2017 מיני קאנטרימן החדש – כולל גרסת PHEV

הקאנטרימן החדש גדול משמעותית מהדגם היוצא ויוכל להתחרות כעת ב-ב.מ.וו X1 ואודי Q3, הוא גם יוצע לראשונה עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח חשמלי של 40 ק"מ.

2017 מיני קאנטרימן החדש
קאנטרימן החדש - יכול להתחרות כעת במרצדס GLA.

מיני חושפת את הדור השני של הקרוסאובר שלה, מיני קאנטרימן 2017 החדש, ובכך היא משלימה חמש תצורות מרכב המרכיבים את משפחת דגמי מיני החדשים. הקאנטרימן החדש לא רק גדול יותר מהדגם היוצא, הוא למעשה הדגם הגדול ביותר של מיני ב-57 שנות המותג – מספיק גדול בכדי שיוכל להתחרות באודי Q2 או Q3, מרצדס GLA, ב.מ.וו X1 ועוד. לראשונה, הקאנטרימן יוצע גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח חשמלי של כ-40 ק"מ.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בעוד הקאנטרימן היוצא היה די גמלוני למראה, מיני הצליחה להעניק לקאנרטימן החדש, השומר על קווי העיצוב של הדגם היוצא, מראה הרמוני ומוצלח יותר. הקאנטרימן החדש חולק את הפלטפורמה שלו עם ה- X1 החדש של ב.מ.וו והקאלבמן החדשה (פלטפורמת UKL2), וזו הסיבה שאנחנו פוגשים דגם גדול משמעותית לעומת הדגם היוצא, עם תוספת של 200 מ"מ לאורך (4.3 מטר), תוספת של 30 מ"מ לרוחב (1.82 מטר) ותוספת משמעותית של 75 מ"מ לבסיס הגלגלים (2.67 מטר).

הקאנטרימן החדש לא רק גדול ומרווח יותר לנוסעים, יש בו גם הרבה יותר מקום למטען בזכות תוספת של 220 ליטר לנפח תא המטען העומד כעת על נפח מספק של 450 ליטר, אותם ניתן להגדיל לכדי 1,309 ליטר עם קיפול המושבים מאחור, בחלוקה של 40/20/40, המאפשרים לקבל משטח הטענה שטוח לחלוטין. דלת תא המטען חשמלית וכאופציה, ניתן להוסיף ספסל קטן הנשלף מתא המטען ומתחבר לשפת ההטענה.

 

2017 מיני קאנטרימן החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש מרווח משמעותית לנוסעים ומטען.

כאמור, הקאנטרימן החדש יוצע לראשונה עם מערכת הנעה PHEV בדגם עם השם הארוך מיני קופר S E קאנטרימן ALL4. מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הדגם הושאלה בשלמותה מ-ב.מ.וו 225xe, זו משלבת בין מנוע 1.5 טורבו בהספק של 136 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' המניעה את הגלגלים הקדמיים, למנוע חשמלי בהספק של 87 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים האחוריים.

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 221 כ"ס והמומנט המרבי על 39.2 קג"מ. נהיגה חשמלית מלאה אפשרית עד למהירות של 125 קמ"ש ועד לטווח של כ-40 ק"מ. את הטווח החשמלי מספקת סוללה בקיבולת של  7.6 kWh אותה ניתן להטעין ממטען ייעודי בזמן של 2:15 שעות או משקע סטנדרטי בזמן של 3:15 שעות.

 

אל דגם ה- PHEV מצטרפים עוד 4 דגמים – שני בנזין ושני דיזל: קופר עם מנוע 1.5 טורבו 136 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.6 שניות, קופר S עם מנוע 2.0 טורבו 192 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות, קופר D עם מנוע 2.0 טורבו דיזל עם 150 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות וקופר SD עם גרסת 190 כ"ס לאותו המנוע ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.7 שניות. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים אוטו'. דגם קופר SD משווק עם תיבת 8 הילוכים אוטו' כסטנדרט, אופציה בדגמי הקופר S וקופר D. בכל הדגמים ניתן לבחור כאופציה בהנעה כפולה ALL4.


כפי שניתן לצפות, הקאנטרימן החדש יוצע עם רשימת אבזור ארוכה ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות