2017 סקודה קודיאק – כל הפרטים על הדגם

סקודה חושפת רשמית את רכב הפנאי הגדול והחדש שלה, הקודיאק, שיוצע עם אופציה ל-7 מושבים, הנעה קדמית או כפולה, שלל מערכות בטיחות מתקדמות ומבחר של מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 125-190 כ"ס.

2017 סקודה קודיאק
סקודה קודיאק - רכב הפנאי 7 מושבים הראשון של סקודה.

סקודה חשפה הערב בברלין את הקודיאק (Kodiaq), רכב הפנאי 5 או 7 מושבים החדש של סקודה שיתחרה בדגמים כגון קיה סורנטו, יונדאי סנטה פה, הונדה CR-V ועוד. סקודה תחל לייצר את הדגם לקראת סוף חודש ספטמבר הקרוב והשיווק באירופה יחל ברבעון הראשון של 2017. בקבוצת פולקסווגן עדיין לא התקבלה החלטה סופית אם לשווק את סקודה בארה"ב, אך אם זה יקרה הקודיאק אמור להוות חוד החנית של המותג כמתחרה בסגמנט פופולרי במיוחד בשוק האמריקאי. 

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמה עובדות על הקודיאק: הקודיאק הוא רכב השבעה מושבים הראשון של סקודה, לדגם תא מטען בנפח של 720-2065 ליטר, מבחר המנועים כולל מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 125-190 כ"ס ובכל המנועים ניתן לבחור בחמישה או שבעה מושבים, במשענות הראש מאחור ישנה תמיכה נשלפת לראש עבור ילדים קטנים המשתמשים בבוסטר, בתא המטען ישנו פנס כיס נשלף, בדלתות ישנו מנגנון גומי המונע "דפיקות" של רכבים בחנייה בעת פתיחת הדלתות, כושר הגרירה המרבי עומד על 2.5 טון ואת רוב המנועים ניתן לקבל עם הנעה קדמית או כפולה.

 

הקודיאק נשען על פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן והוא בעל אורך של 4,697 מ"מ, רוחב של 1,882 מ"מ, גובה של 1,676 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,791 מ"מ. מרווח הגחון בדגם עומד על 194 מ”מ, לא רכב לשטח אך מספיק בכדי לטייל בבטחה ברוב שבילי קק”ל.

 

סקודה ידועה כמי שמספקת תאי מטען גדולי נפח וזה גם המקרה בקודיאק, נפח תא המטען עומד על 720 ליטר ועד ל-2,065 ליטר בגרסת החמישה מושבים ובגרסת השבעה מושבים הנפח עומד על 270 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש, 630 ליטר במצב של חמישה מושבים ו-2005 ליטר עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור. את מושב הנוסע הקדמי ניתן לקפל לפנים ובכך לקבל משטח הטענה באורך של 2.80 מטר. ברמות האבזור הגבוהות דלת תא המטען חשמלית וניתנת לפתיחה/סגירה ללא מגע באמצעות הסטה של כף הרגל מתחת לפגוש האחורי.

 

2017 סקודה קודיאק תא המטען
נפח תא מטען של עד 2065 ליטר.

קיפול המושבים מאחור יוצר תא מטען שטוח לחלוטין ואת קיפול שורת המושבים השנייה, הנעה על מסילה באורך של 18 ס"מ והמחולקת ביחס של 60/40, ניתן לבצע ישירות מתא המטען באמצעות שתי ידיות ייעודיות. רק שני המושבים הקיצוניים בשורה השנייה מצוידים בעיגוני ISOFIX, זה אמנם כמו רוב המתחרים אמנם, אך מסקודה היינו מצפים לשלושה עיגונים, כמו בהונדה CR-V לדוגמה.

 

משקל הבסיס של הדגם עומד על 1527 ק"מ וכושר הגרירה עומד על 750 ק"מ לנגרר ללא בלמים ובין 1,600 ל-2,500 ק"ג לנגרר עם בלמים – בהתאם למנוע. מערכת החניה האוטו' בדגם כוללת נסיעה לאחור עם נהג כאשר המערכת שולטת על ההיגוי ותבלום את הרכב בזיהוי של מכשול.

 

 

סקודה קודיאק – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הקודיאק מצויד בשני מנועי בנזין TSI בנפחים של 1.4 ליטר ו-2.0 ליטר ובהספקים של 125-180 כ"ס ובמנוע דיזל אחד בנפח של 2.0 ליטר ובהספקים של 150-190 כ"ס. הנעה כפולה עם בורר מצבי שטח מוצעת, כאופציה או כסטנדרט, עם כל המנועים, למעט מנוע הבסיס 125 כ"ס.

 

המנועים החזקים יותר (2.0 ליטר בנזין ודיזל) משודכים לתיבת 7 הילוכים DSG חדשה (מצמד יבש) המתוכנת לעמוד במומנט מרבי של 61.7 קג"מ וכוללת פונקציית שיוט – ניתוק התיבה מהמנוע לטובת חיסכון בצריכת דלק כאשר הנהג עוזב את דוושת הגז במהירויות של מעל ל-20 קמ"ש (הניתוק מתבצע רק במישור יחסי). כל הנתונים בהמשך מתייחסים לדגם 5 מושבים.

 

מנועי הבנזין:

1.4 ליטר TSI: הספק מרבי של 125 כ"ס בין 5000 ל-6000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 1400 ל-4000 סל"ד , מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ולהנעה קדמית בלבד והוא מספק בדגם ביצועים של 10.7 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ”ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 16.7 ק"מ לליטר.

 

1.4 ליטר TSI ACT: הספק מרבי של 150 כ"ס בין 5000 ל-6000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1500 ל-3500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או DSG כאשר הדגם הידני מוצע עם הנעה כפולה בלבד ודגם ה- DSG עם הנעה קדמית או כפולה. ביצועים: 9.4 שניות עם תיבת DSG והנעה קדמית, ו-9.8 שניות עם הנעה כפולה (9.7 שניות DSG). צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על: 16.4 ק"מ לליטר, 14.7 ק"מ לליטר ו-14.1 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

2.0 ליטר TSI: הספק מרבי של 180 כ"ס בין 3900 ל-6000 סל"ד ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ בין 1400 ל-3940 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת שבעה הילוכים DSG והנעה כפולה בלבד והוא מספק בדגם ביצועים של 7.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 13.7 ק"מ לליטר.

 

מנועי הדיזל:

2.0 ליטר TDI: הספק מרבי של 150 כ"ס בין 3500 ל-4000 סל"ד ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ בין 1750 ל-3000 סל"ד. דגם ההנעה הקדמית משודך לתיבת 7 הילוכים DSG בלבד ודגם ההנעה הכפולה גם לתיבת 6 הילוכים ידנית. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-9.9 שניות עם תיבת DSG והנעה קדמית, 9.6 שניות להנעה כפולה ותיבה ידנית ו-10.0 שניות להנעה כפולה ותיבת DSG. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 20 ק"מ לליטר, 18.9 ק"מ לליטר ו-17.8 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

2.0 ליטר TDI: הספק מרבי של 190 כ"ס בין 3500 ל-4000 סל"ד ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ בין 1750 ל-3250 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה כפולה בלבד והוא מספק ביצועים של 8.6 שניות 0-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 210 קמ”ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.

 

2017 סקודה קודיאק תא הנוסעים
מאובזר ומרווח וכולל בקרת אקלים ל-3 אזרים ומשטח הטענה למכשירים סלולריים.


קודיאק – אבזור ובטיחות:

ברשימת האבזור ניתן למצוא תאורה ראשית בטכנולוגיית LED, בורר מצבי נהיגה, משטח הטענה למכשירים סלולריים בתא הקדמי בתחתית הקונסולה המרכזית, חימום לגלגל ההגה ומושבים חשמליים עם אוורור וחימום, בקרת אקלים עם 3 אזורים, תאורת אווירה לאורך הדלתות, מטריות המאוחסנות בדלתות ועוד. הדגם יוצע עם שתי מערכות מולטימדיה, Swing הבסיסית עם מסך "6.5 הכוללת אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, כאופציה ניתן לקבל את מערכת Bolero החדשה של סקודה עם מסך "8, מקום לכרטיס סים (LTE) המאפשר ליצור נקודה חמה עבור נוסעי הרכב, ניווט (אופציה) וכן זיכרון פנימי גדול של 64GB.

 

בתחום הבטיחות, הקודיאק מצויד במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות (חלקן כאופציה), כולל מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל הפועלת בעיר ומחוצה לה, מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה (התראה ותיקון היגוי), 4 מצלמות היקפיות המספקות מבט 360 מעלות מסביב לרכב, מערכת זיהוי תמרורים, התראה על עצמים באזורים מתים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם מוד נהיגה אוטונומי בפקקי תנועה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (13)

