סובארו BRZ המחודשת 2017
סובארו BRZ המחודשת 2017.
סובארו BRZ המחודשת 2017
סובארו BRZ המחודשת 2017.

כחצי שנה לאחר שסובארו הציגה את מתיחת הפנים ל-BRZ, סמל"ת, יבואנית סובארו בישראל,  החלה בשיווקה של סובארו BRZ המחודשת שהפעם תשווק עם תיבת הילוכים ידנית וברמת גימור אחת בלבד, תיבה אוטו' דורשת הזמנה מיוחדת. מחירי הדגם המחודש עומדים על 230 אלף שקל לדגם הידני ו-240 אלף שקל לדגם האוטו' – הוזלה של 6,000 שקל לעומת הדגם היוצא.

 

השינויים בדגמי 2017 המחודשים של ה- BRZ כוללים כמה עדכונים קוסמטיים, תא נוסעים משודרג למדי ומספר עדכונים קלים למנוע ולכיול המתלים. מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם מייצר כעת הספק מרבי של 205 כ"ס ומומנט מרבי של 21.55 קג"מ – תוספת של 5 כ"ס ו-0.8 קג"מ לעומת הדגם היוצא. השיפורים במנוע כוללים בנוסף שיפור הביצועים בסל"ד נמוך-בינוני.

 

2017 סובארו BRZ תא הנוסעים
תא נוסעים מודרני ואיכותי יותר.

בולמים וקפיצים חדשים הותקנו בדגם יחד עם מוטות מייצבים עבים יותר ומערכת בקרת היציבות תאפשר לחלקו האחורי של הדגם חופש תנועה רב יותר במצב הכיול הסטנדרטי, כמובן שהמערכת ניתנת כמו בעבר לניתוק מלא.

 

בצד הקוסמטי נמצא חזית מחודשת עם פנסים מעודכנים בתאורת LED מלאה, יחד עם עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים מאחור. בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה חדש, לוח מחוונים מעודכן עם תאורה לבנה במקום אדומה ומסך מחשב דרך בגודל "4.2, מערכת מולטימדיה "6.2 עדכנית וכן מספר שדרוגים, שהיו נדרשים, בתחום הגימור ואיכות החומרים. 2017 סובארו BRZ - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.