האוקטביה 2017 המחודשת מציגה עיצוב חדש לחזית הדגם, שדרוג של מערכות הבטיחות, מערכת מולטימדיה חדשה והיצע מנועים הממשיך מהדגם היוצא.

2017 סקודה אוקטביה החדשה
סקודה אוקטביה 2017 - מתיחת פנים לדגם.

כארבע שנים לאחר שהציגה את הדור השלישי של האוקטביה, סקודה חושפת היום (ה') את האוקטביה 2017 המחודשת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים – משמעותית יותר מהמקובל בחברה. האוקטביה היא המכונית הנמכרת ביותר של סקודה וגם כאן בישראל האוקטביה עושה חייל ומחזיקה בתארים הבאים: המכונית הנמכרת ביותר של המותג, המשפחתית השנייה הנמכרת ביותר והמכונית האירופאית הנמכרת ביותר בישראל.

 

לטוב או לרע, השינוי בחזיתה של האוקטביה דרמתי , יחסית לסקודה, עם פיצול של יחידות התאורה הראשיות לשתי יחידות  נפרדות - אופציה לתאורת LED מלאה, הגריל קדמי מודגש יותר באמצעות מסגרת כרום עבה ובמרכזו לוח שחור החוצה אותו (מסתיר את הרדאר של מערכת בקרת השיוט האדפטיבית?) וכונס אוויר תחתון עוצב מחדש בהשראת הסופרב. מעבר לחלקה האחורי של האוקטביה חושף אותנו לעיצוב חדש לתחתית הפגוש וכן לעיצוב מחודש במעט לפנסים האחוריים המבוססים על תאורת LED. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

אוקטביה 2017 מול 2012
אוקטביה 2017 (עליונה) מול אוקטביה 2013.

בתא הנוסעים השינויים פחות משמעותיים, נוכל למצוא עדכון לגרפיקה בלוח המחוונים ומחשב הדרך ובעיקר, מערכת מולטימדיה Columbus חדשה עם מסך “9.2, ללא כפתורים פיזיים, שתוצע ברמות האבזור הגבוהות של הדגם. בנוסף לכך, סקודה הוסיפה לדגם, תלוי ברמת הגימור, חימום לגלגל ההגה, מפתח חכם עם פרופיל אישי לכל נהג (העדפות לתחנות רדיו, טמפרטורת המיזוג ועוד), מחזיקי כוסות המאפשרים פתיחה של בקבוקים עם פקק (כמו בסופרב) ועוד כמה פתרונות חכמים במסגרת הסלוגן של סקודה "Simply Clever”.

 

מערכות הבטיחות בדגם שודרגו והן כוללות כעת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, שדרוג של מערכת החניה האוטו' הכוללת מצב נסיעה לאחור עם נגרר ומערכת ההתראה על עצמים באזורים מתים כוללת התראה על תנועה חוצה מאחור.

 

2017 סקודה אוקטביה תא הנוסעים
לוח מחוונים מעודכן, תוספת של פטנטים חכמים, ומולטימדיה 9.2 אינץ' חדשה.

היצע המנועים באוקטביה 2017 המחודשת יתבסס על חמישה מנועי TSI וארבעה מנועי TDI בנפחים של 1.0 ליטר ועד ל-2.0 ליטר ובהספקים של 84 כ"ס ועד ל-184 כ"ס. מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 115 כ"ס, שכבר משרת את הדגם, מחליף את מנוע ה-1.2 טורבו המוכר של הדגם. כאופציה, ניתן להוסיף לדגם מערכת בקרת מרכב DCC – בולמים אדפטיביים.

 

האוקטביה המחודשת צפויה לנחות בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2017.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.