2017 פולקסווגן פולו החדשה
פולקסווגן פולו החדשה - כמעט גולף.
2017 פולקסווגן פולו החדשה
פולקסווגן פולו החדשה - כמעט גולף.

הפולו החדשה גדולה ומרווחת משמעותית מזו היוצא והיא מצוידת באבזור יוצא דופן לסגמנט יחד עם מערכות בטיחות מתקדמות. היצע המנועים בדגם כולל מנועים בהספקים של 65-150 כ"ס, הפולו GTI החדשה מצוידת במנוע 2.0TSI בהספק של 200 כ"ס.

 

פולקסווגן חשפה היום (ו') בברלין את הפולו 2017 החדשה, הדור השישי לסופרמיני של החברה המתחרה בדגמים כגון פורד פיאסטה, פיג'ו 208, סקודה פאביה ועוד. הפולו החדשה משפרת את המתכון של זו היוצאת באמצעות מרווח משופר לנוסעים ומטען, תא נוסעים איכותי עם אבזור יוצא דופן לסגמנט, מערכות בטיחות מתקדמות ומבחר מנועי טורבו חזקים וחסכוניים. שלא כמו הדגם היוצא, הפולו החדשה תשווק במרכב חמש דלתות האצ'בק בלבד.

 

מבוססת על פלטפורמת MQB A0 המודולרית, אותה פלטפורמה שהוצגה עם האיביזה החדשה, הפולו החדשה צמחה משמעותית במידותיה לעומת הדגם היוצא. עם אורך של 4,053 מ"מ, רוחב של 1,751 מ"מ, גובה של 1,446 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,564 מ"מ, היא ארוכה ב-81 מ"מ מזו הנוכחית, רחבה ממנה ב-69 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 94 מ"מ משמעותיים במיוחד.

 

למעט מידת האורך הקצרה יותר, אלו מידות דומות למדי לדור הקודם של הגולף ומה שהופך את הפולו החדשה, לפחות על הנייר, לסופרמיני מרווחת למדי לעומת המתחרות לסגמנט. לא רק המרווח לנוסעים שודרג משמעותית, גם נפח תא המטען מציג גידול מרשים עם נפח של 351 ליטר, תוספת של 71 ליטר לעומת הדגם היוצא.

 

פולקסווגן תשווק את הפולו החדשה עם מבחר של שמונה מנועים, כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית. 

מנועי הבנזין:

1.0MPI בהספק מרבי של 65 כ"ס, 5 הילוכים ידנית.

1.0MPI בהספק מרבי של 75 כ"ס, 5 הילוכים ידנית/DSG 7.

1.0TSI בהספק מרבי של 95 כ"ס, 6 הילוכים ידנית/DSG 7.

1.0TSI בהספק מרבי של 115 כ"ס, 6 הילוכים ידנית/DSG 7.

1.5TSI בהספק מרבי של 150 כ"ס, 6 הילוכים ידנית/DSG 7.

 

מנועי הדיזל:

1.6TDI בהספק מרבי של 80 כ"ס, 5 הילוכים ידנית.

1.6TDI בהספק מרבי של 95 כ"ס, 5 הילוכים ידנית/DSG 7.

 

גז טבעי (לראשונה בדגם):

1.0TSI בהספק מרבי של 95 כ"ס – 5 הילוכים ידנית.


הפולו GTI החדשה, מצטיידת במנוע 2.0TSI בהספק מרבי של 200 כ"ס (תחשבו על פוטנציאל השיפורים) זאת במקום מנוע ה-1.8TSI עם 192 כ"ס של הדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG.

 

פולקסווגן פולו GTI החדשה
פולו GTI החדשה - מנוע 2.0TSI אך במרכב 5 דלתות בלבד.

פולקסווגן פולו תמיד נחשבה לסופרמיני "בוגרת", אז בכדי שזו תוכל להביא קהל לקוחות צעיר אל הדגם, פולקסווגן מציעה את הפולו החדשה עם מבחר של 14 צבעים חיצוניים ו-13 צבעים שונים לגימור בתא הנוסעים - לאורך הדשבורד, הדלתות ועוד. בנוסף לכך, ניתן יהיה לבחור בשתי חבילות עיצוב: R-LINE עם מראה ספורטיבי וחישוקי "16 בעיצוב ייחודי לדגם או חבילת Beats. לא כולם יאהבו את פתחי המיזוג המרכזיים הממוקמים נמוך יחסית, אך כל השאר מסודר ומאורגן בצורה נקייה, פשוטה וברורה, כמצופה מדגמי פולקסווגן.

 

בכדי להשאיר את הפולו כמאמת המידה של הסגמנט, פולקסווגן לא חסכה מהפולו אבזור אותו לרוב ניתן למצוא רק במכוניות יקרות בהרבה, כך לדוגמה ניתן למצוא מולטימדיה "8 (או "6.5 בדגמי הבסיס) עם הרחבה לאנדרואיד אוטו' ואפל קארפליי, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים כולל מגבר קליטה, וכן לוח מחוונים וירטואלי "12.3 עם תצוגה משתנה, כולל אפשרות לתצוגה מלאה של מערכת הניווט. בנוסף נוכל למצוא ברשימת האבזור בולמים אדפטיביים, מפתח חכם Keyless ותאורת LED מלאה.

 

פולקסווגן פולו 2017 החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים צבעוני וצעיר מבעבר ומצויד באבזור לא שגרתי לסגמנט.

גם בתחום הבטיחות פולקסווגן לא חסכה דבר מהפולו החדשה, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל תוצע כסטנדרט וכאופציה, ניתן למצוא בנוסף בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה בעת הצורך בנסיעה לאחור, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה וסייען חנייה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.