2018 מרצדס C63 AMG החדשה
אותו כוח יחד עם שיפור הניהוג ותיבת 9 הילוכים חדשה.
2018 מרצדס C63 AMG החדשה
אותו כוח יחד עם שיפור הניהוג ותיבת 9 הילוכים חדשה.

C63 AMG המחודשת מציעה את אותם נתוני ביצועים של הדגם היוצא, אך עם ניהוג חד יותר, תכניות נהיגה חדשות ותא נוסעים משודרג.

 

לאחר שחשפה את כל גרסאות ה-C קלאס המחודשות, מרצדס מתפנה להציג את גרסת הקצה של הדגם - C63 AMG קופה המחודשת. מעבר לשינויים הקוסמטיים ותא הנוסעים המשודרג כמו בשאר דגמי ה-C קלאס, מתיחת הפנים ל-C63 שמה דגש על שדרוג הניהוג והנוחות, יחד עם החלפת תיבת השבעה הילוכים בתיבת 9 הילוכים.

 

בחזית הדגם אנחנו מוצאים את אותו מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו עם הספק מרבי של 476 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ בדגם הסטנדרטי או 510 כ"ס ו-71.3 קג"מ בדגם C63 S הבכיר. כאמור, השינוי המשמעותי ביחידת ההנעה הוא החלפת תיבת ה-7 הילוכים כפולת המצמדים של הדגם היוצא בתיבת 9 הילוכים כפולת מצמדים החדשה של מרצדס AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. נתוני הביצועים בדגם נותרו ללא שינוי:0-100 קמ"ש ב- 4.0 שניות בדגם הרגיל ו-3.9 שניות בדגם C63 S עם מהירות מרבית של 250 קמ"ש או 290 קמ"ש.

יחד עם התיבה החדשה מרצדס הוסיפה לדגם בורר מצבי נהיגה בעל שש תכניות נהיגה לבחירת הנהג (Slippery, comfort, Sport, Sport+, Race and Individual), מערכת הבולמים האדפטיבית AMG RIDE CONTROL זכתה לכיול מחדש, דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי מוצע כעת כסטנדרט בכל גרסאות ה-C63 ותושבת מנוע אקטיבית מוצעת כסטנדרט בדגמים ה- C63 S.

 

לכל תכנית נהיגה בבורר מצבי הנהיגה, מרצדס הוסיפה ארבעה מצבים (Basic, Advanced, Pro and Master) הנבחרים אוטומטית בהתאם לתכנית הנהיגה - מרצדס קוראת לזה AMG DYNAMICS. הדבר מאפשר כיול מדויק יותר של כל תכנית נהיגה לניצול מרבי של יכולות הרכב בהתאם לרמתו של הנהג. דגמי ה-C63 S מצוידים כסטנדרט במערכת AMG TRACK PACE המציגה לנהג 80 נתונים שונים , כגון זמני הקפה, בלימה, האצה, נתוני מנוע ודוושת הגז ועוד, בכדי להעניק לנהג תחושה של נהג מרוצים ובכדי שיוכל לשפר את ביצועיו על המסלול.

בצד הקוסמטי אנחנו פוגשים עיצוב חדש לגריל הקדמי (גריל פאן-אמריקה) יחד עם שינוי קל לתחתית הפגוש הקדמי ועדכון ליחידות התאורה בפנסים הראשיים, בדומה לשאר דגמי ה-C קלאס המחודשים. בתי הגלגלים עוצבו מחדש לטובת שיפור זרימת האוויר סביב הרכב ומאחור נמצא עיצוב מחדש לדיפיוזר בתחתית הפגוש ועדכון ליציאות צינור המפלט. חישוקי ה-"18 ו-"19 של הדגם עוצבו מחדש בכדי להפחית את הגרר שהם מייצרים.

 

C63 AMG החדשה 2018 תא הנוסעים
גלגל הגה חדש, מולטימדיה חדשה, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

מעבר למושבי הספורט ולגימור הייחודי לדגם - כולל אופציות חדשות לגימור והריפודים, אנחנו פוגשים בתא הנוסעים את אותם השינויים אשר בוצעו בכל גרסאות ה-C קלאס, כולל גלגל הגה חדש, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3 - עם שלושה עיצובי מסכים שהותאמו לדגמי ה-C63, ומסך מרכזי חדש בגודל של "7 או "10.25.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.