2018 טויוטה אייגו החדשה מתיחת פנים
טויוטה אייגו המחודשת.
2018 טויוטה אייגו החדשה מתיחת פנים
טויוטה אייגו המחודשת.

האייגו המחודשת נוחתת בישראל עם עיצוב מעודכן, מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.0 משופר.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, החלה בשיווקה של טויוטה אייגו 2018 המחודשת, מתיחת פנים לדגם. החידושים בדגם כוללים עיצוב מעודכן, בידוד רעשים משופר בתא הנוסעים, מנוע 1.0 ליטר משופר וחסכוני יותר ושינויים נוספים שנועדו להעניק לדגם נוחות נסיעה משופרת.

 

חיצונית, טויוטה העניקה לאייגו חזית חדשה, ללא ציור ה-X, ופנסי החזית המחודשים זכו לתאורת LED יום חדשה, מאחור נוכל למצוא שינוי קל לעיצוב הפגוש ועיצוב חדש ומודרני יותר למראה ליחידות התאורה. חישוקי ״15 חדשים משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

2018 טויוטה אייגו החדשה - מתיחת פנים
עיצובים חדשים לפגושים ולפנסים מלפנים ומאחור.

בתא הנוסעים השינויים מסתכמים בתאורה חדשה (בלבן במקום בכתום) ללוח המחוונים ומערכת מולטימדיה ״7 עדכנית הכוללת כעת תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

מנוע ה-1.0 ליטר של הדגם עודכן (מערכת הזרקה חדשה, מערכת EGR, יחס דחיסה גבוה יותר) וכעת הוא מייצר הספק מרבי של 72 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד, זאת לעומת 69 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-9.7 ק"מ ב-4,300 סל"ד במנוע הקודם. לפי טויוטה, זמינות המומנט במנוע המשופר טובה יותר. עם תיבת 5 הילוכים רובוטית (הדגם לא ישווק בישראל עם תיבה ידנית) זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 15.2 שניות, מהירות מרבית של 160 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 23.8 ק״מ לליטר (לפי תקן WLTP החדש).

 

בנוסף לעדכון המנוע, טויוטה עדכנה גם את כיול המתלים לטובת שיפור נוחות בנסיעה ותוספת של חומרי בידוד רעשים ידאגו לחווית נסיעה שקטה יותר.

 

2018 טויוטה אייגו החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה עדכנית ותאורה חדשה ללוח המחוונים.

האייגו המחודשת תשווק בשתי רמות גימור, רמת הגימור X-Play כוללת, בין היתר: מראות צד חשמליות, חישוקי סגסוגת ״15, מולטימדיה ״7, דיבורית BT, מצלמה אחורית, כניסת USB, שליטה מגלגל ההגה על השמע והדיבורית, חלונות חשמל קדמיים, העברת הילוכים מגלגל ההגה ועוד. רמת הגימור Open Top כשמה, כוללת גג אריג נפתח. 2018 טויוטה אייגו החדשה - מפרט טכני להורדה.

האייגו היא מבין המכוניות העירוניות היחידות המצוידת במערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות: מערכת קדם תאונה הכוללת התראה ובלימה אוטונומית ומערכת בקרת סטייה מנתיב. מערכות אשר מונעות את הצורך בהתקנה של מערכת מובילאיי. בנוסף נמצא 6 כריות אוויר.

 

2018 טויוטה אייגו החדשה - מחירון:

אייגו X-Play - החל מ-69,900 ₪

אייגו Open Top - החל מ-75,900 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.