2018 יונדאי טוסון החדש - מתיחת פנים
טוסון המחודש - תא הנוסעים איכותי יותר ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.
2018 יונדאי טוסון החדש - מתיחת פנים
טוסון המחודש - תא הנוסעים איכותי יותר ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

הטוסון 2018 המחודש זכה לעיצוב חיצוני בהשראת הסנטה פה החדש, לרשימת מנועים מעודכנת, לתא נוסעים איכותי יותר ולתוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

יונדאי חושפת בניו יורק את הטוסון 2018 החדש, מתיחת פנים לקרוסאובר הקומפקטי המצליח של החברה. מתיחת הפנים לדגם כוללת עיצוב מעודכן, תא נוסעים מחודש ואיכותי יותר, מנועים חדשים ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

עבור השוק האמריקאי, יונדאי תשווק את הטוסון המחודש עם שני מנועים חדשים: 2.0 ליטר עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 164 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ. המנוע הבכיר הוא מנוע 2.4 ליטר חדש עם 181 כ"ס ו-24.2 קג"מ, מנוע זה יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס של הדגם היוצא. הסיבה העיקרית להחלפת מנוע ה-1.6 ליטר טורבו, היא שהאמריקאים לא חיבבו את אופי הפעולה הלא חלק של תיבת השבעה הילוכים DCT כפולת המצמדים שהוצמדה למנוע הזה, לכן גם שני המנועים העדכניים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

2018 יונדאי טוסון החדש
יונדאי טוסון החדש.

עבור השוק האירופאי, הטוסון 2018 המחודש יוצע עם שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.6 ליטר GDI עם 132 כ"ס או מנוע 1.6 טורבו עם 177 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או DCT שבעה הילוכים ולהנעה קדמית או כפולה. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.6 ליטר בהספקים של 115 או 130 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר בהספק של 182 כ"ס. את כל מנועי הדיזל ניתן לרכוש עם תיבת 6 הילוכים ידנית כאשר מנוע הדיזל 130 כ"ס משודך גם לתיבת 7 הילוכים DCT ומנוע הדיזל הבכיר 182 כ"ס ניתן לשדך גם לתיבת 8 הילוכים אוטו'.

 

בצד הוויזואלי, יונדאי העניקה לטוסון חזית חדשה העושה שימוש בשפת העיצוב העדכנית של יונדאי, זו שפגשנו לאחרונה בסנטה פה החדשה ומוקדם יותר עם הקונה. הפנסים הראשיים החדשים כוללים כעת תאורת Bi-LED כאופציה, הפנסים האחוריים עודכנו וכעת הם כוללים תאורת LED ושינויים נוכל למצוא גם בעיצוב הפגושים וחישוקי הגלגלים.

 

יונדאי טוסון 2018 המחודש תא הנוסעים
שיפור משמעותי לעומת הדגם הנוכחי.

הטוסון הנוכחי לא הצטיין בכל הקשור לאיכות החומרים בתא הנוסעים או העיצוב, ובנקודה זו יונדאי ביצעה טיפול שורש. כל חלקו העליון של הדשבורד עוצב ופוסל מחדש, באמצעות חומרים רכבים ואיכותיים יותר למגע ומראה, וכעת במרכז הדשבורד "צף" לו מסך מרכזי חדש מעל פתחי מיזוג מרכזיים חדשים - שיפור משמעותי לעומת הדגם הנוכחי. מתחת לנקודה זו הכל נשאר אותו הדבר, למעט תוספת של משטח טעינה אלחוטי QI למכשירים סלולריים בתא המרכזי, חיישן גשם ותוספת של שקע USB עבור הנוסעים מאחור. מערכת המולטימדיה החדשה, עם מס "7, כולל אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

עם מתיחת הפנים לדגם, יונדאי הוסיפה לטוסון שפע של מערכות בטיחות מתקדמות, שבהחלט חסרו לדגם היוצא, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה על עייפות הנהג, מצלמת 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.