2017 הונדה CR-V החדש נחשף – מנוע 1.5 טורבו

הונדה CR-V החדש מרווח יותר לנוסעים ומטען, מצויד בתא נוסעים איכותי מבעבר ובשלל מערכות בטיחות מתקדמות ואת מנוע ה-2.0 ליטר מחליף מנוע 1.5 טורבו בהספק של 190 כ"ס.

2017 הונדה CR-V החדש
הונדה CR-V החדש - מנוע 1.5 טורבו ותיבה רציפה.

הונדה חשפה היום (ה') בדטרויט את הונדה CR-V החדש לשנת 2017, הדור החמישי לקרוסאובר המצליח של החברה אותו היא תציג בחודש הבא בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, שוק היעד החשוב ביותר של הדגם בעולם בו נמכרו מעל ל-4 מיליון יחידות מאז שהושק שם הדור הראשון של הדגם בשנת 1997 – מה שהפך את הדגם לקרוסאובר הקומפקטי הנמכר ביותר בארה"ב ב-20 השנים האחרונות.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

החידוש המשמעותי בדגם הוא יציאה לגמלאות של מנוע ה-2.0 ליטר 155 כ"ס הוותיק של הדגם וכניסה של מנוע ה-1.5 ליטר טורבו הזרקת דלק ישירה החדש של הונדה אותו פגשנו עם הסיוויק החדשה – סדאן או ה'אצבק. ההספק המרבי של המנוע עומד על 190 כ"ס והמומנט המרבי על 24.7 קג"מ בין 2,000-5,000 סל”ד. מנוע נוסף שיוצע עם הדגם, בעיקר בשוק האמריקאי, הוא מנוע 2.4 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 184 כ"ס ומומנט מרבי של 24.9 קג"מ. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רציפה, במקום תיבת החמישה הילוכים האוטו' והוותיקה של הדגם הנוכחי, והדגם ישווק עם הנעה קדמית או כפולה - בהתאם לרמת הגימור. 

 

הונדה CR-V החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, קשיחה וקלה יותר, ועם אורך של 4587 מ"מ, רוחב של 1854 מ"מ, גובה של 1679 מ"מ ובסיס גלגלים של 2659 מ"מ, הונדה CR-V החדש בעיקר רחב יותר מהדגם היוצא (34 מ"מ) ובעל בסיס גלגלים ארוך יותר ב-40 מ"מ. לפי הונדה תא הנוסעים מרווח יותר בכל המדדים ותא המטען מציע נפח של מעל ל-600 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש.

 

2017 הונדה CR-V החדש תא הנוסעים
איכותי, מרווח ומוקפד יותר.

אחד הדגמים המצליחים של הונדה, העיצוב כצפוי הוא אבולוציה של הדגם הנוכחי, קצת מודרני יותר ועם שימוש נרחב בתאורת LED מלפנים ומאחור. הגריל הקדמי כולל כעת תריסים לטובת הפחתת מקדם הגרר הנפתחים/נסגרים אוטו' בהתאם למהירות הנסיעה וצרכי הקירור של המנוע.

 

תא הנוסעים כבר מציג קפיצת מדרגה משמעותית יותר בתחומי האיכות ועיצוב לעומת הדגם הנוכחי – פחות “עממי” ויותר פרימיום. במרכז הדשבורד נמצא מסך מגע מרכזי בגודל "7 הכולל קישוריות מורחבת למכשירי אנדרואיד ואפל ולא פחות חשוב, הונדה מראה שהיא מקשיבה ללקוחות שלה ולמערכת המולטימדיה נוסף כפתור פיזי עבור הווליום, בניגוד לכפתורי מגע בלבד המערכת הקודמת. תא הנוסעים כולל התנעה מרחוק, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך גדול, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, שקע USB אחורי לטעינה, מושבים קדמיים חשמליים ועוד.

 

הונדה שואפת להשיג ציון בטיחות מרבי במבחני הריסוק ולכן היא ציידה את ה- CR-V החדש בשלל מערכות בטיחות מתקדמות (Honda Sensing), כולל בלימה אוטונומית לעיר ומחוצה לה עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב ותיקון היגוי (LKAS), התראה על עצמים באזורים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, התראה על תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטו' ועוד.

 

פרטים נוספים על הדגם הונדה תחשוף תערוכת לוס אנג'לס, אז גם יחל השיווק של הדגם בשוק האמריקאי. אלינו הדגם צפוי להגיע במהלך השנה הבאה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • משי

    בארץ:
    הגעה - שנה אחרי שיווקו בעולם.
    מחיר - כפול מאשר נמכר בעולם.

    רכב ללא מתחרים, לא כי הוא טוב, אלא כי המחיר שלו הזוי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    **** אתה טועה מנוע הטורבו יותר חזק מ2.5 שנמכר בארצות הברית

    כתובת URL מקוצרת:
  • יניב

    למרות שהוא מספר אחד במכירות הקנסומר ריפורטס לא התלהב ממנו אולי החדש יהיה יותר טוב

    כתובת URL מקוצרת:
  • תום

    אולי עם הטורבו הוא יזוז ולא יהיה עגלה עם סוסה כמו העכשוי

    כתובת URL מקוצרת:
  • רן

    מנוע 1.5 ליטר למשקל הזה? ממש לא מתאים, מסכן מי שיקנה יד שנייה. גם ידית גיר תפריע לשלוט ברדיו, ממש גבוה וצמוד. פלוס מחיר כרגיל בהונדה בשמיים ללא הצדקה. בקיצר לא שווה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • xxcar

    הקרוסאובר הטוב ביותר, הכי מרווח שיש, אמינות של הונדה, שמירת ערך מצוינת. הבעיה? יקר מידי בארץ והיבואן גוזר כאן חתיכת קופון.

    כתובת URL מקוצרת: