2016 פולקסווגן טרנספורטר מולטיוואן ביזנס
נסיעה במחלקה ראשונה - T6 מולטיוואן ביזניס.
2016 פולקסווגן טרנספורטר מולטיוואן ביזנס
נסיעה במחלקה ראשונה - T6 מולטיוואן ביזניס.

הטרנספורטר T6 מולטיוואן ביזנס מיועד להציע נוחות ומרווח מרבי לנוסעים העסקיים.

 

חטיבת פולקסווגן מסחריות בצ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק בישראל של גרסת ההיסעים היוקרתית של הטרנספורטר T6 החדש – Multivan Business. הגרסה שתשווק בישראל היא הגרסה הבכירה של הדגם המציעה מושבי עור גדולים ונוחים לחמישה נוסעים, מנוע 2.0 ליטר TDI עם 240 כ"ס, רמת גימור ואבזור עשירה ותג מחיר של 688,000 שקל.

 

להבדיל מהגרסאות המסחריות של הדגם, המולטיוואן זוכה לעיצוב מלטוש "ויוקרתי" יותר עם תוספת של כרום, חישוקי סגסוגת "17 בעיצוב ייחודי לדגם, תאורת LED מלאה וכן אפשרות לשילוש שני גוונים, למרות שסביר להניח כי הרוב יבחרו בצבע שחור. תא הנוסעים משודרג משמעותית לעומת הדגמים המסחריים עם דיפונים מלאים, גימור עץ יוקרתי, עיטורים בצבע כסוף.

 

המולטיוואן ביזניס מאפשר בחירה מבין 4 שילובים שונים של ריפודי עור נאפה, כאשר המושבים הקדמיים והאחוריים (שורה שלישית) כוללים כיוון חשמלי. “חדר הישיבות" האחורי כולל ארבעה מושבים נפרדים ואת שני מושבי השורה השנייה ניתנן לסיבוב ב-180 מעלות. לרשות הנוסעים מקרר משקות ומגירות אחסון, קולבים, שולחן, 8 מחזיקי כוסות ועוד. רשמת האבזור בדגם כוללת ומלטימדיה "6.33, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, דלתות צד חשמליות, וילונות, חלון גג חשמלי, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם מצלמה, תאורת LED בתא הנוסעים ועוד.

 

תא נוסעים פולקסווגן מולטיוואן ביזנס
מחלקה ראשונה.

בתחום הבטיחות, המולטיוואן ביזנס כולל שש כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סכנת התנגשות ומערכת בלימה אוטונומית לעיר. המערכות המקוריות משולבות במערכת 630 של מובילאיי המוסיפה התראה על הולכי רגל, אופניים, סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים.

בחזית הדגם נמצא מנוע דיזל בריון: 2.0 ליטר TDI בהספק מרבי של 240 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG החדשה וצריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 15.9 ק"מ לליטר. הדגם מצויד במערכת בולמים מתכווננים הכוללים שלושה מצבי כיול לבחירת הנהג. מולטיוואן ביזנס - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.