  • משה

    רכב זה סורנטו תגידו מה שתגידו

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    אני חושב שמדאי מזלזלים כאן בסקודה.
    נכון התיקונים יקרים...
    אבל אי אפשר להשוות עגלה כמו יונדאי לרכב עם עוצמה ואיכות כמו סקודה....
    לסקודה יש בעיה אחת... אין חולק שהאוקטביה והסופרב הם בין הרכבים המהירים בקטגוריה...
    הבעיה היא שהם לא באמת עומדים בעומס... הם משדרים עוצמה יותר ממה שיש להם.
    יש להם משהו בנהיגה שאומר לך הרכב יכול יותר... והוא עושה את זה רק שהוא לא בנוי לזה....
    וזו הבעיה העקרית שהוציאה לסקודה שם של רכב בעייתי....
    אני חושב שבשימוש נורמאלי סקודה הוא רכב אמין מאוד...
    איכותי
    נוח...
    מאובזר ברמה מספקת...
    אמממ ולגבי העיצוב?!
    אני אהבתי!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אחלה רכב אבל דורש אחזקה קבוע ויקרה של המנוע והגיר

    בהחלט אין מה להשוואת בן הרכב הזה לכל רכב יפני קוריאני מיושן איטי ומשוחזר 30 שנה אבל לקידמה יש מחיר בדמות אחזקה יקרה ותקלות חוזרות ונשנות ( אם כי פחות ) בגירים והמנועים המצויינים האלה ( שהם תקינים).

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    חיקוי ממש עלוב של מיצובישי אאוטלנדר, גם מבפנים וגם מבחוץ. תוצרת צ'כית שסובלת מחוסר אמינות, תקלות מכאן ועד ליפן. בהשוואה לאאוטלנדר שפשוט לא רואה מוסך, זה עוד יותר גרוע...

    בנוסף, האאוטלנדר הרבה יותר נאה, במיוחד בפרונט.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    יוני

    צודק ..אבל המנוע של האווטלנדר חלש מאוד יחסית לבודי וחבל שכך .

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    יוני

    אולי ניראה אותו הדבר אבל מבחינת הכל אין מה להשוות בין המיציבושי עם מנוע ישן גיר רציף עלוב גימור פנים נמוך וכו וכו... הקיצור לא משווים בין אאוטלנדר לכל רכב אחר כי הוא פשוט נחות יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    מחיר מתחיל מ175000שח פח ח ח הצחקתם את ציבור הנהגים מה זה יפני אפילו לא קוריאני כולה רכב שמיוצר בצכיה ורוב ייצורו משמש כמו ית סקודה רדו מהעץ גבוה עליכם ואחריות רק שנתיים לכו ליונדאי וקיה ותלמדו 7 שנות אחריות וזה אומר שמי שבטוח שהרכב שהוא מייצר אמין וחזק נותן 7 שנים, סקודה תעשו ריקול ולכו לעשות שעורי בית, נכשלתם

    כתובת URL מקוצרת:
  • קוזאק

    הוא לא שיא היופי, אך על הכביש הוא צריך להיות גדול ומרשים כך שאת המבחן הזה הוא עובר. כדגם של סקודה ברור לי שהוא טוב מצמד הקוריאנים אך עם שנתיים אחריות בלבד, הייתי חושב פעמיים.

    בכל מקרה זול, הוא לא יהיה. בגרמניה מדברים על מחיר דומה לטיגואן (במחיר רגיל ואחר במחירי סוף דגם), כך שאין מה לדבר על פחות מ-180-190 אלף שקל. מי שלא צריך 7 מושבים, האטקה של סיאט יותר אטרקטיבי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    נראה רכב הסעות ואו מונית משודרגת כי סקודה זו מונית בעיקר, זו המציאות עכשיו הכל תלוי במחיר אם תהיה זולה ותיתן תחרות לקיה ויונדאי יתכן שתימכר טוב אם תהיה ייקרה יותר תישאר מונית דיזל רעשנית כי סקודה זו מונית מה לעשות המציאות מכתיבה את הנתונים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    נהגוס

    קשקשן

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    אלעד

    אתה קשקשן מה נימכר יותר סקודה הצכית שהיא נקנית כמונית או יונדאי וקיה, מי נותן 7 שנות אחריות סקודה הצכית? לא היא רק שנתיים, מי מחירה מתחיל מ175 אש״ח סקודה פח ח ח הצחקת את קיה ויונדאי יותר אמינות יותר יפות יותר חזקות יותר נמכרות והרבה הרבה יותר זולות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אילן

    לא קונה רכב עם שנתיים אחריות בלבד.
    תנו חמש שנים ואני הראשון שקונה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • חיים

    מחירים יש ? או שנקבל מחירון של אוודי פחות 10 אחוז עם שנתיים אחריות בלבד

    כתובת URL מקוצרת: