2017 מיצובישי טריטון
מיצובישי טייטון - שתי רמות גימור חדשות ובכירות.
2017 מיצובישי טריטון
מיצובישי טייטון - שתי רמות גימור חדשות ובכירות.

הטנדר של מיצובישי ישווק מעתה בשתי גרסאות אבזור חדשות, Dakar SE ו- Supreme, ובנוסף לכך רמת הגימור Desert שודרגה.

 

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, משדרגת את הטרייטון ומוסיפה להיצע שתי רמות גימור חדשות, סופרים ודקאר SE, ובנוסף לכך רמת האבזור בדגם ה- Desert שודרגה.

 

רמת הגימור Dakar SE מהווה כעת את אמת הגימור הבכירה של הדגם וכוללת, בין היתר: ריפוד עור (שחור) למושבים וחימום לאלו הקדמיים,כיוון חשמלי למושב הנהג, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת בי-קסנון, עיצוב חדש ומודרני יותר ללוח המחוונים חישוקי סגסוגת "17 עם צמיגים רחבים, מערכת קונקטד-קאר עם דיבורית BT, מצלמה אחורית, חיישני תאורה וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד ועוד.

 

רמת הגימור סופרים כוללת את האבזור של רמת הדקאר SE אך לא כוללת ריפודי עור, בי-קסנון, מושב נהג חשמלי ומפתח חכם. רמת הגימור Desert שודרגה באמצעות חישוקי סגסוגת "16 וצמיגים רחבים יותר, ציפוי עור לגלגל ההגה ומוט ההילוכים, מערכת שמע משודרגת עם דיבורית BT ושליטה מההגה ועוד.

 

בכל הדגמים נמצא מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 181 כ"ס ב-3,500 סל"ג ומומנט מרבי של 43.8 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטו'. בחלק מהדגמים נמצא הנעה כפולה (סטנדטר ברמות האבזור הגבוהות, יחד עם מערכת Super Select II הכוללת בורר מצבי שטח ונעילת דיפרנציאל אחורי. 2017 מיצובישי טריטון L200 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מחירים:

טריטון סופרים: החל מ- 235,900 שקל

טריטון דקאר SE: החל מ-244,900 שקל

טריטון Desert: החל מ- 229,900 שקל (נותר ללא שינוי).

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.