2018 פיג'ו 5008 החדש
פיג'ו 5008 החדש נחת בישראל.
2018 פיג'ו 5008 החדש
פיג'ו 5008 החדש נחת בישראל.

פיג'ו 5008 החדש הפך לקרוסאובר 7 מושבים שרירי ונאה, מצויד בשלושה מנועים, בנזין ודיזל, בהספקים של 120-180 כ"ס, רשימת אבזור עשירה ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, השיקה הבוקר את ה-5008 החדש, רכב הפנאי 7 מושבים החדש של פיג'ו המתחרה בדגמים כגון סקודה קודיאק, קיה סורנטו ועוד. פיג'ו 5008 החדש ישווק בישראל עם מנוע 1.6 טורבו בנזין ושני מנועי טורבו דיזל בנפחים של 1.6 ו-2.0 ליטר, בשלוש רמות גימור ובמחירים החל מ-180 אלף שקל ועד ל-240 אלף שקל.

 

כמו במקרה של ה-3008 שהפך מסוג של מיניוואן לקרוסאובר, כך גם ה-5008 החדש, המבוסס על ה-3008, הפך בדור השני שלו ממיניוואן המקביל -C4 גרנד פיקאסו לקרוסאובר של ממש. במידה רבה, ה-5008 הוא גרסת שבעה מושבים ל-3008 החדש, אך בדגם הוכנסו לא מעט שינויים כך שיהיה שימושי כמו מיניוואן אך באריזה נחשקת של רכב פנאי.

 

ה-5008 גדול באופן משמעותי מה-3008, עם אורך של 4,640 מ"מ, רוחב של 1,840 מ"מ, גובה של 1,640 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,840 מ"מ, הוא ארוך יותר בכ-190 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 165 מ"מ משמעותיים. שורת המושבים באמצעית כוללת שלושה מושבים נפרדים בגודל מלא, יתרון יחסי מול המתחים, וכולם נעים על מסילה. נפח תא המטען בדגם עומד על 210 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש, 780-1060 ליטר במצב של חמישה מושבים ובהתאם למיקום השורה השנייה ועם קיפול שתי שורות המושבים מתקבל נפח של 1940 ליטר. את מושבי השורה השלישית, ניתן לא רק לקפל כמובן אלא גם להסיר לחלוטין לטובת הגדלת נפח תא המטען, במצב זה נפח תא המטען עם חמישה מושבים עומד על 1060 ליטר.

 

2018 פיג'ו 5008 תא הנוסעים
תא נוסעים זהה בעיצובו ל-3008 אך מכיל מקום לעוד שני מושבים.

תא הנוסעים של ה-5008 זהה לחלוטין בעיצובו למוכר לנו מה-3008, זה כמובן דבר חיובי בזכות איכות חומרים טובה, תאי אחסון שימושיים, אבזור עשיר, לוח מחוונים עם מסך "12.3 ועיצוב מעורר השראה.

 

פיג'ו 5008 החדש - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

היצע המנועים בדגם זהה למוכר לנו מה-3008 בגרסתו המקומית והוא כולל מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל, באירופה מבחר המנועים גדול יותר וכולל את מנוע ה-1.5 דיזל החדש, שסביר להניח ינחת אצלנו רק במהלך השנה הבאה. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' ולמרות שמדובר ברכב פנאי, אין אופציה למערכת הנעה כפולה.

 

1.6THP: מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין בהספק מרבי של 165 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט מרבי של 24.5 קג”מ החל מ-1,400 סל”ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ”ש של 9.2 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ”ש וצריכת דלק משולבת של 17.2 ק”מ לליטר.

 

1.6 Blue HDi: מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 120 כ”ס ב--3,500 סל”ד ומומנט מרבי של 30.6 קג”מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ”ש של 11.9 שניות, מהירות מרבית של 185 קמ”ש וצריכת דלק משולבת של 23.2 ק”מ לליטר.

 

2.0 Blue HDi: מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 180 כ”ס ומומנט מרבי של 40.8 קג”מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ”ש של 9.1 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ”ש וצריכת דלק משולבת של 20.8 קג”מ.

 

2018 פיג'ו 5008 החדש
5008 החדש - האריה חזר לשאוג.

אבזור ובטיחות:

פיג'ו 5008 החדש ישווק בשלוש רמות גימור, בדומה ל-3008. רמת הגימור הבסיסית אקטיב (Active) כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית "8 בעברית, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגה משתנה, דיבורית BT, שליטה מההגה, בקרת אקלים הנשלטת ממסך המולטימדיה, הרחבה ל-Apple CarPlay, חישוקי סגסוגת "18, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומצלמת 360, חיישני תאורה וגשם ועוד. רמת הגימור הבכירה פרימיום (Premium) כוללת בנוסף ריפודי בד משולב בעור מלאכותי, טעינה אלחוטית למכשירים סלולריים תומכים, גימור משודרג, חלון גג פנורמי, חלונות אחוריים כהים, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, תאורת אווירה LED, מפתח חכם (אופציה בתוספת תשלום), בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה קדמיים ועוד. רמת הגימור GT מוסיפה תאורת LED מלאה עם פנסים ראשיים אדפטיביים, חישוקי סגסוגת "19, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, מולטימדיה עם ניווט, עיסוי במושבים הקדמיים, ריפודי עור מלאכותי משולב באלקנטרה ועוד. 2018 פיג'ו 5008 החדש - מפרט טכני מלא להורדה.

 

בתחום הבטיחות, הדגם זכה לאחרונה בציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק ובכל רמות הגימור הוא מצויד במערכות בטיחות מתקדמות. ברמת הגימור אקטיב נוכל למצוא: בלימה אוטונומית (5-85 קמ"ש) עם זיהוי הולכי רגל (5-60 קמ"ש), זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב, מצלמת חנייה קדמית ואחורית וניטור מרחק מלפנים. רמות הגימור פרימיום ו-GT כוללת בנוסף מערכת בלימה אוטונומית משודרגת 5-140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תיקון היגוי במקרה הצורך, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון היגוי ואור גבוה אוטומטי. 

2018 פיג'ו 5008 החדש - מחירון:

1.6HDi אוטו' Active - החל מ- 179,900 שקל

1.6THP אוטו' Active - החל מ- 179,900 שקל

1.6HDi אוטו' Premium - החל מ- 199,900 שקל - מחיר השקה 196,900 שקל

1.6THP אוטו' Premium - החל מ- 199,900 שקל - מחיר השקה 196,900 שקל

2.0HDi אוטו' GT - החל מ- 239,900 שקל

 

עוזי גונן, מנהל מותג פיג'ו בישראל: "ה-5008 מהווה קפיצת מדרגה נוספת במהפך של המותג פיג'ו בשנים האחרונות. פיג'ו נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי הגדולים ואנו בטוחים שהדגם החדש יצליח כפי שהצליח ה-3008, יתרום להמשך הצמיחה במכירות המותג ויכניס קהלים חדשים לאולמות התצוגה של פיג'ו". 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.