רנו קליאו RS טרופי
רנו קליאו RS טרופי המחודשת נחתה בישראל.
רנו קליאו RS טרופי
רנו קליאו RS טרופי המחודשת נחתה בישראל.

רנו קליאו טרופי מצוידת במנוע 1.6 טורבו עם 220 כ"ס, שלדה מונמכת עם כיול חד וקיצוני יותר ועוד. מחיר השקה מיוחד יעמוד על 155,990 שקל.

 

כשנה לאחר שהוצגה מתיחת הפנים לדגם, קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הקליאו R.S טרופי (Trophy) – גרסת הקצה של הקליאו ספורט עם הספק מרבי של 220 כ"ס (לעומת 200 כ"ס). מחיר המחירון של הדגם עומד על 165,990 שקל כאשר במסגרת השקת הדגם הרוכשים ייהנו מהנחה של 10,000 שקל מהמחירון.

 

בחזיתה של הקליאו RS טרופי ניצבת גרסה משופרת של מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו של הקליאו RS הרגילה, עם הספק מרבי של 220 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ (28.6 קג”מ בהילוכים 4-5) - תוספת של 20 כ"ס ו-2 קג"מ. עם תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמד, משופרת עם העברות מהירות ואגרסיביות יותר לעומת הדגם הרגיל, זה מספק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש, שיפור של לעומת ה-6.7 שניות של הדגם הרגיל.

 

רנו קליאו RS טרופי
רנו קליאו RS טרופי.

הקליאו R.S טרופי מצוידת בשלדת טרופי שהיא גרסה משופרת של שלדת הקאפ. בנוסף לחיזוקי שלדה, נוכל למצוא בלומים שונים הכוללים הנמכת מרכב של 20 מ"מ מאחור ו-10 מ"מ מלפנים וכן כיול חד עוד יותר למערכת ההיגוי. הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי "18 הנועלים צמיגי Michelin Pilot Super Sport דביקים מאחורייהם נמצא קליפרים בצבע אדום. הדגם מצויד בנוסף בבורר מצבי נהיגה R.S. Drive, בקרת יציאה מהמקום ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני.

רשימת האבזור בדגם כוללת, בין היתר: בקרת אקלים, מושבי ספורט, מפתח חכם, תאורת LED מלאה, מולטימדיה מקורית, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מולטימדיה מקורית בעברית, בקרת שיוט, דיבורית BT ועוד, חיישני תאורה וגשם ועוד. 2017 קליאו RS טרופי - מפרט טכני מלא להורדה.

 

לדברי מנכ"לית רנו ענת מילוסלבסקי כחלון, חטיבת Renault Sport העולמית משקיעה משאבים רבים בפיתוח דגמים הנשענים על הניסיון והידע הרב אשר נצברו בהשתתפות במרוצי הגרנד פרי – פורמולה 1. ה-RS Trophy הנה תוצאה ישירה של השקעה רבה זו ופרותיה ניכרים בה באופן מובהק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.