2017 טויוטה C-HR – כל הפרטים על הדגם

טויוטה C-HR החדש הוא נושא הדגל של "טויוטה החדשה" עם עיצוב שובב, תא נוסעים איכותי ו"אירופאי" ורשימה ארוכה ומרשימה של מערכות בטיחות מתקדמות. הדגם ישווק עם מנוע 1.2 טורבו 116 כ"ס או 1.8 היברידי עם 122 כ"ס לו צריכת דלק משולבת של 27.0 ק"מ לליטר.

2017 טויוטה C-HR
טויוטה C-HR - תצוגת תכלית לדגמי העתיד של טויוטה.

טויוטה החלה השבוע באירופה בשיווקו של הקרוסאובר החדש שלה, טויוטה C-HR, ומעט לפני שהדגם נוחת בישראל, אנחנו פורסים בפניכם את המפרט הטכני המלא של הדגם. טויוטה C-HR צפוי לנחות בישראל במהלך חודשים הקרובים והמחיר צפויים לעמוד על החל מ-135 אלף שקל לדגם הבסיס – ניחוש מושכל בלבד.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בין אם אתם אוהבים או לא אוהבים את העיצוב החיצוני, אין ספק כי טויוטה העניקה ל- C-HR עיצוב דמוי קופה מעניין ולא שגרתי וזו ההברקה המקורית ביותר בסגמנט הקרוסאוברים מאז הג'וק של ניסאן. החיסרון ימצא בתחושה קלאוסטרופובית מסוימת של הנוסעים מאחור בשל מפתח חלונות קטן וצר למדי.

 

פחות "מופרע" אך מרשים לא פחות זהו עיצוב תא הנוסעים, ללא ספק העיצוב המוצלח ביותר שטויוטה הציגה עד היום. מעבר לעיצוב הנאה, תא הנוסעים עושה שימוש נרחב בחומרים רכים ואיכותיים למראה ואתם כבר יכולים לרשום לפניכם , שכך יראה גם תא הנוסעים של האוריס הבאה. 

 

תא הנוסעים של ה- C-HR מציג רכיבים חדשים רבים אותם נפגוש בדגמים הבאים של טויוטה, כגון גלגל ההגה החדש והנאה, לוח המחוונים החדש והמודרני, פקדי חלונות החשמל החדשים - ללא הפלסטיק הזול מסביבם, מערך השליטה החדש על בקרת האקלים ועוד. אם עד היום טויוטה לא הרשימה במיוחד מול המתחרות מאירופה בכל הקשור לתחושת איכות כוללת, נדמה כי הקרוסאובר C-HR מציג כאן שינוי כיוון משמעותי וחיובי והצהרה ברורה של טויוטה שהיא כבר לא פונה רק אל קול ההיגיון בשיקולי הבחירה ברכב חדש אלא גם אל הצד הרגשי של הרוכשים. חדי העין ישימו לב שבגרסה ההיברידית של הדגם, טויוטה ויתרה על מוט ההילוכים המיניאטורי המוכר מהדגמים ההיברידיים האחרים של טויוטה.

 

טויוטה C-HR תא הנוסעים
תא נוסעים איכותי ואירופאי.

טויוטה C-HR מבוסס על פלטפורמת TNGA המודולרית והחדשה של טויוטה אשר הוצגה לראשונה עם הפריוס החדשה. עם אורך של 4,360 מ"מ, רוחב של 1,795 מ"מ, גובה של 1,565 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,640 מ"מ, טויוטה C-HR, די בדומה להונדה HR-V, אולי נראה כמו קרוסאובר עירוני אך למעשה הוא הקרוסאובר קומפקטי וזהה בגודלו לקשקאי של ניסאן, לדוגמה – הרף התחתון של הסגמנט. המקום בו טויוטה C-HR נמצא קצת מאחור מול הדגמים המובילים בסגמנט כגון קיה ספורטאז', הוא בנפח תא המטען העומד בדגם על 377 ליטר בלבד, לעומת 466 ליטר בספורטאז' או 407 ליטר בקשקאי.

