2018 קיה אופטימה היברידית החדשה
מתחרה לסונטה - קיה אופטימה ההיברידית נוחתת בישראל.
2018 קיה אופטימה היברידית החדשה
מתחרה לסונטה - קיה אופטימה ההיברידית נוחתת בישראל.

כשנתיים לאחר שהוצגה, האופטימה ההיברידית החדשה נוחחת בישראל עם יחידת הנעה בהספק של 192 כ"ס ועם צריכת דלק של  22.7 ק"מ לליטר, מפרט אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, משיקה את קיה אופטימה ההיברידית החדשה כמתחרה העיקרית לסונטה ההיברידית והמצליחה וכמובן גם כמתחרה חדשה בסגמנט המשפחתיות הגדולות. 

 

האופטימה ההיברידית החדשה, שהוצגה כבר לפני כשנתיים, מצוידת באותה יחידת הנעה של הסונטה ההיברידית, יחידת הנעה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר לבין מנוע חשמלי עם הספק כולל של 192 כ"ס ומומנט מרבי של 37.4 קג"מ. הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך תיבת 6 הילוכים אוטו' ואת המנוע החשמלי מזינה סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 1.62kWh המאפשרת נסיעה חשמלית של כמה מאות מטרים. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 9.4 שניות לצריכת הדלק המשולבת על 22.7 ק"מ לליטר.

 

קיה אופטימה היברידית
פגושים שהותאמו לדגם לטובת מקדם גרר נמוך יותר מהדגם הרגיל.

הגרסה ההבירידית של האופטימה החדשה נבדלת מהדגם הרגיל לא רק ביחידת ההנעה אלא גם בעיצוב החיצוני עם עיצובים שונים לפגושים מלפנים ומאחור ובעוד כמה מקומות שונים וזאת, בכדי להפחית את מקדם הגרר מ-0.29 ל-0.24 לטובת צריכת דלק נמוכה יותר בנסיעה בינעירונית.

בתא הנוסעים, הגרסה ההיברידית זוכה ללוח מחוונים ייעודי עם מד ניצול אנרגיה במקום מד סל"ד וגם מערכת המולטימדיה זכתה לתצוגה ייעודית לדגם. מעבר לכך זהו אותו תא נוסעים בוגר ואיכותי יותר מזה של הדגם היוצא ומרווח לנוסעים בזכות בסיס גלגלים של 2,805 מ"מ, רוחב של 1,860 מ"מ ואורך של 4,855 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 425 ליטר, לעומת 510 ליטר בדגם הרגיל.

 

מפרט הבטיחות בדגם עשיר וכולל: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטומטי, תאורה אדפטיבית לכיוון הפניה - LED, בקרת שיוט אדפטיבית  כולל עצור\סע ובקרת סטייה מנתיב (אך ללא תיקון היגוי). רמת האבזור הבסיסית EX כוללת, בין היתר: מושב נהג חשמלי,  מולטימדיה מקורית "7 עם ניווט וייז ועוד,  בלם יד חשמלי, מפתח חכם,  דיבורית BT, זיכרונות למושב הנהג, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה מרכזית לאחור, ריפוד עור משולב בבד ועוד. רמת האבזור הבכירה כוללת ריפוד עור מלא עם חימום אוורור, כיוון חשמלי למושב הנוסע, חלון גג כפול, חימום גם לגלגל ההגה, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. 2018 קיה אופטימה היברידית - מפרט טכני מלא להורדה.

 

האחריות על הדגם היא לשלוש שנים וחמש שנים על המערכת ההיברידית.

 

2018 קיה אופטימה היברידית HEV – מחירון:

אופטימה EX - החל מ- 164,900 שקל

אופטימה פרימיום  החל מ- 174,900 שקל

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.