2018 מרצדס g קלאס החדש בישראל
מרצדס g קלאס החדש בישראל.
2018 מרצדס g קלאס החדש בישראל
מרצדס g קלאס החדש בישראל.

רכב השטח היוקרתי והקשוח של מרצדס נוחת בישראל בדורו השלישי והחדש, יוצע בדגמי G500 עם 422 כ״ס ו-G63 עם 585 כ״ס.

 

כלמוביל-מרצדס, יבואנית מרצדס בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של מרצדס G קלאס החדש, דור שלישי לרכב השטח המיתולוגי והקשוח של מרצדס אשר הוצג בתחילת השנה. G קלאס החדש ישווק בדגמי G500 ובדגם הביצועים AMG G63 ובכלמוביל מצפים למכור בקצב של 10 יחידות בשנה מה-G קלאס החדש.

 

העיצוב החיצוני של ה-G קלאס החדש אמנם נשאר מזוהה עם הדור הקודם והראשון של הדגם, אך מדובר בדגם חדש לחלוטין המבוסס על שלדת סולם חדשה וכולל תא נוסעים חדש ומרווח יותר המציע איכות איכות חיים וטכנולוגיה של S קלאס, באופן יחסי כמובן לרכב שטח קשוח. מידות הרכב גדלו וכעת הנהג והנוסעים נהנים ממרווח ונוחות נוספים. אורך הרכב גדל ב-10.1 ס"מ, רוחב ב-12.1 ס"מ והגובה ב-4 ס"מ.

 

מרצדס G63 AMG החדש
שדרוג משמעותי בתא הנוסעים (דגם AMG G63).

כאמור, מרצדס G קלאס החדש ישווק בשתי גרסאות: G500 "הבסיסית״ עם מנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו בהספק מרבי של 422 כ"ס ומומנט מרבי של 62.2 קג"מ בין 2,000-4,750 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 9 הילוכים אוטו' 9G‑TRONIC.

 

הגרסה הבכירה ו״הספורטיבית״ היא AMG G63 המצוידת באותו מנוע אך בהספק מרבי של 585 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 86.6 קג"מ, גם מנוע זה משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו׳ - בכיול AMG. למרות משקל כבד של 2,485 ק"ג, תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.5 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 220 קמ"ש.

 

שני הדגמים, גם אם מכויילים באופן שונה, מצוידים מערכת הנעה כפולה המצוידת בשלושה דיפרנציאלים הניתנים לנעילה עד 100% ובתיבת הפחתה. בנוסף, לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה בעל חמישה מצבי נהיגה המשפיע על התנהגות הרכב בשטח ובכביש. מצב קומפורט, אקו, ספורט, שטח (G-Mode) ואישי. בדגם ה- G63 יש שלושה מצבי נהיגה נוספים בנהיגת שטח הכוללים תנאי שטח שונים כדוגמת: חול, שביל ואבנים וסלעים.

 

מרצדס g קלאס החדש
השיפור באיכות החיים לא בא על חשבון היכולות.

בתא הנוסעים נוכל למצוא שני מסכים בגודל של ״12.3 עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, בנוסף נמצא איכות חומרים גבוהה, הנדסת אנוש מוקפדת, סטנדרט אבזור גבוה הכולל תאורת אווירה פנימית בעלת 64 גוונים לבחירה, הגה רב תפקודי עם שליטה באמצעות מגע, מושבי נהג ונוסעים עם 3 זיכרונות, מושבי עור מחוממים ועוד. בתחום הבטיחות נמצא מגוון רחב של מערכות מתקדמות כולל: בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, מערכת חנייה אוטומטית ועוד.

 

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי מדובר ברכב אייקוני שהושק לראשונה לפני כמעט 40 שנה והגדיר מחדש את נהיגת השטח בעולם הרכב. מאז ועד היום הרכב המשיך להוביל את הסגמנט לצד המתחרים הרבים. בישראל ה-G קלאס החדש מיועד לקהל לקוחות מצומצם מאוד אשר קונה מבחירה רכב ייחודי, בעל סמל סטטוס יוקרתי. הרכב יגיע בסטנדרט אבזור גבוה ומותאם אישית על פי בחירת הלקוח.


מרצדס G קלאס החדש - מחירון:

G500 החל מ-1.177 מיליון

Mercedes AMG G 63 החל מ-1.647 מיליון

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.