 

בשוק האירופאי לפחות, טויוטה C-HR מצויד כסטנדרט במגוון מרשים למדי של מערכות בטיחות מתקדמות (Toyota Safety Sense), כאלו שלא מוצעות כסטנדרט גם ברכבים יקרים בהרבה: בלימה אוטונומית לעיר ומחוץ לעיר עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב ומערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה (תיקוני היגוי), זיהוי תמרורים, אור גובה אוטו', מגביל מהירות, מצלמה אחורית ובקרת שיוט אדפטיבית. ברמות האבזור הגבוהות יותר (או כאופציה בתוספת תשלום) חבילת הבטיחות כוללת בנוסף התראה על עצמים באזורים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, חניה אוטו' ותאורה ראשית בטכנולוגיית LED.

 

כל הדגמים מצוידים ב-7 כריות אוויר וישנה מערכת בקרת יציבות המותאמת לחיבור נגרר. כושר הגרירה מרשים יחסית ועומד על 720 ק"ג לנגרר ללא בלמים ו-1100 ק"מ לנגרר עם בלמים. במילה אחת, מרשים!. אם כך ישווק הדגם בישראל, הוא בהחלט יקבע רף חדש וגבוה אליו יאלצו המתחרים לשאוף.

 

טויוטה C-HR – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

בשוק האירופאי, טויוטה C-HR ישווק עם שתי יחידות הנעה בלבד, 1.2 טורבו החדש עם 116 כ"ס או 1.8 ליטר היברידי 122 כ"ס, שהושאלה מהפריוס החדשה. מנוע ה-1.2 טורבו משודך לתיבת הילוכים ידנית או רציפה CVT ומוצע עם הנעה קדמית או כפולה AWD. בדגם ההיברידי ההנעה קדמית בלבד.

 

טויוטה C-HR - מנועים, ביצועים וצריכת דלק
מנוע 1.2 DIG-T 1.2 DIG-T 1.2 DIG-T AWD 1.8 היברידי
תיבת הילוכים 6M CVT CVT CVT
הספק מרבי (כ"ס/סל"ד) 116/5600 116/5600 116/5600 122/5200
מומנט מרבי (קג"מ) 18.9/1500-4000 18.9/1500-4000 18.9/1500-4000 -
0-100 קמ"ש (ש') 10.9 11.1 11.4 11.0
מהירות מרבית (קמ"ש) 190 185 180 170
צריכת דלק משולבת (ק"מ/ליטר) 17.2 17.5 16.1 27.0

 

בתחום האבזור, הדגם כולל את כל מה שמקובל למצוא בסגמנט ואולי קצת מעבר. ברשימת האבזור, בהתאם לרמת הגימור, ניתן למצוא תאורת אוויר ותאורת חוץ במראות הצד, בלם יד חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת LED מלאה, ריפודי עור, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה "8 (טויוטה TOUCH 2), כניסת USB ודיבורית BT, מערכת שמע של JBL עם 9 רמקולים, חישוקי סגסוגת "18, חיישני תאורה וגשם ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • אא

    שאפו לטויוטה על העיצוב המעניין והמיוחד. כמו שנאמר באחת ההודעות הקודמות, גם בשבילי זאת הפעם הראשונה שאני באמת מתלהב מטויוטה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג

    העיצוב מתכתב עם יונדאיו לוסטר

    כתובת URL מקוצרת:
  • הראל

    העיצוב החיצוני צעקני מידי, אבל זו פעם ראשונה שאני מתלהב מתא נוסעים של טויוטה. סוף כל סוף ת"א נוסעים אירופאי ולא צעצוע יפני. אם מערכות הבטיחות ישווקו כסטנדרט, זה רכב שהייתי שוקל בחיוב - כטויוטה הראשונה שלי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    עוד דגם מבית טויוטה טורקיה....אבוי לנו ולראשנו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    אם הוא ישווק בישראל עם אבזור טוב כבר מרמת הבסיס ועם כל מערכות הבטיחות האלו, זה אולי הדגם היחידי שיכול להעפיל על הצמד ספורטאז'-טוסון - בגרסאות ה-1.6 שלהם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    יוני

    אכן, אם האבזור הבטיחות לא יגיע כסטנדרט כמו שעשו עם הפריוס דינו של הרכב להיכשל בארץ.
    מניסיון העבר, יוניון מוטורס מנסים למקסם רווחים ויתכן ושוב יזלזלו בצרכניהם למרות זיכוי במס על מערכות אבזור מתקדמות.

    כתובת URL מקוצרת: