות 0-100 קמ"ש וטווח הנסיעה החשמלי בדגם עומד על כ-45 ק"מ.

 

סדרה 5 החדשה דומה בגודלה לדגם היוצא: היא ארוכה יותר ב-36 מ"מ (4935 מ"מ), רחבה יותר ב-6 מ"מ (1868 מ"מ) וגבוהה יותר ב-2 מ"מ (1466 מ"מ). לבסיס הגלגלים נוספו 7 מ"מ סמליים לכדי אורך של 2975 מ"מ. לפי ב.מ.וו, תא הנוסעים מרווח יותר לנוסעים בכל המדדים (מרווח כתפיים, ראש, ברכיים וכו') וגם למטען יש קצת יותר מקום, תוספת של 10 ליטר לכדי נפח כולל של 530 ליטר וניתן להגדיל את הנפח עם קיפול משענות המושבים מאחור – בעיקר לטובת חפצים ארוכים. עם עיצוב החדש של הדגם יחד עם עזרים נוספים, ב.מ.וו הצליחה להשיג מקדם גרר נמוך למדי העומד על 0.22 בלבד.

 

2017 ב.מ.וו סדרה 5 החדשה
תא הנוסעים בגימור ספורט.

עיצוב תא הנוסעים של ה-5 החדשה הוא כמעט העתק מדויק של תא הנוסעים של סדרה 7, כך שגם כןא אנחנו פוגשים את מערכת iDRIVE החדשה עם מסך מגע מרכזי "10.25 המזהה מחוות ידיים, לוח מחוונים עם מסך TFT וגם תצוגה עילית צבעונית ברזולוציה גבוהה.

 

בצד הבטיחות, סדרה 5 החדשה מצוידת בדור האחרון של מערכת בקרת השיוט הדינמית (DCC) של החברה הפועלת במהירויות של 30-250 קמ"ש, ובקרת שיוט אדפטיבית (ACC) הפועלת בין 0-210 קמ"ש. המערכת שולטת על הבלמים וההיגוי ומאפשרת לראשונה גם עקיפה של רכבים בלחיצה על מוט האיתות. המערכת מגבילה את מהירות הנסיעה (לפי בחירת הנהג) בהתאם לתמרורי המהירות שבדרך (15 קמ"ש+/- בהתאם לבחירת הנהג). מערכת הבלימה האוטונומית תפעל גם במקרה של סכנת התנגשות עם תנועה חוצה ואם מערכות הבטיחות מזהות שהנהג נוסע בניגוד לכיוון התנועה היא תתריע על כך. כל דגמי סדרה 5 מצוידים בתאורת LED מלאה כסטנדרט, אדפטיבית בדגמים היקרים יותר.


בצד הנוחות ניתן למצוא בקרת אקלים לארבעה אזורים, מושבים חשמליים עם 8 סוגי עיסויים, תפעול קולי של מערכות שונות, חיבור סלולרי ללוח הפגישות והאימיילים ועדכון אוטו' של מערכת הניווט בהתאם ללוח הפגישות, תצוגה של מקומות חנייה פנויים ומערכת חנייה אוטו', טעינה אלחוטית למכשירים סלולריים ועוד ועוד. כמו בכל דגמי ב.מ.וו, הרוכשים יכולים לבחור מבין שלושה סגנונות עיצוב: עכשווי, ספורטיבי (כולל אפשרות לחבילת M Performance) או יוקרתי. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • דותן

    ממשיכה את המסורת של עיצוב פנסים קדמיים תמוה ומכוער..
    ועיצוב כללי לא מרגש.
    לפחות הביצועים כן...

    כתובת URL מקוצרת: